Jest KASIORA do zarobienia !!

Data: 2013-05-20 15:14:00
Autor: Stachu Chebel
Jest KASIORA do zarobienia !!
Jo to w dupie mom..  Cheblujem sem poswojemu, na łokowitkem mom,
łoporanku mi piknie wstawo, coniedziela po msy świemtej spotykom siem
s ZakomnicomZakomnom i za syćkie gzechy cozek je ucynił bez te 7 dni
tarmosi mi Go beslitości..  Takom pokutem mom tydzieńwtydzień... A co
siem tycy WIELGIEJ KASIORY, dajem Wom mejla com łonego dopiro co
łodcytoł zeswojej Ksynki_Majlowej:

===========
 Drogi Przyjacielu,

Jestem barrister Laurent Kafui, chcę podzielić się z wami ofertę
biznesową,
która będzie z obopólną korzyścią dla nas obu.Zmarły mój klient,
które mają te
same nazwisko jak ty, którzy tutaj w po określane są jako mojego
zmarłego
klienta, zginął w trzęsieniu ziemi i tsunami w Japonii w dniu 11 marca
2011
roku.

Przed śmiercią miał depozyt dwadzieścia jeden milionów siedemset
tysięcy dolarów
amerykańskich z Bankiem tu i teraz poprosili mnie, aby zapewnić
najbliższej
rodziny, jeżeli istnieje lub nieruchomości powróci wówczas do rządu, a
więc
byłyby utracone. Moja propozycja jest to, że pozwalają być
przedstawione do tej
roli tak, że dokumenty mogą być przetwarzane i płatności dokonane na
swoją
korzyść. Prosimy o kontakt ze mną poprzez mój prywatny adres e-mail
więcej
szczegółów. speedpost22@gmail.com

Prosimy potwierdzić swoje dane osobowe poniżej:

Imię Nazwisko: ..........
Kraj pochodzenia: ........

Pozdrawiam,
Laurent Kafui