Jest SUKCES !!!

Data: 2010-01-14 17:53:49
Autor: * he®sk *
Jest SUKCES !!!

http://wiadomosci.onet.pl/2111434,11,najlepszy_wynik_pis_od_wyborow,item.html

szampana lejcie mu... --

 HeSk

Data: 2010-01-14 17:57:47
Autor: Piotr
Jest SUKCES !!!
Dnia Thu, 14 Jan 2010 17:53:49 +0100, * he®sk * napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/2111434,11,najlepszy_wynik_pis_od_wyborow,item.html

szampana lejcie mu...

A ja myślałem, że u Donia jakiś znalazłeś...
Piotr
--
Czego to ludzie z głupoty nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-14 18:19:13
Autor: * he®sk *
Jest SUKCES !!!
On Thu, 14 Jan 2010 17:57:47 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> szampana lejcie mu...

A ja my¶lałem, że u Donia jaki¶ znalazłe¶...

 patrz: kolejny sukces pis ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-14 20:30:21
Autor: awe
Jest SUKCES !!!

Użytkownik "* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jfkuk5pmet8t4tmb6un7osbh762ku5prdo4ax.com...
On Thu, 14 Jan 2010 17:57:47 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> szampana lejcie mu...

A ja my¶lałem, że u Donia jaki¶ znalazłe¶...

> [...]

-- -- -- -- -- -- --
ostatnio jakis rozdygotany jestes
awe

Data: 2010-01-14 20:44:32
Autor: the_foe
Jest SUKCES !!!
W dniu 2010-01-14 17:53, * he®sk * pisze:

http://wiadomosci.onet.pl/2111434,11,najlepszy_wynik_pis_od_wyborow,item.html

szampana lejcie mu...

mnie bardzo dziwie ze pisofile zawsze widza spisek z sondazami. w 2005 niby GW dala zwyciestwo PO zeby ludzie mysleli ze jest po ptokach i nie poszli glosowac na PIS. Zas w 2007 roku, kiedy GW dwa tygodnie przed wyborami dala sondaz w ktorym PIS nieznacznie mial wygrac wybory to tez byl spisek by zmobilizowac elektorat PO.

Jest SUKCES !!!