Jest WINNY! Sasin wskazał!

Data: 2020-05-04 13:20:47
Autor: Runt
Jest WINNY! Sasin wskazał!
https://wiadomosci.wp.pl/wybory-2020-jacek-sasin-o-terminie-10-maja-trzeba-to-powiedziec-wprost-jest-trudnym-do-zorganizowania-6506807649814657a

"Wybory 2020. Jacek Sasin o terminie 10 maja: trzeba to powiedzieć wprost, jest trudnym do zorganizowania
- Ja nie mam wpływu na to, że Senat pod wodzą marszałka Grodzkiego i większość opozycyjna w Senacie postanowiła storpedować wybory prezydenckie - stwierdził minister aktywów państwowych Jacek Sasin, dodając, że zorganizowanie wyborów prezydenckich 10 maja będzie "trudne".

Jak to jest panie Sasin, wiedzieliście że wybory będa w tym roku. Marszałek Sejmu jest wasz. Na co czekaliście? Na cud? Az tak naiwni byliście, że Senat z Grodzkim poda wam prezydenta na tacy? Trzeba było ogłosić termin odpowiednio wcześniej. Macie większość w Sejmie. Przepchnęlibyście ustawę nawet po północy. Prezydent podpisałby ją zaraz jak tylko wróciłaby z Senatu i wybory by się odbyły czy Grodzki byłby za czy nawet przeciw. Gowin wam namieszał? Kto aż tak naiwny w to wierzy. Odstawiliście teatr przed narodem przemycając w ustawach "tarczy" zabezpieczenia swojej przyszłości przed karząca ręka "kasty". Kasta może wam odpuści ale naród nigdy.

--
Runt

Jest WINNY! Sasin wskazał!