Jest donos w sprawie Sobeckiej

Data: 2012-02-28 02:08:00
Autor: Grzegorz Z.
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Prokuratura Okręgowa w Toruniu
87-100 Toruń ul. Grudziądzka 45
po@torun.po.gov.pl
Zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia przez posłankę Annę Sobecką

Zawiadamiam o popełnieniu przez posłankę Annę Sobecką wykroczenia
poplecznictwa (art. 57 par. 1 Kodeksu wykroczeń) polegającego na uiszczeniu
grzywny za obywatela Tadeusza Rydzyka, ukaranego za nielegalną zbiórkę
publiczną (art. 56 par. 1 Kodeksu wykroczeń).

Uzasadnienie

W dniu 27 lutego b.r. posłanka Anna Sobecka zorganizowała konferencję
prasową na której poinformowała media, że zapłaciła za ob. Tadeusza Rydzyka
grzywnę oraz koszty postępowania. Okazała też publicznie dowód tej wpłaty.

Obwiniona wyjaśniając motywy swego postępowania, wskazała swoje wewnętrzne
przekonanie o tym, że kara była niesłuszna: "- Niegodziwością jest
zabieranie pieniędzy z datków, które ludzie przeznaczają na rozwój TV Trwam
i Radia Maryja, na grzywnę, która jest niezasłużona" (dla portalu Onet).
Działalność sądu określiła „procederem łamania praw katolików w Polsce" (za
ww. linkiem z Onet). Konferencja była relacjonowana przez TVP Bydgoszcz
oraz przez szereg innych mediów (wyborcza.pl, rp.pl, fakt.pl, tvp.pl, PAP i
in.).

Zgodnie z art. 57 par. 1 Kodeksu wykroczeń: Kto nie będąc osobą najbliższą
dla ukaranego uiszcza za niego grzywnę lub ofiarowuje mu albo osobie dla
niego najbliższej pieniądze na ten cel, podlega karze aresztu albo grzywny.

Szeroko rozumiane poplecznictwo polega na próbie udaremnienia lub
udaremnieniu celu i funkcji kary. Grzywna nie jest zwykłym zobowiązaniem
finansowym wobec państwa, lecz formą dolegliwości za popełniony czyn. Żadna
kara z kodeksu karnego lub wykroczeń nie może być odbywana lub realizowana
za inną osobę, gdyż stanowi to formę sabotażu wymiaru sprawiedliwości.

Jeśli sabotażu tego dokonuje osoba z mandatem do współtworzenia prawa w
Polsce, to jej działalność jest nadzwyczajnie demoralizująca dla
społeczeństwa. Podważa w ten sposób niejako sens stanowienia prawa i
degraduje jego autorytet, dodatkowo w ramach publicznych konferencji
zniesławiając wymiar sprawiedliwości.

Czy posłowi wolno więcej? W zakresie łamania prawa wolno mu mniej, gdyż
zachowaniu takiemu znacznie rzadziej można przypisać charakter znikomej
szkodliwości społecznej.

Stąd też wnoszę o zdecydowaną reakcję procesową oraz wystąpienie do
Marszałka Sejmu o uchylenie immunitetu. Immunitet nie może służyć do tego,
aby chronić publiczne chlubienie się łamaniem prawa.

Zgodnie z art. 57 par. 3 KW, kwota, którą Posłanka wpłaciła na poczet
grzywny, podlega obligatoryjnemu przepadkowi. W związku z czym, na
obywatelu Rydzyku nadal ciąży nieuregulowana grzywna. Wszyscy jesteśmy
równi wobec prawa wykroczeń. Jako do organu powołanego do pilnowania
porządku prawnego, zwracam się do Pana Prokuratora o powiadomienie sądu o
próbie udaremnienia odpowiedzialności z art. 56 KW oraz o podjęcie
czynności procesowych w związku z odpowiedzialnością z art. 57 KW.

Odpowiedź w sprawie podjętych kroków, proszę przekazać na adres email:
fundacja@racjonalista.pl lub ww. adres Fundacji.

Z poważaniem,
Mariusz Agnosiewicz
prezes Fundacji

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-28 02:18:41
Autor: Obserwator
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):

Z poważaniem,
Mariusz Agnosiewicz
prezes Fundacji

ROTFL

 Czy ktos zlozyl donos na osoby ktore zaplacily kaucje ponad 1,5 ml zlotych za zwolnienie z aresztu Czempinskiego?

Ten Mariusz Agnosiewicz powinien poniesc wszystkie koszty tego pieniactwa.
Sadownictwo oplacane jest w koncu z kieszeni podatnikow.

Facet powinin sie leczyc na nogi, bo na leczenie glowki, jest juz za pozno.

Data: 2012-02-28 06:05:45
Autor: Grzegorz Z.
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Obserwator napisa³:

[...]

A u was bij± Murzynów.

--
"Jak juæ nie bźdź mog³a sobie sama nalaę tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjź" M.Czubaszek

Data: 2012-02-28 05:33:00
Autor:
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
A u was bij± Murzynów.

z pietrzykowskim juz na stanowisku? dalej pewnie obskoczycie wybiorcza i  onecik?

Data: 2012-02-28 07:03:56
Autor: Grzegorz Z.
Jest donos w sprawie Sobeckiej
fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl napisa³:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
A u was bij± Murzynów.

z pietrzykowskim juz na stanowisku? dalej pewnie obskoczycie wybiorcza i  onecik?

I wupe.

Data: 2012-02-29 06:17:37
Autor: stevep
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Dnia 28-02-2012 o 06:33:00   <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> napisa³(a):

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):

A u was bij± Murzynów.

z pietrzykowskim juz na stanowisku? dalej pewnie obskoczycie wybiorcza i
onecik?

Lepiej ze mn± niæ z tob±, bo lepiej z m±drym zgubię, niæ z g³upim jak ty  znale¼ę.

--
stevep
Uæywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-28 07:36:59
Autor: Pohik
Jest donos w sprawie Sobeckiej
> [...]

U nich Indian zamkniźto w rezerwatach. Obserwator jest kapo w takim rezerwacie!

Data: 2012-02-28 09:16:12
Autor: A. Filip
Jest donos w sprawie Sobeckiej [and you are lynching negros]
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Z powaĆ½aniem,
[...]

A u was biją MurzynĆ³w.

W rosyjskim oryginale było "A u was linczują/zabijają murzynĆ³w".
Jak widzę *ty* USA jej "ciemnej (zasadniczo) *przeszłości*"
(najpierw niewolnictwa a potem apartheidu) zapomnieć/wybaczyć
 nie masz najmniejszego zamiaru :-)

Data: 2012-02-28 07:35:55
Autor: Pohuk
Jest donos w sprawie Sobeckiej
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

Sadownictwo oplacane jest w koncu z kieszeni podatnikow.

Facet powinin sie leczyc na nogi, bo na leczenie glowki, jest juz za pozno.

Ty z³óæ donos! Na co czekasz!? Jeste¶ znany z donoszenia! I lecz siź ch³opie,
lecz! A teraz napisz, æe jestem Rycho-Miro oszust ze Szczecina poszukiwany
przez policjź kanadyjsk±! Je³opie! ;-)

Data: 2012-02-28 06:42:26
Autor: sofu

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:ow8w28lrd5kk.rv706na5rq9k.dlg40tude.net...
[...]

Tak czarne traktuje prawo w Polsce - ma je głęboko w dupie, o ile mu nie służy dla jego celów.
Jeśli by iśc tym tropem, to usłużne mohery będą iść do więzienia zamiast np. sukienkowego pedofila.

sofu

Data: 2012-02-28 05:55:49
Autor:
Jest donos w sprawie Sobeckiej
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa³(a):
Tak czarne traktuje prawo w Polsce - ma je głęboko w dupie, o ile mu nie służy dla jego celów.
Jeśli by iśc tym tropem, to usłużne mohery będą iść do więzienia zamiast np. sukienkowego pedofila.

hmm... popierasz takie donosy w stylu Pawki Morozowa?

Data: 2012-02-28 07:04:58
Autor: Grzegorz Z.
[...]

W czym róæni± siź od twoich, nieszczź¶liwa kobiecino?

Data: 2012-02-28 06:22:22
Autor: Obserwator
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
> hmm... popierasz takie donosy w stylu Pawki Morozowa?

W czym róæni± siź od twoich, nieszczź¶liwa kobiecino?

brak ci kobiety, oszolomie to ci wali na dekiel?

Data: 2012-02-28 15:29:25
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Teraz wypierasz siź swojego donosicielstwa?

Data: 2012-02-29 06:28:21
Autor: stevep
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Dnia 28-02-2012 o 07:22:22  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisa³(a):

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):

> hmm... popierasz takie donosy w stylu Pawki Morozowa?

W czym róæni± siź od twoich, nieszczź¶liwa kobiecino?

brak ci kobiety, oszolomie to ci wali na dekiel?

Eeee, nie t³umacz tak swojego prezia, jemu juæ ca³kiem odwali³o.

Data: 2012-02-28 07:54:13
Autor: sofu
Jest donos w sprawie Sobeckiej

Uæytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jihq94$ep1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja takich nie pisuje, ale je¶li juæ kto¶ napisa³ i jest w±tek o tym, to czemu nie skomentowaę?
Ale my¶lź, æe jednak to nie by³o w stylu Morozowa. Tamten doniós³ na swojego ojca.
Czyæby¶ sugerowa³, æe ojciec dyrektor spó³kowa³ skutecznie z matk± niejakiego Agnosiewicza i teraz siź m¶ci po latach?

sofu

Data: 2012-02-28 07:19:36
Autor: Obserwator
[...]

to jest normalny i obiektywny komentarz? To sa agresywne, napastliwe ataki i oszczerstwa ktorych czekista by sie nie powstydzil.

Data: 2012-02-28 07:40:46
Autor: Pohuk
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa³(a): > > Ja takich nie pisuje, ale je¶li juæ kto¶ napisa³ i jest w±tek o tym, to > czemu nie skomentowaę?
> [...]

to jest normalny i obiektywny komentarz? To sa agresywne, napastliwe ataki i oszczerstwa ktorych czekista by sie nie powstydzil.

Kanalio! Ty niczym od nich siź nie róænisz! Jeste¶ taki sam jak ta gnida
Mariuszek.

Data: 2012-02-28 09:24:31
Autor: A. Filip
Jest donos w sprawie Sobeckiej
" " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Tak czarne traktuje prawo w Polsce - ma je gÅÆćboko w dupie, o ile mu nie sÅÆuĆ½y dla jego celĆ³w.
JeĆŗli by iĆŗc tym tropem, to usÅÆuĆ½ne mohery bćdŕ iĆŗă do wićzienia zamiast np. sukienkowego pedofila.

hmm... popierasz takie donosy w stylu Pawki Morozowa?

Pawka Morozow czytał (sowiecką) prasę i co przeczytał donosił
(sowieckiej) prokuraturze? Prokuratura gazet nie czyta?

A to "doniesienie" jest prostym sprawdzeniem czy w RP3 prawo (przepis został precyzyjnie wskazany) nie jest spisane na papierze toaletowym, *zmuszeniem* prokuratury do reakcji,
choćby nią było "wystawieniem się" tym jak sformułuje odmowę wszczęcia postępowania.

Ja uważam się zastosowanie tego konkretnego przepisu w tym konkretnym
przypadku dowodziło by tylko że przepis jest głupawy/nieprecyzyjny tylko
że prawidłowa metoda załatwiania tegoż to zmiana przepisu *dla
wszystkich* a nie olewanie go moczem dla posłanek i zakonnikĆ³w
("rĆ³wniejszych" obywateli).

Data: 2012-02-28 07:33:21
Autor: Pohuk
[...]

Czy przypadkiem ten Mariusz nie jest redaktorem naczelnym gadzinówki Fakty i
Mity? Jeæeli to jest ten sam to nazwisko jest fa³szywe! --

Data: 2012-03-01 18:28:18
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-02-28 08:33,  Pohuk pisze:
Czy przypadkiem ten Mariusz nie jest redaktorem naczelnym gadzinówki Fakty i
Mity? Jeæeli to jest ten sam to nazwisko jest fa³szywe!

Nie jest.

Data: 2012-02-28 08:29:45
Autor: mkarwan
[...]

Dlaczego Mariusz Gawlik nazywa siebie Mariusz Agnosiewicz?
Czy ma dwie twarze?

O Mariuszu Gawliku
http://antyracjonalista.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?4,2005
http://nieracjonalista.blox.pl/html/
http://info.wiara.pl/doc/184928.Sto-procent-mitu

Data: 2012-02-28 07:39:11
Autor: Pohuk
Jest donos w sprawie Sobeckiej
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> [...]
> Mariusz Agnosiewicz
> prezes Fundacji

Dlaczego Mariusz Gawlik nazywa siebie Mariusz Agnosiewicz?

Toæ w³a¶nie pisa³em, æe lipa z tym nazwiskiem! Zacz±³ je uæywaę kiedy wydawa³o
mu siź, æe jest agnostykiem. By³y ministrant, by³y kapu¶ SB, zatrudniaj±cy
zdegenerowanych ksiźæy i morderców ksiźdza Popie³uszko. --

Data: 2012-02-28 15:24:45
Autor: Grzegorz Z.
Jest donos w sprawie Sobeckiej
mkarwan napisa³:

Uæytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:ow8w28lrd5kk.rv706na5rq9k.dlg40tude.net...
Mariusz Agnosiewicz
prezes Fundacji

Dlaczego Mariusz Gawlik nazywa siebie Mariusz Agnosiewicz?
Czy ma dwie twarze?

Dlaczego Marek Urwan nazywa siebie Marek Karwan?
Czy ma co¶ do ukrycia?
A moæe chodzi æe wstydzi siź swojego niepolskiego nazwiska?

Data: 2012-02-28 16:14:45
Autor: mkarwan
Jest donos w sprawie Sobeckiej

Uæytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1vuj25qf1dji0.k5nzxfn36but.dlg40tude.net...
Dlaczego Marek Urwan nazywa siebie Marek Karwan?
Czy ma co¶ do ukrycia?
A moæe chodzi æe wstydzi siź swojego niepolskiego nazwiska?

Dlaczego k³amiesz?
Jak zwykle zreszt±?

Data: 2012-02-28 18:12:17
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Je¶li nie nazywacie siź Kurwan/Karwan/Urwan to dlaczego dziesi±tki razy
pastowali¶cie formu³kź o art. 212 KK gdy siź do was w ten sposób zwraca³em?

Jak zwykle zreszt±?

Nie, nie jak zwykle zreszt±.

Data: 2012-02-28 20:10:30
Autor: mkarwan
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Uæytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:qalyw6k1qiam.q6boh3q53iqx.dlg40tude.net...
[...]

Nic nie poradzź, æe nie rozumiesz tego co oczywiste.
Twoja g³upota nie zna granic.
Naucz siź go na pamiźę.
Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdź maj±c na celu
pomówienie i zniewaæenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

Data: 2012-02-28 21:32:24
Autor: mkarwan
Jest donos w sprawie Sobeckiej

Uæytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1nr23234pd4jc$.8vuhuiy5260f.dlg40tude.net...
[...]

Akurat w twoim przypadku jest to prawda.
Dowodami s± twoje listy ot choęby z dyskusji ze mn±.

Data: 2012-02-28 22:03:22
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Uwaæajcie sobie urwan co chcecie, w moim przekonaniu macie prawo tak
uwaæaę. Podobnie jak ja mam prawo mieę swoje zdanie na temat æróde³ waszych
antyæydowskich fobii.

Dowodami s± twoje listy ot choęby z dyskusji ze mn±.

Dla pewno¶ci ponagrywajcie je sobie jeszcze na dyktafon, te wasze listy:

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120227/POWIAT0304/480067377

Data: 2012-03-02 20:33:33
Autor: pluton
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdź maj±c na celu
pomówienie i zniewaæenie mnie.

A co pana panie kurwan tak zniewaza ?

Nullification

Data: 2012-03-02 20:52:20
Autor: Grzegorz Z.
Jest donos w sprawie Sobeckiej
pluton napisa³:

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdź maj±c na celu
pomówienie i zniewaæenie mnie.

A co pana panie kurwan tak zniewaza ?

"lubiź to" :)

Data: 2012-02-29 03:27:28
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

http://nieracjonalista.blox.pl/html/

Ciekawe czy w ogĆ³le przeczytaliście ten artykuł "Polak-Katolik cz.1 i cz.2"
do ktĆ³rego link podaliście? Bardzo ciekawy:

Prawica Polska, od niepamiętnych czasĆ³w (a przynajmniej od czasĆ³w
kontrreformacji) używa aż do znudzenia hasła `Polak-katolik', ktĆ³re to
hasło jest skrĆ³tem sloganu `prawdziwy Polak musi być, z definicji, rzymskim
katolikiem'. Jak znakomita większość politycznych sloganĆ³w, twierdzenie to
jest z gruntu błędne. Chrześcijaństwo, a więc i katolicyzm, są znacznie
młodsze niż kultura prasłowiańska, a więc i prapolska. Sanskryt, język
pierwotnych AryjczykĆ³w, z ktĆ³rego to języka wywodzą się, wszystkie języki
indoeuropejskie, a więc też i język polski, istniał na pewno przed rokiem
1500 p.n.e., czyli ponad trzy i pĆ³Å‚ tysiąca lat temu. Dla porĆ³wnania:
Chrześcijaństwo ma oficjalnie dwa tysiące lat. Z całą pewnością, można więc
przyjąć, że Słowianie, a więc też i Polacy, oddawali cześć swoim własnym,
słowiańskim bogom przez conajmniej tysiąc lat zanim zmuszeni zostali do
przyjęcia chrześcijaństwa (w przypadku Polski w roku 966). Początkowo opĆ³r
przeciwko tej nowej, narzuconej gÅ‚Ć³wnie przez cesarskie Niemcy, religii był
dość silny. OpĆ³r ten osiągnął apogeum w latach 1038/1039 (powstanie
ludowe). W sąsiednich Prusach i na Litwie Chrześcijaństwo przyjmowało się,
z jeszcze większymi oporami. Prusowie wysyłając w roku 997 do `lepszego
świata' biskupa praskiego Wojciecha (Adalberta) uczynili z niego
natychmiastowo świętego (został on kanonizowany już dwa lata po śmierci ļæ½
nawet papież Wojtyła nie potrafi produkować świętych w takim tempie, mimo
że ma do pomocy telefony komĆ³rkowe, superkomputery i połączoną inteligencję
Akademii Papieskiej w Rzymie, KUL-u w Lublinie, Uniwersytetu im.
Wyszyńskiego w Warszawie (dawna ATK) oraz niezliczonych innych
uniwersytetĆ³w katolickich. (...)

Data: 2012-03-01 18:27:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Jest donos w sprawie Sobeckiej
W dniu 2012-02-28 02:08, Grzegorz Z. pisze:
[ciach!]
Mog± j± w dupź poca³owaę. Darowizna nie musi mieę okre¶lonego celu a darowizna w tej wysoko¶ci jest zwolniona od podatku.

Data: 2012-03-01 19:11:49
Autor: Grzegorz Z.
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Andrzej Zbierzchowski napisa³:

W dniu 2012-02-28 02:08, Grzegorz Z. pisze:
[ciach!]
Mog± j± w dupź poca³owaę. Darowizna nie musi mieę okre¶lonego celu a darowizna w tej wysoko¶ci jest zwolniona od podatku.

Nie chodzi o darowiznź. --

Data: 2012-03-02 13:00:47
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-03-01 19:11, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie chodzi o darowiznź.

Chodzi o darowiznź :)

W paragrafie który przytoczy³e¶ pada s³owo "ofiaruje". Wolź s³owo "daruje". Znaczy to samo.

Data: 2012-03-02 13:53:28
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Nie, nie to samo. --

Data: 2012-03-02 20:37:19
Autor: pluton
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Czy posuowi wolno wiacej? W zakresie uamania prawa wolno mu mniej, gdyż
zachowaniu takiemu znacznie rzadziej można przypisaa charakter znikomej
szkodliwości spouecznej.

Dopoki ksiondz oszust zapewnia jej immunitet, to moga jej nadmuchac.

Nullification

Jest donos w sprawie Sobeckiej