Jest donos w sprawie Sobeckiej

Data: 2012-02-28 02:18:41
Autor: Obserwator
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Z powaýaniem,
Mariusz Agnosiewicz
prezes Fundacji

ROTFL

 Czy ktos zlozyl donos na osoby ktore zaplacily kaucje ponad 1,5 ml zlotych za zwolnienie z aresztu Czempinskiego?

Ten Mariusz Agnosiewicz powinien poniesc wszystkie koszty tego pieniactwa.
Sadownictwo oplacane jest w koncu z kieszeni podatnikow.

Facet powinin sie leczyc na nogi, bo na leczenie glowki, jest juz za pozno.

Data: 2012-02-28 06:05:45
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

A u was bij± Murzynów.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-28 05:33:00
Autor:
Jest donos w sprawie Sobeckiej
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
A u was bij± Murzynów.

z pietrzykowskim juz na stanowisku? dalej pewnie obskoczycie wybiorcza i  onecik?

Data: 2012-02-29 06:17:37
Autor: stevep
Dnia 28-02-2012 o 06:33:00   <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

A u was bij± Murzynów.

z pietrzykowskim juz na stanowisku? dalej pewnie obskoczycie wybiorcza i
onecik?

Lepiej ze mn± niż z tob±, bo lepiej z m±drym zgubić, niż z głupim jak ty  znaleĽć.

--
stevep

Data: 2012-02-28 07:36:59
Autor: Pohik
Obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > > >> >> Z powaýaniem,
a > zwolnienie z aresztu Czempinskiego?

A u was bij± Murzynów.

U nich Indian zamknięto w rezerwatach. Obserwator jest kapo w takim rezerwacie!

Data: 2012-02-28 09:16:12
Autor: A. Filip
Jest donos w sprawie Sobeckiej [and you are lynching negros]
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Obserwator napisał:

[...]

A u was bijÄ… MurzynĂłw.

W rosyjskim oryginale było "A u was linczują/zabijają murzynów".
Jak widzę *ty* USA jej "ciemnej (zasadniczo) *przeszłości*"
(najpierw niewolnictwa a potem apartheidu) zapomnieć/wybaczyć
 nie masz najmniejszego zamiaru :-)

Data: 2012-02-28 07:35:55
Autor: Pohuk
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Sadownictwo oplacane jest w koncu z kieszeni podatnikow.

Facet powinin sie leczyc na nogi, bo na leczenie glowki, jest juz za pozno.

Ty złóż donos! Na co czekasz!? Jeste¶ znany z donoszenia! I lecz się chłopie,
lecz! A teraz napisz, że jestem Rycho-Miro oszust ze Szczecina poszukiwany
przez policję kanadyjsk±! Jełopie! ;-)

--

Jest donos w sprawie Sobeckiej