Jest gorzej niż 1700 lat temu

Data: 2013-02-21 19:28:00
Autor: abc
Jest gorzej niż 1700 lat temu
1700 lat temu cesarz Konstantyn nakazał oddać Ko¶ciołowi cał± bez wyj±tku
własno¶ć skonfiskowan± katolikom w okresie prze¶ladowań i zakończył epokę
prze¶ladowania chrze¶cijan w Cesarstwie Rzymskim.

1700 lat póĽniej rz±d Donalda Tuska licytuje się z sejmowym lewactwem, kto i
kiedy zgrabniej zlikwiduje Fundusz Ko¶cielny (powołany w 1950 roku po
skonfiskowaniu przez PRL ko¶cielnych dóbr i gospodarstw rolnych, po to, by -
z grubsza rzecz ujmuj±c - w zamian za utracone przez Ko¶ciół mienie
gwarantować mu choć czę¶ć ¶rodków koniecznych m.in. na działalno¶ć
charytatywn± i o¶wiatow±, remonty ko¶cielnych zabytków oraz ubezpieczenie
zdrowotne i emerytalne duchowieństwa).

Więcej http://gugulskim.salon24.pl/488389,jest-gorzej-niz-1700-lat-temu

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-02-21 19:47:38
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 19:28:

[...]

Oczywizda, że gorzej. Ja np chciałbym rozpocz±ć działalno¶ć charytatywn± i dobroczynn±, ale potrzebuję pałacu na swoj± siedzibę i dofinansowania od państwa dla jakich¶ tam... biednych, którym będę się zajmował? Zrób co¶ z tym abc. :)

Data: 2013-02-21 19:51:53
Autor: u2
Jest gorzej niĹĽ 1700 lat temu
Oczywizda, że gorzej. Ja np chciałbym rozpocząć działalność charytatywną i
dobroczynną, ale potrzebuję pałacu na swoją siedzibę i dofinansowania od
państwa dla jakichś tam... biednych, którym będę się zajmował? Zrób coś z
tym abc.

Te czaplik, a co z pancerna brzoza i pijanym Blasikiem w kokpicie ?

Data: 2013-02-21 19:54:58
Autor: u2
[...]

coĹ› z tym abc.

Te czaplik, a co z pancerna brzoza i pijanym Blasikiem w kokpicie ?

Boisz siÄ™?

A ty czeplik ?...-;)

Data: 2013-02-21 19:57:29
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 19:54:

[...]

Ja? Czego? To Ty przeinaczasz, żeby s±d nie miał się do czego przyczepić. :)

Data: 2013-02-21 19:59:22
Autor: u2
Jest gorzej niĹĽ 1700 lat temu

Ja? Czego? To Ty przeinaczasz, żeby sąd nie miał się do czego przyczepić. :)

Jaki sund czeplik ? ...-;)

Data: 2013-02-21 20:01:15
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:59:22 +0100, u2 napisał(a):

Ja? Czego? To Ty przeinaczasz, żeby s±d nie miał się do czego przyczepić. :)

Jaki sund czeplik ? ...-;)

Jaki sund Kałecki? Jeste¶ genetycznym debilem! ;-)))))

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-21 20:04:04
Autor: u2
Jest gorzej niĹĽ 1700 lat temu
W dniu 2013-02-21 20:01, Przemysław M. pisze:
Jaki sund Kałecki? Jesteś genetycznym debilem!

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 20:07:26
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 19:59:

Ja? Czego? To Ty przeinaczasz, żeby s±d nie miał się do czego przyczepić.
:)

Jaki sund czeplik ? ...-;)

Taki jak piszesz. Osiko. :)

Data: 2013-02-21 20:12:14
Autor: u2
Jest gorzej niĹĽ 1700 lat temu
Taki jak piszesz. Osiko.

Wiesz gdzie ja mam twoj sund czeplik ? ...-;)

Data: 2013-02-21 20:17:39
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 20:12:

Taki jak piszesz. Osiko.

Wiesz gdzie ja mam twoj sund czeplik ? ...-;)

Sadz±c po tym co piszesz o jakim¶ "czepiku" Tam gdzie zwykle maj± tchórze. :)

Data: 2013-02-21 20:46:41
Autor: u2
Jest gorzej niĹĽ 1700 lat temu
SadzÄ…c po tym co piszesz o jakimĹ› "czepiku" Tam gdzie zwykle majÄ… tchĂłrze.

Czyli ty tchorz czeplik ? ...-;)

Data: 2013-02-21 20:51:42
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 20:46:

Sadz±c po tym co piszesz o jakim¶ "czepiku" Tam gdzie zwykle maj±
tchórze.

Czyli ty tchorz czeplik ? ...-;)

Oczywi¶cie. Jak ja podpisuj±cy się imieniem i nazwiskiem miałbym konkurować z kim¶ za dwoma literkami schowanemu? :)

Data: 2013-02-21 20:53:20
Autor: No pasaran
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kg5tss$n6c$1node1.news.atman.pl...
[...]

....schowanym chyba...

Data: 2013-02-21 21:24:44
Autor: u2
W dniu 2013-02-21 20:53, No pasaran pisze:
[...]

Oczywiście. Jak ja podpisujący się imieniem i nazwiskiem miałbym
konkurować
z kimĹ› za dwoma literkami schowanemu? :)

...schowanym chyba...

Jest nas wiecej. I mocno wierze w to, ze ten swiat nie zniknie mimo ubeckich qrw  !

Data: 2013-02-21 21:28:03
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 21:24:
[...]

No widzisz facet. Dobrze sobie robisz jak napiszesz o agentach? :)

Data: 2013-02-21 21:33:30
Autor: u2
Jest gorzej niĹĽ 1700 lat temu
No widzisz facet. Dobrze sobie robisz jak napiszesz o agentach?

Jakich agentach ?

Data: 2013-02-21 21:46:12
Autor: u2
[...]

Ubeckie coĹ› tam. :)

Jakich agentach ?

Data: 2013-02-22 19:03:52
Autor: pluton_
Jest gorzej niż 1700 lat temu
... a co z pancerna brzoza i pijanym Blasikiem w kokpicie ?

Daj ty juz spokoj temu ochlapusowi. Zrobil dobry uczynek i nalezy mu sie za
troche spokoju.

Nullification

Data: 2013-02-21 20:23:34
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-21 19:28, abc pisze:
[...]

czyli ta wsciekła antyko¶cielna komuna potraktowała swoich smiertelnych wrogów lepiej niz zwykłych obywateli, którym Bierut zabierał, ale kompletnie nie dajac niz w zamian?

--
the_foe

Data: 2013-02-21 20:48:03
Autor: u2
Jest gorzej niĹĽ 1700 lat temu
W dniu 2013-02-21 20:23, the_foe pisze:
czyli ta wsciekła antykościelna komuna potraktowała swoich smiertelnych
wrogów lepiej niz zwykłych obywateli, którym Bierut zabierał, ale
kompletnie nie dajac niz w zamian?

Smiertelni wrogowie komuny ? No pewnie, dawno umarli w ubeckich kazamatach...-;)

Jest gorzej niż 1700 lat temu