[Ogłoszenie parafialne] Jest impreza na południu

Data: 2011-09-06 11:00:21
Autor: TaDzik
[Ogłoszenie parafialne] Jest impreza na południu
Witajcie!
W kilku żołnierskich słowach:
"Poznaj Podkarpacie na dwóch kołach" - czyli można pojeździć w grupie a i zjeść coś za darmochę :)

Po szczegóły zapraszam tu:
http://www.red-zone.com.pl/imprezy_szczegoly.php?co=impreza&idimpreza=182

i tu:
http://www.podkarpackie2oo.pl/forum/viewtopic.php?p=50335#50335

Jako, że pogoda ma tyć ładna a poza tym nie ma u nas za wiele takich imprez to myślę, że warto!

Se pozwoliłem naskrobać żeby było widać, i ewentualni zainteresowani mogli se poczytać :)

--
Pozdro
TaDzik

[Ogłoszenie parafialne] Jest impreza na południu