Jest jakaś stronka z akt. lista videoradarów?

Data: 2009-04-13 14:58:12
Autor: Rudy
Jest jakaś stronka z akt. lista videoradarów?
Znacie taką stronkę co by miała spis aktualnych nieoznakowanych radiowozów z videoradarami? Coś znalazłem ale strasznie stara (2001 rok).
Pozdro,

Data: 2009-04-13 19:52:59
Autor: jerzu

http://www.miplo.pl/index.php?c=545&dir=1

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-13 23:13:45
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ivu6u4tb9hnd93th0r7dv0odncc1qqdcep4ax.com...
[...]

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Też chyba jakaś stara
W Koszalinie Lata Mondeo Srebrne ZDR 16CE
W stargardzie szczecińskim lata czarna Vectra ZST xxxxJ
W Swidwinie Srebrna Vectra ZSL 16CT
W Szczecinie Srebrna Kia Ceed na wylocie na Siwnoujście
Prócz tego latają w okolicy nowogardu i goleniowa Srebrna Vectra i Srebrno-błękitna Lancia

I żadnego z tych aut nie ma na wykazie
Foti

Data: 2009-04-14 20:01:46
Autor: jgor5

Spróbuj zajrzeć tu http://www.yanosik.org/pojazdy-nieoznakowane

--

Jest jakaś stronka z akt. lista videoradarów?