Jest jakaś wyszukiwarka spółek pod kątem obrotów na GPW?

Data: 2011-01-28 18:24:55
Autor: janek
Jest jakaś wyszukiwarka spółek pod kątem obrotów na GPW?
Chodzi mi o jakiś dostępny program darmowy? który po sesji wyszukiwałby spółki
pod kątem średnich obrotów akcji za zadany okres, ilości transakcji dziennych.
Tyle tych spółek się narobiło, a tylko z pół z nich ma jako taką płynność, że
można kupić i sprzedać bez zbędnych poślizgów.

Data: 2011-01-28 18:39:07
Autor:

http://stooq.com/notowania/s/

Data: 2011-01-29 11:48:29
Autor: xxxxxxx yyyyyyyy
  <ron-is@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
janek <janekon456@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Chodzi mi o jakiś dostępny program darmowy? który po sesji wyszukiwałby spółk
> [...]
> Tyle tych spółek się narobiło, a tylko z pół z nich ma jako taką płynność, że
> można kupić i sprzedać bez zbędnych poślizgów.

A da się tam ustawić żeby wyszukało i posortowało spółki ze średnim obrotem
np. z 10 ostatnich sesji od największego do najmniejszego?

Data: 2011-01-29 11:48:47
Autor: janek

Data: 2011-01-29 20:18:16
Autor: Kazimierz
W dniu 2011-01-29 12:48, janek pisze:

A da się tam ustawić żeby wyszukało i posortowało spółki ze średnim obrotem
np. z 10 ostatnich sesji od największego do najmniejszego?

Wiem, że interesuje Cię darmowe rozwiązanie, ale powiem przy okazji, że takie rzeczy bardzo łatwo robi się w Amibrokerze.

Kazimierz

Data: 2011-01-30 20:19:49
Autor: Dombrek

Użytkownik "Kazimierz" <analizy@filtrantyspamowy.analizyrynkowe.cal.pl> napisał w wiadomości news:ii1p9u$6iu$1news.mm.pl...
[...]

A jeszcze łatwiej w Excelu ;)
Dombrek

Data: 2011-01-31 12:04:06
Autor: Kazimierz
[...]

Pewnie, pod warunkiem, że masz w Excelu bazę notowań z ostatnich 10 czy 100 sesji dla wszystkich papierów ;)

Kazimierz

Data: 2011-01-31 12:10:24
Autor: Kazimierz
Jest jakaś wyszukiwarka spółek pod kątem obrotów na GPW?
W dniu 2011-01-30 20:19, Dombrek pisze:

A jeszcze łatwiej w Excelu ;)
Dombrek

A poza tym to Excel jest darmowy, co nie? ;)

Kazimierz

Data: 2011-01-31 16:12:47
Autor: Dombrek
Jest jakaś wyszukiwarka spółek pod kątem obrotów na GPW?
A poza tym to Excel jest darmowy, co nie? ;)

Na użytek niekomercyjny kosztuje jakieś 200zł razem z Wordem. A co by o Microsofcie nie mówić, to te 2 produkty nie mają konkurencji (bo przecież nie Open Office, który się już do średniozaawansowanych zastosowań kompletnie nie nadaje).
Dombrek

Data: 2011-02-02 05:26:50
Autor: Tomasz S
On 28 Sty, 13:24, "janek" <janekon...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

zobacz bezpłatny skaner na www.uptrend.pl (także bezpłatny dodatek do
pobierania notowań do excela)

Data: 2011-02-07 14:40:23
Autor: janek
Tomasz S <uptrend.pl@gmail.com> napisał(a):
On 28 Sty, 13:24, "janek" <janekon...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Chodzi mi o jaki=B6 dost=EApny program darmowy? kt=F3ry po sesji wyszukiw=
a=B3by sp=F3=B3ki
> pod k=B1tem =B6rednich obrot=F3w akcji za zadany okres, ilo=B6ci transakc=
ji dziennych.
> Tyle tych sp=F3=B3ek si=EA narobi=B3o, a tylko z p=F3=B3 z nich ma jako t=
ak=B1 p=B3ynno=B6=E6, =BFe
> mo=BFna kupi=E6 i sprzeda=E6 bez zb=EAdnych po=B6lizg=F3w.
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

zobacz bezp=B3atny skaner na www.uptrend.pl (tak=BFe bezp=B3atny dodatek do
pobierania notowa=F1 do excela)
Nawet fajne te narzędzia macie na stronie, ale co komu po sygnale jak będzie mógł kupić tylko kilka akcji bo akurat spółka nie płynna, a jest takich trochę, Dodalibyście jakąś rubrykę która prezentowałaby płynność/średni obrót z kilku sesji chociaż.  --

Jest jakaś wyszukiwarka spółek pod kątem obrotów na GPW?