"Jest jeden kraj w Europie, który nie zginie"

Data: 2012-01-04 23:41:17
Autor: Marek Czaplicki
"Jest jeden kraj w Europie, który nie zginie"
desmond pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 04 styczeń 2012 13:18:
W małych miasteczkach zniesiono zakaz hodowli drobiu i zwierząt zachęcając do domowego przetwórstwa mleka, mięsa, warzyw, owoców oraz palinki (węgierskiej wódki z owoców).

Powoli, a powróci gospodarka naturalna i handel wymienny: "ja tobie owoce, ty mi kurczaki"? :-)

Data: 2012-01-05 23:24:39
Autor: leszek niewiadomski
Am 04.01.2012 23:41, schrieb Marek Czaplicki:
[...]

Jesli to prawda, to bedzie trzeba niebawem wysylac koce i spiwory tudziez paczki zywnosciowe braciom Wegrom.
ln.

Data: 2012-01-05 23:34:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:je57v7$3s6$1online.de...
[...]

Może Urbanowi zostały z akcji wysyłania koców i śpiworów bezdomnym Amerykanom? Byłoby jak znalazł.

Data: 2012-01-05 22:54:20
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Może Urbanowi ...

a ten  Urban (twoj idol) jeszcze zyje? Niech sobie jeden spiwor zostawi i kaze sie w nim pochowac w trumnie:)

Data: 2012-01-06 11:18:59
Autor: pluton
a ten  Urban (twoj idol) jeszcze zyje? Niech sobie jeden spiwor zostawi i
kaze sie w nim pochowac w trumnie:)

Urban, Orban - jeden wuj.

Nullification

Data: 2012-01-06 16:41:38
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 11:18:59 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

a ten  Urban (twoj idol) jeszcze zyje? Niech sobie jeden spiwor zostawi  i
kaze sie w nim pochowac w trumnie:)

Urban, Orban - jeden wuj.

Dwa bratanki.

--
stevep

Data: 2012-01-06 11:17:47
Autor: pluton
"Jest jeden kraj w Europie, który nie zginie"
Jesli to prawda, to bedzie trzeba niebawem wysylac koce i spiwory
tudziez paczki zywnosciowe braciom Wegrom.

A oni nam w zamian beda przysylac projekty zmian w konstytucji
i projekty ustaw mianowania jaroslawa na dzonga-dzonga.

Nullification

"Jest jeden kraj w Europie, który nie zginie"