Jest, jest, jest!

Data: 2012-03-12 21:31:18
Autor: boukun
Jest, jest, jest!
Data: 2012-03-12 14:27:44
Autor: J-23
Jest, jest, jest!
On 12 Mar, 21:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
http://www.idealo.de/preisvergleich/MainSearchProductCategory.html?q=....

Ale nie w Polsce..., w kraju trzeciej kategorii...http://hdtvpolska.com/topic/27601-panasonic-polska-panasonic-prezentu...

Jutro go kupuję...

boukun

ja dwa. jeden do kibla drugi do przedpokoju

Data: 2012-03-16 19:46:10
Autor: pluton
Jest, jest, jest!

Jutro go kupuję...

boukun

ja dwa. jeden do kibla drugi do przedpokoju

Ja też jeden kupię dla folwacznych. Służbie też się
coś należy.

Nullification

Data: 2012-03-13 18:17:43
Autor: jadryś
Jest, jest, jest!
W dniu 2012-03-12 21:31, boukun pisze:
http://www.idealo.de/preisvergleich/MainSearchProductCategory.html?q=tx-p42gt50 Ale nie w Polsce..., w kraju trzeciej kategorii...
http://hdtvpolska.com/topic/27601-panasonic-polska-panasonic-prezentuje-nowe-portfolio-telewizorow-plazmowych-na-2012-rok/ Jutro go kupuję...

boukun

Proponuję poczekać  i kupić na chwilę przed mistrzostwami. Cena będzie dużo niższa. Kupiłem przed paru laty bajerancki telewizor.. Zapłaciłem górę kasy, no i zobaczyłem ten model po niecałym roku w sklepie za 1/3 ceny którą ja musiałem zapłacić..

Jest, jest, jest!