Jest kasa

Data: 2012-01-08 03:42:11
Autor: Kris_Poland
Jest kasa

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:jea4mo$36$1inews.gazeta.pl...
Dla Wawy na wylotowki czyli obwodnice Marek i Raszyna-Janek. Mam nadzieje, ze nie opoznia budowy jakimis pierdolami i rusza z kopyta !

i co z tego
drogi beda  a nie bedzie komu na nim jezdzic

niemca hiszpana feancuza z pensji stac na wicej niz polaka

Data: 2012-01-08 09:42:58
Autor: Marcin Kiciński
Jest kasa
W dniu 2012-01-08 03:42, Kris_Poland pisze:

i co z tego
drogi beda a nie bedzie komu na nim jezdzic

Nie bój, zawsze znajdą się chętni do jeżdżenia, dla których rezygnacja z samochodu oznaczałaby znacznie większą stratę niż kolejne podwyżki cen paliw.

niemca hiszpana feancuza z pensji stac na wicej niz polaka

I masowo rezygnują z aut, a w miastach wprowadza się ograniczenia dla samochodów, tak im ten dobrobyt bokami wychodzi (korki).

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2012-01-08 09:46:05
Autor: Ghost
Jest kasa

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:jeavrh$4vq$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ojej? Naprawde?

niemca hiszpana feancuza z pensji stac na wicej niz polaka

Sie wez leniu do roboty, albo nauki, bedzie cie stac na tankowanie.

Jest kasa