Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...

Data: 2014-05-05 21:15:48
Autor: John Kołalsky
Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

K: 57/50 to przeciez żadne niebezpieczenstwo. Nie może Pan wystawić
pouczenia.
P: Nie. Ja karam wszystkich. Wiem ze nie było niebezpiecznie ale niezgodnie
z przepisami. I tu hit: nie wie Pan ze kierowcy napędzają budzet...?

Oni z tego żyją

.. Ręce opadają...

Ale wniosek z tego taki: coraz trudniej złapac im kogoś kto realnie
przekracza predkosc, wiec łapią się coraz wiekszych płotek?

Wniosek taki, że od lat z tego żyją.

Czy po prostu trafił ma wiejskiego mądrale?
Zdarzyło wam się ostatnio łapanie za takie "przkroczenia"?

Ostatnio jak ostatnio. Opisywałem jak to kiedyś za +40 dostałem pouczenie i jak ostatnio za brak jednej z żarówek oraz oświetlenia tablicy mi dowód zatrzymali.

Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...