Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do U S

Data: 2011-03-10 11:19:01
Autor: Pendrive
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do U S
WItam!
Własnie jestem po rozmowe z 'prokuratorem' z US, jako że zrobilem na siebie donos. I okazuje sie że od momentu gdy wszedl druk EDG - 1 , nie składa się nipu 1 z rachunkami bankowymi bo zostal ten formularz zniesiony a co za tym idzie w przypadku gdy osoba fizyczna prowadzaca DG (nie spolki, bo one korzystaja z nip2) nie zglosi rachunku brak jest podstaw do ukarania tej osoby, nie uwgzlednili przypadku w kodeksie karno skarbowym. Wiec mozna bezkarnie sobie prywatne konta uzywac, jak ktos lubi testowac rozne banki - naprzemiennie i bez zgłaszania.

Data: 2011-03-10 08:45:50
Autor: witek
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku d o US
On 3/10/2011 4:19 AM, Pendrive wrote:
WĹ‚asnie jestem po rozmowe

masz tą rozmowę na piśmie?

Data: 2011-03-10 15:57:10
Autor: Pendrive
W dniu 2011-03-10 15:45, witek pisze:
On 3/10/2011 4:19 AM, Pendrive wrote:
WĹ‚asnie jestem po rozmowe

masz tą rozmowę na piśmie?

czynny zal zglaszalem i mialem przed soba Pania oskarzyciel wiec chyba wie o czym mowila :) zreszta skoro nie ma obowiazku skladania NIP-1 bo wycofano z obiegu to za co chcesz karac (podaj konkretny art z ustawy KKS), tlumaczyla mi ze problem wlasnie polega na tym ze wycofano nip jeden ale nie zaktualizowano kks, wiec - przynajmniej us w moim miescie - nie sciga 1 os firmy za rachunki - od tej zmiany bo juz wczesniej sie zalapalem na mandat - spolki scigaja.

A odpowiedz oficjalna na pismo bede miec, teraz miala kobieta watpliwosci co do innej sprawy stad mialem poki co rozmowe.

P.

Data: 2011-03-10 08:59:06
Autor: witek
On 3/10/2011 8:57 AM, Pendrive wrote:
mialem przed soba Pania oskarzyciel wiec chyba wie o czym mowila

mam poważne wątpliwości.

Data: 2011-03-10 18:23:49
Autor: tomek
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
Dnia 2011-03-10, o godz. 08:59:06
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

On 3/10/2011 8:57 AM, Pendrive wrote:
> mialem przed soba Pania oskarzyciel wiec chyba wie o czym mowila

mam poważne w±tpliwo¶ci.

nie masz na pi¶mie  =  "ja czego¶ takiego nigdy nie powiedziałem".

Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić ¶wiatu że rozmawiał Z Bardzo Ważn± Osob± ;-)

Tomek

Data: 2011-03-10 13:00:31
Autor: witek
On 3/10/2011 11:23 AM, tomek wrote:

Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić ¶wiatu
że rozmawiał Z Bardzo Ważn± Osob± ;-)

czyli z osob±, która niewiele wie, ale siedzi na Bardzo Waznym Krze¶le.

Data: 2011-03-10 21:14:23
Autor: tomek
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
Dnia 2011-03-10, o godz. 13:00:31
> [...]

> że rozmawiał Z Bardzo Ważn± Osob± ;-)

czyli z osob±, która niewiele wie, ale siedzi na Bardzo Waznym

Wie tyle żeby móc siedzieć na tym krze¶le - czyli sk±d wieje wiatr
i z której strony chleb jest posmarowany.

Tomek

Data: 2011-03-10 23:10:14
Autor: Pendrive
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US

Użytkownik "tomek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:20110310182349.1f03e974@unk...

> [...]

nie masz na pi¶mie  =  "ja czego¶ takiego nigdy nie powiedziałem".

Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić ¶wiatu

i ze kotletowi ulzylo, i ze glupoty gadales gdy pytalem ponadrok temu o stawke 7 % na licencje ...

Data: 2011-03-11 01:27:18
Autor: tomek
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
Dnia 2011-03-10, o godz. 23:10:14
"Pendrive" <spamuj@onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "tomek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:20110310182349.1f03e974@unk...

>Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić ¶wiatu
>że rozmawiał Z Bardzo Ważn± Osob± ;-)

i ze kotletowi ulzylo,

To niekoniecznie mnie interesuje

i ze glupoty gadales gdy pytalem ponadrok temu
o stawke 7 % na licencje ...

Nie martw się, zwrócę ci całe honorarium Tomek

Data: 2011-03-11 09:28:46
Autor: Pendrive
W dniu 2011-03-10 18:23, tomek pisze:
[...]

Kotlet rok teu dostal za podobna rzecz mandat i byl na rozmowie u tej samej osoby , jezelu choc troche bys sie wysilil by w archiwum spojrzec to bys takich gupot nie pisal
http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki/browse_thread/thread/3e728f5ed9da17af/b3e63ea55fb6e3d4?lnk=gst&q=mandat+rachunek#b3e63ea55fb6e3d4

P.

Data: 2011-03-11 10:05:56
Autor: tomek
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
Dnia 2011-03-11, o godz. 09:28:46
Pendrive <Pendrive@domena.pl> napisał(a):

to bys takich gupot nie pisal

Wrzuć mnie do killfile i po sprawie, po co się denerwować

Tomek

Data: 2011-03-11 21:53:38
Autor: ±ćęłń󶼿
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
Czy na NIP-2 trzeba zgłaszać tylko rachunek główny, czy także każde subkonto (z osobnym numerem rachunku) do rachunku głównego?
Bo czasem to kilkaset by wyszło :-o

-- -- -

spolki scigaja.

Data: 2011-03-12 11:55:15
Autor: Pendrive
W dniu 2011-03-11 22:53,  ±ćęłń󶼿 pisze:
Czy na NIP-2 trzeba zgłaszać tylko rachunek główny, czy także każde subkonto
(z osobnym numerem rachunku) do rachunku głównego?
Bo czasem to kilkaset by wyszło :-o

Jezeli wszystkei aplwty sa widoczne na koncie glownym to moim zdaniem bezsensownym byb ylo zglaszanie subkont

Data: 2011-03-10 11:46:00
Autor: tomek
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
Dnia 2011-03-10, o godz. 11:19:01
Pendrive <Pendrive@domena.pl> napisał(a):

WItam!
Własnie jestem po rozmowe z 'prokuratorem' z US, jako że zrobilem na siebie donos.

Ty tak na poważnie czy to żart awansem z okazji 1. kwietnia :-) ?

Tomek

Data: 2011-03-10 12:33:02
Autor: Pendrive
Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
W dniu 2011-03-10 11:46, tomek pisze:
Dnia 2011-03-10, o godz. 11:19:01
[...]

  na powaznie :) zglaszalem cos powazniejszego niz rachunek a rachunek przy okazji.

Data: 2011-03-11 14:06:29
Autor: glos
On 10 Mar, 11:19, Pendrive <Pendr...@domena.pl> wrote:
[...]

a zadam pytanie - jak do tego ma sie zalacznik EDG-RB?

--

Pozdrawiam,

glos

Data: 2011-03-12 11:54:27
Autor: Pendrive
W dniu 2011-03-11 23:06, glos pisze:
[...]

tak ze Ty zglaszasz do UM a UM do US, a nie bezposrednio do US, a wprzypadku nip2 (i wczsniej NIP 1 ) Ty wczesniej zglaszales bezposrednio do US.

Ona o tym zalaczniku mowila. Byc moze w innych miastach praktyka US jestinna w moim tak do tego podchodza od wprowadzenia jednego okienka.
--

Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do U S