Jest miejsce, gdzie benzynę kupisz za 3 złot e

Data: 2012-07-09 11:38:01
Autor: Marek
Jest miejsce, gdzie benzynę kupisz za 3 złot e
"Tomasz Skory: Czy to prawda, że będziecie sprzedawać dzisiaj paliwa za pół ceny?

Pan Andrzej: - Tak, to prawda.

Pan oszalał? Przepraszam za pytanie, ale ono się samo nasuwa.

- Na razie jeszcze nie oszalałem, ale jest to prawda.

Dlaczego pan to robi?

- Robimy to dla klienta, żeby on się zorientował, jakie są proporcje pomiędzy zakupem a sprzedażą.

Czyli najogólniej rzecz biorąc chodzi o to, żeby pokazać ile kosztuje samo paliwo, a nie podatki?

- Dokładnie tak. "

Powyższy cytat pochodzi z:
http://biznes.interia.pl/finanse-osobiste/news/jest-miejsce-gdzie-benzyne-kupisz-za-3-zlote,1819727,4141

--
Marek

Data: 2012-07-09 09:48:24
Autor: MH
Jest miejsce, gdzie benzynê kupisz za 3 z³ote
Marek <xyz@donikad.pl> napisa³(a):
[...]

Jak je¼dzisz po PL, to wszêdzie gdzie buduj± drogi mo¿esz kupiæ przy ilo¶ci
pow. 100l ON za 2.5 zeta..

MH

--

Jest miejsce, gdzie benzynę kupisz za 3 złot e