Jest nast臋pny geniusz :)

Data: 2013-02-27 09:42:01
Autor: Przemys艂aw Gubernat
Jest nast臋pny geniusz :)
W dniu 2013-02-27 07:39, szufela pisze:
http://tinyurl.com/auechog

To proponuj臋 jeszcze: samoch贸d polityka ma obowi膮zkowo GPS'a i publikuje swoj膮
tras臋 na stronie sejmu i tylko na tej podstawie mo偶e uzyska膰 zwrot koszt贸w paliwa :D
Albo zakaz wyprzedzania przez polityk贸w !

--
[WRC] Bia艂y Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemys艂aw Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
|   Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2013-02-27 09:50:10
Autor: J.F
Jest nast臋pny geniusz :)
U偶ytkownik "Przemys艂aw Gubernat"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Jest to jakas koncepcja, ale nie wiem czy istotna. Naciagaja ilosci ?
Pojedzie z rodzina na wakacje, ale powie ze sluzbowo.

A jak wysle sekretarza z biura poselskiego w celu sprawdzenia jakiejs interwencji w terenie ?

Albo zakaz wyprzedzania przez polityk贸w !

Ogranicznik sprzezony z GPS i wiecej niz 50/90 nie pojedzie :-)

Ale ja was nie rozumiem, wczesniej sami postulowaliscie taki zakaz wyprzedzania :-)

Ktory nawiasem mowiac juz sie stopniowo wprowadza - obwodnica trojmiasta, A4 ...

J.

Data: 2013-02-27 11:27:37
Autor: Przemys艂aw Gubernat
Jest nast臋pny geniusz :)
W dniu 2013-02-27 09:50, J.F pisze:
[...]

Nie wcale nie naci膮gaj膮.... tylko u niekt贸rych wychodzi 偶e albo je藕dzi czo艂giem
co pali 100/100 albo je藕dzi 600-700 km dziennie.

[...]

Eeee.... mnie to denerwuje gdy TIR zaczyna wyprzedza膰 tu偶 przed moim nosem, ale
je偶d偶臋 do ok. 140 km/h wi臋c b贸lu nie ma, a taki polityk ma czym pop臋dzi膰 i 200
km/h to bywa niebezpiecznie, w szczeg贸lno艣ci gdy nie my艣li.

Data: 2013-02-27 12:26:45
Autor: J.F
Jest nast臋pny geniusz :)
[...]

Jest to gdzies opublikowane ?
Wszyscy czy niektorzy ?

Bo jak tak czytam ...
http://www.fakt.pl/Poslanka-Elzbieta-Witek-wydaje-na-paliwo-3-tys-zl-miesiecznie-Koszty-podrozy-poslow,artykuly,184368,1.html
trzech poslow w jednej taksowce ... wcale nie tak glupio. A zreszta niech minister transportu sejmowi placi, skoro nie potrafi dopilnowac pociagow :-)

A 3000 zl na paliwo ... niby duzo, ale jak sie ma do pracy 460km, to nie ma sie co dziwic :-)

Ale ja was nie rozumiem, wczesniej sami postulowaliscie taki zakaz wyprzedzania :-)
Eeee.... mnie to denerwuje gdy TIR zaczyna wyprzedza膰 tu偶 przed moim nosem, ale
je偶d偶臋 do ok. 140 km/h wi臋c b贸lu nie ma,

To jest tylko kwestia tego ile "tuz" wynosi.  I nie trzeba jechac 150 aby zajechanie drogi bylo niebezpieczne.

Mnie tam denerwuje jak tir wyprzedza 30s. Denerwuje, co nie znaczy ze powinni tego zabronic.
Ale czasem potrafi wyprzedzac dluzej, i to juz jest kary godne :-)

J.

Jest nast臋pny geniusz :)