Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jest następny geniusz :)

Jest następny geniusz :)

Data: 2013-02-28 07:04:31
Autor: Marcin Jan
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-02-27 07:39, szufela pisze:
http://tinyurl.com/auechog

sz.

przy najbliższej okazji zmierzę czas ale jako¶ nie wydaje mi się że wyprzedzanie (jednego tira przez drugiego) może trwać kilka minut.
W Niemczech widziałem zakazy które obowi±zuj± np. od godz. 8 do 16.
jest to też dobre rozwi±zanie aby w godz. szczytu ruch był płynniejszy.
Ciekawe o jak± zmianę prawa będzie senator wnosił jak mu bułek rano nie dowioz± na czas :).

Data: 2013-02-28 09:07:55
Autor: J.F.
Jest następny geniusz :)
Dnia Thu, 28 Feb 2013 07:04:31 +0100, Marcin Jan napisał(a):
przy najbliższej okazji zmierzę czas ale jako¶ nie wydaje mi się że wyprzedzanie (jednego tira przez drugiego) może trwać kilka minut.

Moc to moze. http://www.youtube.com/watch?v=Fv61x_ElARU

Dobierze sie dwoch co testuja ograniczniki, albo po prostu jednemu sie
bardzo spieszy a jest o 1km/h szybszy, czyli  28cm/s, i zdobycie tych 30m
przewagi potrwa dwie minuty.

Zazwyczaj jednak jest duzo szybciej, czyli roznica predkosci wieksza, a wiec i zysk po 8h jazdy spory.


Oczywiscie bywa i tak ze na drodze same kapelusze, i tylko tiry ratuja
honor :-)
http://www.youtube.com/watch?v=mKtZHVpRy74
http://www.youtube.com/watch?v=V-aIcJlnOTw

W Niemczech widziałem zakazy które obowi±zuj± np. od godz. 8 do 16.
jest to też dobre rozwi±zanie aby w godz. szczytu ruch był płynniejszy.
Ciekawe o jak± zmianę prawa będzie senator wnosił jak mu bułek rano nie dowioz± na czas :).

Ustawe sie zrobi i  buleczki obowiazkowe beda ! Ktos tam wstanie godzine wczesniej i dowiezie :-)

J.

Data: 2013-02-28 14:23:21
Autor: Marek Dyjor
Jest następny geniusz :)
J.F. wrote:
Dnia Thu, 28 Feb 2013 07:04:31 +0100, Marcin Jan napisał(a):
przy najbliższej okazji zmierzę czas ale jako¶ nie wydaje mi się że
wyprzedzanie (jednego tira przez drugiego) może trwać kilka minut.

Moc to moze.
http://www.youtube.com/watch?v=Fv61x_ElARU

Dobierze sie dwoch co testuja ograniczniki, albo po prostu jednemu sie
bardzo spieszy a jest o 1km/h szybszy, czyli  28cm/s, i zdobycie tych
30m przewagi potrwa dwie minuty.

Zazwyczaj jednak jest duzo szybciej, czyli roznica predkosci wieksza,
a wiec i zysk po 8h jazdy spory.


a ten zysk straci siedz±c w barku przy drodze zajadaj±c kapu¶niak czy golonkę...

Po pierwsze gnoej mogły by używać lusterk i uwzględnić ze jak z tyłu zbliża sie osobowy to nei jedzie 89km/h tylko 140 i nie można mu sie wpieprzyć pod koła.

Data: 2013-02-28 15:09:38
Autor: J.F
Jest następny geniusz :)
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomo¶ci
J.F. wrote:
Dobierze sie dwoch co testuja ograniczniki, albo po prostu jednemu sie
bardzo spieszy a jest o 1km/h szybszy, czyli  28cm/s, i zdobycie tych
30m przewagi potrwa dwie minuty.
Zazwyczaj jednak jest duzo szybciej, czyli roznica predkosci wieksza,
a wiec i zysk po 8h jazdy spory.
a ten zysk straci siedz±c w barku przy drodze zajadaj±c kapu¶niak czy golonkę...

Nie straci, bo ma przepisy o obowiazkowej przerwie ktora i tak zrobic musi.
I nawet jak przy golonce poflirtuje godzine dluzej z kelnerka, to nadal nic nie straci.
Ale jak juz ruszy i bedzie jechal 86 zamiast 89, to kiedys mu zabraknie 25 km w piatkowe popoludnie i bedzie kiblowal na parkingu zamiast w domu pomieszkac.

Po pierwsze gnoej mogły by używać lusterk i uwzględnić ze jak z tyłu zbliża sie osobowy to nei jedzie 89km/h tylko 140 i nie można mu sie wpieprzyć pod koła.

Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30% wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie .... bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie bezpiecznie.

J.

Data: 2013-03-01 16:48:34
Autor: masti
Jest następny geniusz :)
Dnia pięknego Thu, 28 Feb 2013 15:09:38 +0100 osobnik zwany J.F napisał:


Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.

tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra




--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-06 23:11:19
Autor: WildS
Jest nastĂŞpny geniusz :)
On 2013-03-01, masti <gone@to.hell> wrote:

Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.

tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra


I jeszcze pustych fotoradarow troche, zeby pociÄ…g osobĂłwek jadÄ…cy 70 za
dziadkiem w fiacie uno powjeżdzał sobie w dupy jak dziadek pierdolnie w
hamulec do 30 przed pustym radarem na 70-siÄ…tce.

"Uspokajanie ruchu" psia jego mać.



--
WildS

Data: 2013-03-07 08:02:46
Autor: Artur Maśląg
Jest nastĂŞpny geniusz :)
W dniu 2013-03-01 17:48, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 28 Feb 2013 15:09:38 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.

tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra

Zaprzeczę - jeżdżę tą trasą regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
lepiej, bezpieczniej, wygodniej niĹĽ przed przebudowÄ…. WypadkĂłw teĹĽ
mniej.

Data: 2013-03-07 08:37:23
Autor: J.F.
Jest nastĂŞpny geniusz :)
Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:02:46 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-03-01 17:48, masti pisze:
Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.

tak wła¶nie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra

Zaprzeczę - jeżdżę t± tras± regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
lepiej, bezpieczniej, wygodniej niż przed przebudow±.

Kapelusznik :-)

Wypadków też mniej.

A konkretnie w liczbach jak to wychodzi ? Ile wypadkow bylo, ile jest, ile czasu sie jechalo, ile sie jedzie ? J.

Data: 2013-03-07 09:16:25
Autor: Artur Maśląg
Jest nastĂŞpny geniusz :)
W dniu 2013-03-07 08:37, J.F. pisze:
Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:02:46 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-03-01 17:48, masti pisze:
Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.

tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra

Zaprzeczę - jeżdżę tą trasą regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
lepiej, bezpieczniej, wygodniej niĹĽ przed przebudowÄ….

Kapelusznik :-)

???

WypadkĂłw teĹĽ mniej.

A konkretnie w liczbach jak to wychodzi ?

W liczbach to np. 3.

Ile wypadkow bylo, ile jest,

"W związku z tworzeniem słowników dróg dane mogą być niekompletne."

ile czasu sie jechalo, ile sie jedzie ?

LOL - myślisz, że czas przejazdu z roku 1992 w stosunku do 2012
cokolwiek powie?

Data: 2013-03-07 13:33:47
Autor: J.F
Jest nastĂŞpny geniusz :)
UĹĽytkownik "Artur MaĹ›lÄ…g"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
W dniu 2013-03-07 08:37, J.F. pisze:
Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.
tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra
Zaprzeczę - jeżdżę tą trasą regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
lepiej, bezpieczniej, wygodniej niĹĽ przed przebudowÄ….
Kapelusznik :-)
???

Jak ktos chwali za "bezpieczniej" a nie za "szybciej", to kapelusznik :-P

WypadkĂłw teĹĽ mniej.
A konkretnie w liczbach jak to wychodzi ?
W liczbach to np. 3.
Ile wypadkow bylo, ile jest,
"W związku z tworzeniem słowników dróg dane mogą być niekompletne."
ile czasu sie jechalo, ile sie jedzie ?
LOL - myślisz, że czas przejazdu z roku 1992 w stosunku do 2012
cokolwiek powie?

A przebudowa byla kiedy ?
Wystarczy rok przed i rok po ..

Bo tak sobie patrze ... na DK8 w 2002 bylo 688 wypadkow i 162 zmarlych.
w 2003 626/146.  A w 2011 485/111

Sukces programu "Bezpieczna osemka" ?
Byc moze, tylko juz nie pamietam kiedy sie zaczal, a w calym kraju bylo tak
2002 53559/5827
2003 51078/5640
2011 40065/4189

A przeciez trzeba pamietac ze w 2011 kawal osemki byl w remoncie, ktory w dodatku sklonil wielu kierowcow do omijania innych odcinkow.

Wychodzi na to ze najlepsza decyzja dla bezpieczenstwa ruchu drogowego bylo zabranie FR policji i schowanie ich do magazynow ITD :-P


J.

Data: 2013-03-07 14:20:09
Autor: Artur Maśląg
Jest nastĂŞpny geniusz :)
W dniu 2013-03-07 13:33, J.F pisze:
UĹĽytkownik "Artur MaĹ›lÄ…g"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
W dniu 2013-03-07 08:37, J.F. pisze:
Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro
30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.
tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra
Zaprzeczę - jeżdżę tą trasą regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
lepiej, bezpieczniej, wygodniej niĹĽ przed przebudowÄ….
Kapelusznik :-)
???

Jak ktos chwali za "bezpieczniej" a nie za "szybciej", to kapelusznik :-P

"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a rośnie na święty spokój."
"Bezpieczniej" nie jest synonimem "wolniej". Poza tym co to znaczy
wolniej? Zgodnie z przepisami, czy nie? Bo wiesz, jak zamierzasz
coś udowadniać w podobnym stylu jak jakiś czas temu twierdziłeś, że
przebudowa DK8 na standard ekspresówki nic nie przyniosła *tobie*
w zakresie skrĂłcenia czasu przejazdu, to w zasadzie nie ma o czym
deliberować.

A przebudowa byla kiedy ?
Wystarczy rok przed i rok po ..

Przecież pisałem:
"W związku z tworzeniem słowników dróg dane mogą być niekompletne."

Bo tak sobie patrze ... na DK8
(...)
A mowa o DK10 na odcinku Płońsk-Toruń.

Data: 2013-03-07 21:44:28
Autor: J.F.
Jest nastĂŞpny geniusz :)
Dnia Thu, 07 Mar 2013 14:20:09 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-03-07 13:33, J.F pisze:
tak wła¶nie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra
Zaprzeczę - jeżdżę t± tras± regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
lepiej, bezpieczniej, wygodniej niż przed przebudow±.
Kapelusznik :-)
???
Jak ktos chwali za "bezpieczniej" a nie za "szybciej", to kapelusznik :-P
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a ro¶nie na ¶więty spokój."

No i kapelusz na glowie sie coraz bardziej podoba :-P

"Bezpieczniej" nie jest synonimem "wolniej".

Niestety dla wiekszosci jest
Poza tym co to znaczy wolniej? Zgodnie z przepisami, czy nie?

Ale ze starymi przepisami czy nowymi ? Bo wiesz, np byla przerywana linia, a potem w ramach ulepszania drogi
przemalowali na ciagla i ustawili 70. I nic wiecej nie zrobili :-)

Bo wiesz, jak zamierzasz
co¶ udowadniać w podobnym stylu jak jaki¶ czas temu twierdziłe¶, że
przebudowa DK8 na standard ekspresówki nic nie przyniosła *tobie*
w zakresie skrócenia czasu przejazdu, to w zasadzie nie ma o czym
deliberować.

jak przebudowali 4-ro pasowa na 4-ro pasowa, to sie nie ma co dziwic ze nic
nie polepszylo ;-P

Ale jak przebuduja 2-pasowa jedno jezdniowa na 2-pasowa dwujezdniowa ...
oj, to sie duzo pogorszy :-)

Bo tak sobie patrze ... na DK8
(...)
A mowa o DK10 na odcinku Płońsk-Toruń.

Ale nie bylo szumnego programu "bezpieczna dziesiatka".

J.

Data: 2013-03-07 22:04:39
Autor: Artur Maśląg
Jest nastĂŞpny geniusz :)
W dniu 2013-03-07 21:44, J.F. pisze:
Dnia Thu, 07 Mar 2013 14:20:09 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-03-07 13:33, J.F pisze:
tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra
Zaprzeczę - jeżdżę tą trasą regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
lepiej, bezpieczniej, wygodniej niĹĽ przed przebudowÄ….
Kapelusznik :-)
???
Jak ktos chwali za "bezpieczniej" a nie za "szybciej", to kapelusznik :-P
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a rośnie na święty spokój."

No i kapelusz na glowie sie coraz bardziej podoba :-P

Zależy jaki, komu i gdzie. Kolejność dowolna.

"Bezpieczniej" nie jest synonimem "wolniej".

Niestety dla wiekszosci jest

Chciałbyś. Owszem, próbujesz wmawiać innym takie podejście do sprawy,
ale pozostaje to tylko wmawianiem. Zwyczajne prĂłby sprowadzenia sprawy
do absurdu...

Poza tym co to znaczy wolniej? Zgodnie z przepisami, czy nie?

Ale ze starymi przepisami czy nowymi ?

A co za różnica? Pytanie chyba było jasne...

Bo wiesz, np byla przerywana linia, a potem w ramach ulepszania drogi
przemalowali na ciagla i ustawili 70. I nic wiecej nie zrobili :-)

Na pytanie odpowiesz, czy nie?

Bo wiesz, jak zamierzasz
coś udowadniać w podobnym stylu jak jakiś czas temu twierdziłeś, że
przebudowa DK8 na standard ekspresówki nic nie przyniosła *tobie*
w zakresie skrĂłcenia czasu przejazdu, to w zasadzie nie ma o czym
deliberować.

jak przebudowali 4-ro pasowa na 4-ro pasowa, to sie nie ma co dziwic ze nic
nie polepszylo ;-P

Litości...

Bo tak sobie patrze ... na DK8
(...)
A mowa o DK10 na odcinku Płońsk-Toruń.

Ale nie bylo szumnego programu "bezpieczna dziesiatka".

A co to ma do rzeczy?

Data: 2013-03-07 08:15:03
Autor: Artur Ma¶l±g
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-02-28 15:09, J.F pisze:
(...)
Ale jak juz ruszy i bedzie jechal 86 zamiast 89, to kiedys mu zabraknie
25 km w piatkowe popoludnie i bedzie kiblowal na parkingu zamiast w domu
pomieszkac.

Tzw. 'pieprzenie'.  Jak takiemu ma zabrakn±ć przy 86, to tak samo mu
zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.

Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.

Nie ma to jak sprowadzanie sprawy do absurdu - skoro s± miejsca, gdzie
wyprzedzać nie należy (stosownie oznakowane) to wyprzedzać nie należy.
To raz. Dwa, że te bariery to nie tylko po to by uniemożliwić
wyprzedzanie, ale po to, by nie doszło do przejechania na przeciwny
kierunek ruchu, a takie rzeczy się zdarzaj±.

Data: 2013-03-07 08:35:50
Autor: J.F.
Jest następny geniusz :)
Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:15:03 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-02-28 15:09, J.F pisze:
(...)
Ale jak juz ruszy i bedzie jechal 86 zamiast 89, to kiedys mu zabraknie
25 km w piatkowe popoludnie i bedzie kiblowal na parkingu zamiast w domu
pomieszkac.

Tzw. 'pieprzenie'.  Jak takiemu ma zabrakn±ć przy 86, to tak samo mu
zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.

A czy ja mowie ze nie ? Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac latwiej.
Tymczasem jak widac juz te 3km/h powoduja ze manewr jest stosunkowo krotki,
a oszczednosc jednak istotna ...

Ale to jest calkiem inna sprawa, ktora niektorzy widac chca rozwiazac
jak nasi i szwedzcy spece od bezpieczenstwa ruchu drogowego - skoro 30%
wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie
bezpiecznie.
Nie ma to jak sprowadzanie sprawy do absurdu - skoro s± miejsca, gdzie
wyprzedzać nie należy (stosownie oznakowane) to wyprzedzać nie należy.
To raz.

Mow tak dalej, to bedziesz 20km/h jechal. Ale za to jak bezpiecznie.

Bo raz, ale pod warunkiem ze "miejsca" a nie "zakaz wyprzedzania" na
granicy z tabliczka "obowiazuje na terenie calego kraju". Tymczasem nasi wspaniali inzynierowie bezpieczenstwa utrudniajawyprzedzanie
coraz bardziej.

Dwa, że te bariery to nie tylko po to by uniemożliwić
wyprzedzanie, ale po to, by nie doszło do przejechania na przeciwny
kierunek ruchu, a takie rzeczy się zdarzaj±.

No i przeciw barierom nic nie mam - na 4 pasach ruchu.
A u nas postawia na dwoch, bo to taniej niz dobudowac dwa pasy :-)

J.

Data: 2013-03-07 08:42:25
Autor: Artur Ma¶l±g
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-03-07 08:35, J.F. pisze:
Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:15:03 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-02-28 15:09, J.F pisze:
(...)
Ale jak juz ruszy i bedzie jechal 86 zamiast 89, to kiedys mu zabraknie
25 km w piatkowe popoludnie i bedzie kiblowal na parkingu zamiast w domu
pomieszkac.

Tzw. 'pieprzenie'.  Jak takiemu ma zabrakn±ć przy 86, to tak samo mu
zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.

A czy ja mowie ze nie ?
Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac latwiej.

Czyli pieprzenie dla zasady.

Data: 2013-03-07 21:46:24
Autor: J.F.
Jest następny geniusz :)
Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:42:25 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-03-07 08:35, J.F. pisze:
(...)
Ale jak juz ruszy i bedzie jechal 86 zamiast 89, to kiedys mu zabraknie
25 km w piatkowe popoludnie i bedzie kiblowal na parkingu zamiast w domu
pomieszkac.
Tzw. 'pieprzenie'.  Jak takiemu ma zabrakn±ć przy 86, to tak samo mu
zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.

A czy ja mowie ze nie ?
Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac latwiej.

Czyli pieprzenie dla zasady.

Nie, jak ktos klnie na tirmanow co sie 2 minuty wyprzedzaja, to w zasadzie
ma racje. Jak klnie na takich co to po wyprzedzaniu pojedzie 3km/h
szybciej, to juz nie calkiem ma racje ...

J.

Data: 2013-03-07 22:07:38
Autor: Artur Ma¶l±g
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-03-07 21:46, J.F. pisze:
Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:42:25 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-03-07 08:35, J.F. pisze:
(...)
Ale jak juz ruszy i bedzie jechal 86 zamiast 89, to kiedys mu zabraknie
25 km w piatkowe popoludnie i bedzie kiblowal na parkingu zamiast w domu
pomieszkac.
Tzw. 'pieprzenie'.  Jak takiemu ma zabrakn±ć przy 86, to tak samo mu
zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.

A czy ja mowie ze nie ?
Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac latwiej.

Czyli pieprzenie dla zasady.

Nie, jak ktos klnie na tirmanow co sie 2 minuty wyprzedzaja, to w zasadzie
ma racje. Jak klnie na takich co to po wyprzedzaniu pojedzie 3km/h
szybciej, to juz nie calkiem ma racje ...

Czyli pieprzenie dla zasady.

Data: 2013-03-08 16:12:48
Autor: J.F
Jest następny geniusz :)
Użytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2013-03-07 21:46, J.F. pisze:
Tzw. 'pieprzenie'.  Jak takiemu ma zabrakn±ć przy 86, to tak samo mu
zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.
A czy ja mowie ze nie ?
Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac latwiej.
Czyli pieprzenie dla zasady.
Nie, jak ktos klnie na tirmanow co sie 2 minuty wyprzedzaja, to w zasadzie
ma racje. Jak klnie na takich co to po wyprzedzaniu pojedzie 3km/h
szybciej, to juz nie calkiem ma racje ...

Czyli pieprzenie dla zasady.

Sam pieprzysz.

Jak wyprzedzanie trwa 2 minuty, to roznica predkosci jest ponizej 1km/h, i mozna sie pytac "a po co on wyprzedza".
Jak roznica predkosci wynosi 3km/h to wyprzedanie trwa tylko minute, a zysk po calym dniu pracy zaczyna byc juz istotny ... co kierowcy osobowek powinni miec na uwadze :-)


J.

Data: 2013-03-08 16:33:19
Autor: Artur Ma¶l±g
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-03-08 16:12, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2013-03-07 21:46, J.F. pisze:
Tzw. 'pieprzenie'.  Jak takiemu ma zabrakn±ć przy 86, to tak samo mu
zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.
A czy ja mowie ze nie ?
Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac
latwiej.
Czyli pieprzenie dla zasady.
Nie, jak ktos klnie na tirmanow co sie 2 minuty wyprzedzaja, to w
zasadzie
ma racje. Jak klnie na takich co to po wyprzedzaniu pojedzie 3km/h
szybciej, to juz nie calkiem ma racje ...

Czyli pieprzenie dla zasady.

Sam pieprzysz.

Jak wyprzedzanie trwa 2 minuty, to roznica predkosci jest ponizej 1km/h,
i mozna sie pytac "a po co on wyprzedza".
Jak roznica predkosci wynosi 3km/h to wyprzedanie trwa tylko minute, a
zysk po calym dniu pracy zaczyna byc juz istotny ... co kierowcy
osobowek powinni miec na uwadze :-)

Czyli pieprzenie dla zasady.

Data: 2013-02-28 13:54:26
Autor: Cavallino
Jest następny geniusz :)

Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kgms1l$ffq$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-27 07:39, szufela pisze:
http://tinyurl.com/auechog

sz.

przy najbliższej okazji zmierzę czas ale jako¶ nie wydaje mi się że wyprzedzanie (jednego tira przez drugiego) może trwać kilka minut.
W Niemczech widziałem zakazy które obowi±zuj± np. od godz. 8 do 16.
jest to też dobre rozwi±zanie aby w godz. szczytu ruch był płynniejszy.
Ciekawe o jak± zmianę prawa będzie senator wnosił jak mu bułek rano nie dowioz± na czas :).

Powinien się cieszyć, że paskudztwa je¶ć nie musi - wszystkie zjadliwe bułki wozi się małymi samochodami z okolicznych piekarni.

Jest następny geniusz :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona