Jest nastêpny geniusz :)

Data: 2013-02-28 07:05:43
Autor: DoQ
Jest nastêpny geniusz :)
W dniu 2013-02-27 07:39, szufela pisze:
http://tinyurl.com/auechog

I s³usznie. W Niemczech na bardzo wielu odcinkach 2 pasmowych autostrad obowi±zuje taki zakaz.

Data: 2013-02-28 07:17:15
Autor: szufela
Jest nastêpny geniusz :)
I s³usznie. W Niemczech na bardzo wielu odcinkach 2 pasmowych autostrad obowi±zuje taki zakaz.

O !:) Wreszcie, ktos zauwazyl. Przeciez my mamy w 90% odcnki 2 pasmowe. Wystarczylo wczesniej pomyslec i zbudowac prawdziwe autostrady.

sz.

Data: 2013-02-28 07:46:14
Autor: MadMan
Jest nastêpny geniusz :)
Dnia Thu, 28 Feb 2013 07:17:15 +0100, szufela napisa³(a):

O !:) Wreszcie, ktos zauwazyl. Przeciez my mamy w 90% odcnki 2 pasmowe

Jako¶ nie zauwa¿y³em...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-02-28 08:33:12
Autor: J.F.
Jest nastêpny geniusz :)
[...]

Ja tam na razie wole 1500km autostrad 2 pasowych niz 1000km 3 pasowych.
Szczegolnie ze problem tirow jest stosunkowo niewielki.

Zreszta jak widac - mozna im zabronic wyprzedzania i problem znika :-)

A 3 pasy w Niemczech tez nie zawsze pomagaja :-)

J.

Data: 2013-02-28 09:04:05
Autor: szufela
Jest nastêpny geniusz :)
Ja tam na razie wole 1500km autostrad 2 pasowych niz 1000km 3 pasowych.
Szczegolnie ze problem tirow jest stosunkowo niewielki.

A ja wole 2000km 3 pasmowych :P

Zreszta jak widac - mozna im zabronic wyprzedzania i problem znika :-)

W tak radykalny sposób nie mo¿na i nikt tego nie zrobi.

A 3 pasy w Niemczech tez nie zawsze pomagaja :-)

To wyobraz sobie co by by³o gdyby glowne  arterie by³y tam 2 pasmowe, albo w³oska A4 :)
W PL robi sie olbrzymi problem i bêdzie coraz wiekszy. Jadac 150 co kilka minut zmuszony jestes hamowac do 80, taka jazda jest pozbawiona sensu  zlaszcza, ze u nas "tiry" wyprzedzaja sie nagminnie i rzeczywiscie czasem bez potrzeby.
Gdy tylko uslyszalem, ze tak beda budowane w Pl autostardy  od razu zlapalem sie za glowe wlasnie z tego powodu :)

sz.

Data: 2013-03-01 16:49:08
Autor: masti
Jest nastêpny geniusz :)
Dnia pięknego Thu, 28 Feb 2013 09:04:05 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

Ja tam na razie wole 1500km autostrad 2 pasowych niz 1000km 3 pasowych.
Szczegolnie ze problem tirow jest stosunkowo niewielki.

A ja wole 2000km 3 pasmowych :P

zbuduj je. KtoÅ› Ci broni?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-01 19:05:52
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
A ja wole 2000km 3 pasmowych :P

zbuduj je. KtoÅ› Ci broni?

nie no, ty mi zbuduj.

sz.

Data: 2013-03-04 12:49:54
Autor: masti
Jest nastêpny geniusz :)
Dnia pięknego Fri, 01 Mar 2013 19:05:52 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

A ja wole 2000km 3 pasmowych :P

zbuduj je. KtoÅ› Ci broni?

nie no, ty mi zbuduj.

żebys potem jęczał, ze przejazd za drogi?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-04 17:27:28
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
A ja wole 2000km 3 pasmowych :P

zbuduj je. KtoÅ› Ci broni?

nie no, ty mi zbuduj.

żebys potem jęczał, ze przejazd za drogi?

Nie tłumacz się, tylko działaj.

sz.

Data: 2013-03-04 16:46:20
Autor: masti
Jest nastêpny geniusz :)
Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 17:27:28 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

A ja wole 2000km 3 pasmowych :P

zbuduj je. KtoÅ› Ci broni?

nie no, ty mi zbuduj.

żebys potem jęczał, ze przejazd za drogi?

Nie tłumacz się, tylko działaj.

sam se działaj. To ty masz problem z drogami.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-04 18:10:20
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
sam se działaj. To ty masz problem z drogami.

To moze zadzwon do Nowaka i powiedz mu, ze juz nic wiecej nie trzeba budowac i w ogole to dla ciebie drogi w PL sa git :)

sz.

Data: 2013-03-04 17:12:02
Autor: masti
Jest nastêpny geniusz :)
Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 18:10:20 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

sam se działaj. To ty masz problem z drogami.

To moze zadzwon do Nowaka i powiedz mu, ze juz nic wiecej nie trzeba
budowac i w ogole to dla ciebie drogi w PL sa git :)

pokażesz mi moja wypowiedź, z której wysnułes taki wniosek?
chetnie postudiuje TwojÄ… pokretnÄ… logikÄ™.
O ile znajdę tam cokolwiek poza żądaniami bo Ci się należy.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-04 18:48:53
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
[...]

Oczywiscie. Twierdzenie "Sam se dziaÅ‚aj.  To ty masz problem z drogami."
jednoznacznie wskazuje, ze ty nie masz problemu z polskimi drogami inaczej nie uzylbys tego sfomulowania zostawiajac jedynie np. "sam se dzialaj" ew. z "ja mam to w dupie", bo chyba nie uwazasz, ze problem ma ten gosc na zdjeciu :)
http://pl.memgenerator.pl/mem-image/to-ty-masz-kurwa-problem-pl-ffffff

Co do moich żądań "bo mi się należy" to musisz bardziej sprecyzowac.

sz.

Data: 2013-03-04 17:58:26
Autor: masti
Jest nastêpny geniusz :)
Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 18:48:53 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

[...]

postudiuje TwojÄ… pokretnÄ… logikÄ™. O ile znajdÄ™ tam cokolwiek poza
żądaniami bo Ci się należy.

">> A ja wole 2000km 3 pasmowych "

to nie Ty pisałeś? prawda.

jak dla mnie EOT

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-04 20:39:52
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
">> A ja wole 2000km 3 pasmowych "

to nie Ty pisałeś? prawda.

Przyznasz , ze w moim stwierdzeniu do "kategorycznie wyrażonego życzenia" daleka droga :)
To że wolałbym wiecej lepszych dróg to nie znaczy, ze tego żądam i rowniez jako płatnik podatków wolałbym, żeby te nie trafiały jako nagrody, jesli zrozumiales co mam na mysli.

sz.

Data: 2013-03-04 20:02:49
Autor: masti
Jest nastêpny geniusz :)

[...]