Jest następny geniusz :)

Data: 2013-02-28 08:45:47
Autor: z
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-02-27 07:39, szufela pisze:
http://tinyurl.com/auechog

sz.

Ale macie chłopaki na tych autostradach problemy :-)
Ja na 10 km drogi krajowej nie mam gdzie wyprzedzić TIRa. Taka była modernizacja (przed modernizacją się dało). Jakim teraz zakazem ratować sytuację i w kogo wymierzonym? :-)

Data: 2013-03-01 14:48:06
Autor: John Kołalsky
Jest następny geniusz :)

Użytkownik "z" <zch28@usunwp.pl>

[...]

Ruch wahadłowy ?

Data: 2013-03-02 16:09:29
Autor: z
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-03-01 14:48, John Kołalsky pisze:
Ruch wahadłowy ?

Można i tak :-)
Tylko taniej i mądrzej byłoby rysować mniej ciągłych linii i bezsensownych znaków.
Tak wiem. Normy unijne, zatoczki, wzniesienia, odległości od przystanków...
Zamiast zdrowego rozsądku mamy durne przepisy które stosujemy literalnie i mało tego: tworzymy nowe "organy" egzekwowania tych przepisów. Opiekuńcze socjalistyczne państwo. TFUUU!! :-)

Jest następny geniusz :)