Jest następny geniusz :)

Data: 2013-02-28 14:16:29
Autor: Marek Dyjor
Jest następny geniusz :)
szufela wrote:
http://tinyurl.com/auechog

imho to jest bardzo dobry pomysł...

generalnie nie ma żadnego powodu aby tłumoki w ciężarówkach blokowały cała drogę bo sie jeden łoś jadący 81km/h postanowił wyprzedzić wlekącego sie 79km/h kolegę i wtym celu musi zmusić jadący lewym pasem 130km/h pozostałych użytkowników do ustawienia sie za bucem w kolejce.

W mieście jest zresztą podobnie  trzech ambitnych kierowców ciężarówek potrafi skutecznie zablokować trzy pasmową arterię...

Data: 2013-02-28 14:28:44
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
imho to jest bardzo dobry pomysł...

Ta swietny, a gdy jeden  bedzie jechal 50km/h to reszta za nim ?:)

sz.

Data: 2013-02-28 15:12:05
Autor: Marek Dyjor
Jest następny geniusz :)
szufela wrote:
imho to jest bardzo dobry pomysł...

Ta swietny, a gdy jeden  bedzie jechal 50km/h to reszta za nim ?:)

to niech zadzwonią po policaj i zgłoszą że kierowca blokuje drogę niesprawnym pojazdem.

Data: 2013-02-28 15:25:07
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
 kierowca blokuje drogę niesprawnym pojazdem.

Skad taki wniosek ?

sz.

Data: 2013-02-28 15:27:10
Autor: Marek Dyjor
Jest następny geniusz :)
szufela wrote:
 kierowca blokuje drogę niesprawnym pojazdem.

Skad taki wniosek ?

że nei ejst w stanie jechać szybciej niż 50km/h po autostradzie..

Data: 2013-02-28 15:34:52
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
że nei ejst w stanie jechać szybciej niż 50km/h po autostradzie..

Musi ?

sz.

Data: 2013-03-01 16:50:03
Autor: masti
Jest następny geniusz :)
Dnia pięknego Thu, 28 Feb 2013 15:34:52 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

że nei ejst w stanie jechać szybciej niż 50km/h po autostradzie..

Musi ?

nie, ale moze za to dostać mandat

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-01 19:03:13
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
nie, ale moze za to dostać mandat

a to dlaczego ?

sz.

Data: 2013-03-04 16:17:01
Autor: masti
Jest następny geniusz :)
Dnia pięknego Fri, 01 Mar 2013 19:03:13 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

nie, ale moze za to dostać mandat

a to dlaczego ?

a masz prawo jazdy?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-04 17:29:51
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)

napisał:

nie, ale moze za to dostać mandat

a to dlaczego ?

a masz prawo jazdy?

Co cie obchodzi moje pr, odpowiedz dlaczego ma dostac mandat ?

sz.

Data: 2013-03-04 16:56:25
Autor: masti
Jest następny geniusz :)

napisał:

nie, ale moze za to dostać mandat

a to dlaczego ?

a masz prawo jazdy?

Co cie obchodzi moje pr, odpowiedz dlaczego ma dostac mandat ?

jak nie wiesz to moĹźe je oddaj?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-04 18:05:45
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
Co cie obchodzi moje pr, odpowiedz dlaczego ma dostac mandat ?

jak nie wiesz to moĹźe je oddaj?

ROTFL. Skad wiesz, ze mam pr ?
Skoro twierdzisz, ze za jazde po autostradzie z predkoscia 50km/h moze dostac mandat to wyjasnij dlaczego. Kto wie, moze masz racje ?:)

sz.

Data: 2013-03-04 17:13:08
Autor: masti
Jest następny geniusz :)
Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 18:05:45 +0100 osobnik zwany szufela
napisał:

Co cie obchodzi moje pr, odpowiedz dlaczego ma dostac mandat ?

jak nie wiesz to moĹźe je oddaj?

ROTFL. Skad wiesz, ze mam pr ?

jak chcesz trollować to potrenuj Bo na razie to jesteś cienkim manipulantem.

trzeba było wyciąć swoje pytanie, które zadałęś po moim:"a masz prawo jazdy?"

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-05 16:00:14
Autor: ddddddd
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-03-04 17:56, masti pisze:
a masz prawo jazdy?

Co cie obchodzi moje pr, odpowiedz dlaczego ma dostac mandat ?

jak nie wiesz to moĹźe je oddaj?

ja mam, ale ci nie oddam :P
to napisz w jakiej realnej sytuacji mogę dostać za to mandat?
Bo przecież wiadomo że celowo nie będziesz tak jechać, a jak są słabe warunki lub np. boli cię głowa i nie jesteś w stanie szybciej jechać to mandat ci się nie należy.

Lukasz

Data: 2013-03-01 01:36:38
Autor: WS
Jest następny geniusz :)
On 28 Lut, 15:12, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:

> Ta swietny, a gdy jeden  bedzie jechal 50km/h to reszta za nim ?:)

to niech zadzwonią po policaj i zgłoszą że kierowca blokuje drogę
niesprawnym pojazdem.

A jesli "blokuje" policja? ;) - zreszta z tego co slyszalem na CB to
autentyczny przypadek z obwodn. Krakowa (A4) po wprowadzeniu zakazu
wyprzedzania przez ciezarowki.  Mowili (dokladniej to straszne bluzgi
lecialy), ze jakis pajac w nieoznakowanym video jezdzi wolno i czeka
na frajera, ktory go wyprzedzi...

WS

Data: 2013-03-01 13:40:24
Autor: Tadeusz
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-03-01 10:36, WS pisze:
[...]

banalne - dzwonisz po inną policję składając zawiadomienie na takie praktyki :)

Data: 2013-03-02 02:41:46
Autor: Tomasz Pyra
Jest następny geniusz :)
Dnia Fri, 1 Mar 2013 01:36:38 -0800 (PST), WS napisał(a):

[...]

Tak właśnie robią.
http://www.youtube.com/watch?v=hJccYePEmlk

Data: 2013-03-02 10:14:05
Autor: szufela
Jest następny geniusz :)
Tak właśnie robią.
http://www.youtube.com/watch?v=hJccYePEmlk

E tam, taki film o niczym nie swiadczy. Jakby rzeczywiscie kogos zlapali to bym sie ubawil , a tak...

sz.

Data: 2013-03-02 11:09:51
Autor: Tomasz Pyra
Jest następny geniusz :)
Dnia Sat, 2 Mar 2013 10:14:05 +0100, szufela napisał(a):

Tak właśnie robią.
http://www.youtube.com/watch?v=hJccYePEmlk

E tam, taki film o niczym nie swiadczy. Jakby rzeczywiscie kogos zlapali to bym sie ubawil , a tak...

Złapać nie złapali, bo nikt takich nie wyprzedził (CB i te sprawy).
Ale bluzgi leciały siarczyste ze strony długiej kolumny ciężarówek która
ustawiła się za nimi.

Nie wiem czy celowo polowali na kogoś kto śmie wyprzedzić, czy łamali prawo
nieświadomie - w sumie nie ma to znaczenia.
Pokazuje to właśnie bezsens takich zakazów wyprzedzania - bo pojazdy jadące
60-km/h trafiają się i to wcale nie tak rzadko mając do przejechania 100km
autostrady trafisz już na takiego pewnie prawie zawsze.
I co? Kiblować za nim kolejne setki kilometrów? W imię czego?

Data: 2013-03-02 11:37:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jest następny geniusz :)
Hello Tomasz,

Saturday, March 2, 2013, 11:09:51 AM, you wrote:

[...]

W imię tego, że są też inni na drodze a problemem nie jest
wyprzedzanie z różnicą 30km/h tylko 0.000nic km/h.

Mi się trafił taki, który "wyprzedzał" przez 12km.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-02 14:45:50
Autor: Tomasz Pyra
Jest następny geniusz :)
Dnia Sat, 2 Mar 2013 11:37:21 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

Ale mimo wszystko taki co wyprzedza przez 12km zdarza się dużo rzadziej niż
taki który jedzie 60km/h i będzie blokował inne ciężarówki nie przez 12km,
a przez dziesiątki, albo i setki kilometrów.

Tak naprawdę wyprzedzanie ciężrówek przy różnicy prędkości 3km/h trwa mniej
niż minutę. I to jest kwestia kultury drogowej żeby to raczej ten
wyprzedzany zdjął 1km/h z tempomatu na czas wyprzedzania. On straci sekundę
z czasu dojazdu do celu, a lewy pas będzie zajęty 30s krócej.
I zresztą wielu (mam wrażenie że znakomita większość) wyprzedzań tak się
dzieje i idzie to dość jednak sprawnie.

Data: 2013-03-02 15:03:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jest następny geniusz :)
Hello Tomasz,

Saturday, March 2, 2013, 2:45:50 PM, you wrote:

[...]

[...]

Nie spotkałem na autostradzie samochodu jadącego 60km/h i blokującego
ciężarówki.

a przez dziesiątki, albo i setki kilometrów.

Gdzie masz w Polsce te setki kilometrów jednym ciągiem do blokowania?
Jaki idiota jechałby setki kilometrów 60km/h?

[...]

Chyba po całkiem innych autostradach jeździmy.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-02 15:32:32
Autor: Tomasz Pyra
Jest następny geniusz :)
Dnia Sat, 2 Mar 2013 15:03:46 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

No tam gdzie wolno wyprzedzać, tam myk i go wyprzedzają.
Tam gdzie nie wolno wyprzedzać, tam ciężarówki się zbierają za takim w
stada, albo łamią zakaz.

a przez dziesiątki, albo i setki kilometrów.

Gdzie masz w Polsce te setki kilometrów jednym ciągiem do blokowania?

Powoli się pojawiają długie odcinki.
Póki wolno tam wyprzedzać to nie ma problemu, ale coś decydenci od
"bezpieczeństwa" już kombinują.

Ja póki co widzę jak to wygląda na obwodnicy trójmiasta gdzie już taki
zakaz wprowadzono.
O ile obwodnica powoli ewoluuje z rangi ekspresówki do rangi trochę lepszej
drogi przez miasto, to takie rozwiązania na autosradzie po prostu nie
widzę.

Jaki idiota jechałby setki kilometrów 60km/h?

Zimą co czwarty kierowca, w wakacje campery, niedzielni kierowcy wygodnie
oparci czołem o szybę, służba drogowa na patrolu, radiowóz, stare
ciężarówki itp..

I zresztą wielu (mam wrażenie że znakomita większość) wyprzedzań tak się
dzieje i idzie to dość jednak sprawnie.

Chyba po całkiem innych autostradach jeździmy.

A to może być - ja w ogóle problemów na drogach w zasadzie nie mam żadnych
z niczym.

Data: 2013-03-02 20:43:25
Autor: J.F.
Jest następny geniusz :)
[...]

Chyba po innych, bo Tomasz z polnocnych rejonow o ile dobrze kojarze :-)

Tym niemniej nawet pod Opolem nie jest tak zle.
Nie wiem jak to programy loguja, ale mam np 15s ze srednia 115, 9s 91, 41s
106 ... druga zawalidroga spowolnila mnie do 97km/h przez 14s, trzecia do
89 przez 18s, a potem stracilem 3 minuty przy kasie.

I to byla sroda, godz 9.

J.

Data: 2013-03-02 21:41:26
Autor: ddddddd
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-03-02 20:43, J.F. pisze:
[...]

mi tam też jakoś mocno tiry na A4 nie przeszkadzają, ale zdarzają się w każdym tygodniu tacy co zjechali na lewy pogadać przez szybę albo pech chciał, że Scania z 2005r. lepiej idzie na płaskim, a z 2006r. pod górę i po rozpoczęciu manewru jadą prawie równo.
Najbardziej przeszkadza mi tirman wskakujący na lewy "czemu mnie kurwa nie wpuszczasz jak włączyłem kierunkowskaz, łatwiej tobie zwolnić ze 150 do 90 km/h niż mi z 90 do 88 km/h" (tak ma większość wyprzedzających tirami). Ale są też tacy którzy nie wymuszą (mimo że widać że by chcieli wykonać manewr), a nawet spotkałem takich którzy rozpoczęli manewr, ale zorientowali się że źle robią i nie wjechali na lewy tylko wrócili na prawy (dwa przypadki w ciągu ostatnich 10 lat ;)
W zasadzie chyba już się przyzwyczaiłem do A4 - bo mimo że czasem jeżdżę bardzo szybko, to sytuacji awaryjnych praktycznie nie mam (jak mi butelka wody nie stacza się z siedzenia na podłogę przy hamowaniu to chyba źle nie jest)

Lukasz

Data: 2013-03-02 22:44:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jest następny geniusz :)
Hello J.F.,

Saturday, March 2, 2013, 8:43:25 PM, you wrote:

[...]

To jest rewelacyjna pora do jeżdżenia po A4 - TIRmani jedzą śniadanie.
Spróbuj w południe...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-06 23:18:50
Autor: WildS
Jest następny geniusz :)
On 2013-03-02, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
[...]

Spotkalem takich praktycznie w kaĹźdym kraju w Europie, w tym na
odcinkach z zakazem wyprzedzania. Najczęściej jest to jakaś spiździała
osobówka ale czasami rownież jakaś ciężarówka

a przez dziesiątki, albo i setki kilometrów.
Gdzie masz w Polsce te setki kilometrów jednym ciągiem do blokowania?
Jaki idiota jechałby setki kilometrów 60km/h?

Zapraszam np. do przejechania niemiec albo UK (tam bogu dzięki nie ma
zakazów durnych). Zwłaszcza jak spadnie kilka kropel deszczu na krzyż.
Wtedy w gebelsowni masz osobówki jadące 60-80 a obok zapierdalające 150+
Pomiędzy tym wszystkim tiry.

--
WildS

Data: 2013-03-02 12:04:48
Autor: Cavallino
Jest następny geniusz :)

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

pojazdy jadące
60-km/h trafiają się i to wcale nie tak rzadko mając do przejechania 100km

Eliminować.

autostrady trafisz już na takiego pewnie prawie zawsze.
I co? Kiblować za nim kolejne setki kilometrów?

Nie - wprowadzić minima prędkości i ściągać z drogi, łądując słone mandaty.

Data: 2013-03-02 12:10:18
Autor: J.F.
Jest następny geniusz :)
Dnia Sat, 2 Mar 2013 11:09:51 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
[...]

Ale co - 60 tam obowiazuje czy zakaz wyprzedzania przez ciezarowki ? J.

Data: 2013-03-02 14:31:36
Autor: Tomasz Pyra
Jest następny geniusz :)
Dnia Sat, 2 Mar 2013 12:10:18 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Zakaz wyprzedzania przez ciężarówki.
Droga jest ekspresowa.

Data: 2013-03-01 10:25:09
Autor: Przemysław Gubernat
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-02-28 15:12, Marek Dyjor pisze:
szufela wrote:
imho to jest bardzo dobry pomysł...

Ta swietny, a gdy jeden  bedzie jechal 50km/h to reszta za nim ?:)

to niech zadzwonią po policaj i zgłoszą że kierowca blokuje drogę niesprawnym
pojazdem.
Po autostradzie możesz (teoretycznie) jechać dowolną prędkością, a warunkiem
jest prędkość minimalna którą pojazd może rozwinąć - 40 km/h.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
|   Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2013-03-01 15:54:46
Autor: DoQ
Jest następny geniusz :)
W dniu 2013-02-28 14:28, szufela pisze:
imho to jest bardzo dobry pomysł...
Ta swietny, a gdy jeden  bedzie jechal 50km/h to reszta za nim ?:)

Jak będzie wyprzedzał jadącego 50km/h to zrobi to raz dwa.

Data: 2013-03-01 22:42:52
Autor: Gotfryd Smolik news
Jest następny geniusz :)
On Fri, 1 Mar 2013, DoQ wrote:

W dniu 2013-02-28 14:28, szufela pisze:
imho to jest bardzo dobry pomysł...
Ta swietny, a gdy jeden  bedzie jechal 50km/h to reszta za nim ?:)

Jak będzie wyprzedzał jadącego 50km/h to zrobi to raz dwa.

  Problem w tym, że mowa w tej gałęzi o wprowadzeniu zakazu wyprzedzania
dla ciężarowych.
  Czyli mandat za "wyprzedzenie raz dwa".
  Nielogiczne, i do tego odnosił się poprzednik.

pzdr, Gotfryd

Jest następny geniusz :)