Jest nowa czaderska teoria spiskowa katastrofy Smoleńskiej!!!

Data: 2011-08-03 20:12:48
Autor: Zennon
Jest nowa czaderska teoria spiskowa katastrofy Smoleńskiej!!!
    Tupolew nie zderzył się z brzozą tylko  z samolotem Wilga Straży Pożarnej, bądź podobnym akrobatycznym. No i te szczątki skrzydeł, to nie są od Tupolewa, tylko od Wilgi malowanej na strażacko, badź Jaka któregoś tam ;))) Ruscy ukradli to złamane skrzydło, a podłożyli szczątki Wilgi. Nie bardzo wiem, po co, ale tak PiSowcy napisali ;)))

Naprawdę pisiaki wspinają się na wyżyny swoich szlifowanych w wiejskich podstawówkach intelektów ;)))

Zennon

Data: 2011-08-03 18:37:17
Autor: Hans Kloss
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
    Tupolew nie zderzył się z brzozą

Mam jeszcze lepszą- w samolocie pilotowanym przez głąba ani w ząb nie
znającego rosyjskiego i nie potrafiącego odróżnić wysokościomierza od kompasu,
przy czwartym  podejściu do lądowania zmieniono pilota  pod wpływem nacisków
Prezydenta  jego zony. Poduścili oni pijanego geneała Błasika aby przejał
stery, a ten dopałszy wolantu z okrzykiem "tak lądują debesciaki" wpierdolił
samolot w kevlarowo-pancerną brzozę (endemiczny gatunek występujący wyłącznie
nw okolicach Smoleńska).
I tej teorii nie przebijesz zadnym helem, działem magnetyczym ani wilgą. Howgh!
J-23

Data: 2011-08-03 20:39:27
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1c4gt$no$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wzory! Hans wzory i obliczenia! Oblicz w końcu tą brzozę, albo zwin ogon i spieprzaj, bo Twoje urojenia chorobowe nikogo nie interesują.

Zennon

Data: 2011-08-03 18:44:54
Autor: obserwator
[...]

jakie wzory, jakie obliczenia, jaka brzoza jaki ogon? Zenus, niezle ci sie pieprzy w tym kacapskim czerepie:)

Data: 2011-08-05 19:56:17
Autor: pluton
[...]

Wydrukuj to na bilbordach wyborczych.

Nullification

Data: 2011-08-05 19:08:57
Autor: Hans Kloss
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Wydrukuj to na bilbordach wyborczych.
 Niestety spalone.Platfonsy podkradły moje pomysły i przez cały rok
sprzedawały je jako prawdę tuskomatołom.
J-23

Data: 2011-08-05 21:38:13
Autor: pluton
Jest nowa czaderska teoria spiskowa katastrofy Smoleńskiej!!!
 Niestety spalone.Platfonsy podkradły moje pomysły i przez cały rok
sprzedawały je jako prawdę tuskomatołom.
J-23

to co nam tu jakims gownem sprzed roku dupe zawracasz ?

Nullification

Jest nowa czaderska teoria spiskowa katastrofy Smoleńskiej!!!