Jest odpowiedź Pawlaka na taśmy: "Nie wyrażałem zgody na wykorzystywanie moich wypowiedzi i wizerunku przez TVP"

Data: 2018-10-19 13:10:30
Autor: Lord Donald
[...]

Informuję, że nie wyrażałem i nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich wypowiedzi i wizerunku przez TVP (Telewizja Polska S. A.)

https://wpolityce.pl/polityka/417064-pawlak-odpowiada-na-tasmy-nie-wyrazalem-zgody-tvp?fbclid=IwAR00DqQg-6YkTCwarDXXlK_ly42dJkWZCIUKKksbHJl-YcY5iGCBeDOs7k0

Jest odpowiedź Pawlaka na taśmy: "Nie wyrażałem zgody na wykorzystywanie moich wypowiedzi i wizerunku przez TVP"