Jest pierwsza szkoła imienia Lecha Kaczyńskiego

Data: 2010-10-09 11:47:40
Autor: u2
Jest pierwsza szkoła imienia Lecha Kaczyńskiego
... widać, że nie wszyscy ulegli merdialnej kampanii nienawiści wobec
braci Kaczyńskich :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8485574,Jest_pierwsza_szkola_imienia_Lecha_Kaczynskiego.html

Data: 2010-10-09 15:40:53
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb03a3c$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
.. widać, że nie wszyscy ulegli merdialnej kampanii nienawiści wobec
braci Kaczyńskich :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8485574,Jest_pierwsza_szkola_imienia_Lecha_Kaczynskiego.html

Współczuję tym biednym dzieciom. Nie będą się miały w przyszłości specjalnie czym szczycić...

Ja tam jestem dumny, że chodziłem do podstawówki imieniem Władysława Broniewskiego...

boukun

Data: 2010-10-09 17:57:13
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Cóż w tym dziwnego, skoro dyrektor Zespołu Szkół Samorządowych w Chełchach jest równocześnie nauczycielem religii. Pan proboszcz kazali....

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-09 17:58:53
Autor: u2
W dniu 2010-10-09 17:57, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Cóż w tym dziwnego, skoro dyrektor Zespołu Szkół Samorządowych w
Chełchach jest równocześnie nauczycielem religii. Pan proboszcz kazali....

Sądzisz innych po sobie, kałecki :)

Jest pierwsza szkoła imienia Lecha Kaczyńskiego