Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO

Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO

Data: 2011-11-27 13:59:19
Autor: Maciej Muran
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
A tym "abonentem" jestem ja :/

Wszystko przez to, że przeniosłem numer z P4 do tuBiedronka. Numer wyl±dował w niedziałaj±cej jeszcze [?] sieci Inteligo.
Od 28 paĽdziernika 2011, kiedy to nr miał zacz±ć działać w Biedronce słychać jedynie NMTN a na wy¶wietlaczu "SIM card registration failed". Od 28.10.2011 3 (słownie: trzy) działy PTC robi± wszystko co możliwe aby naprawić problem, ha ha ha.
Nie będę tu podawał szczegółów, bo każdy może sobie wyobrazić kilkugodzinne (ł±cznie) gadanie do lampy; lampa przynajmniej ¶wieci a tam, w tej PTC, ci ludzie... "¦redni czas rozwi±zywania problemów przez Dział Techniczny wynosi 60 godzin, maksymalnie trwa to 72 godziny", ha ha ha.
Skarga w UKE złożona, zadziałali. Pozostaje więc wykazać się "jeszcze chwileczk± cierpliwo¶ci"...
Jutro minie miesi±c od wył±czenia numeru przez P4. Fajnie, co?









--
M.

Data: 2011-11-27 12:45:20
Autor: Maciej Bebenek
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
"Maciej Muran" <mmuran@o2.pl> wrote:
A tym "abonentem" jestem ja :/

Wszystko przez to, że przeniosłem numer z P4 do tuBiedronka. Numer
wylądował w niedziałającej jeszcze [?] sieci Inteligo.
Od 28 października 2011, kiedy to nr miał zacząć działać w Biedronce
słychać jedynie NMTN a na wyświetlaczu "SIM card registration failed". Od
28.10.2011 3 (słownie: trzy) działy PTC robią wszystko co możliwe aby
naprawić problem, ha ha ha.
Nie będę tu podawał szczegółów, bo każdy może sobie wyobrazić
kilkugodzinne (łącznie) gadanie do lampy; lampa przynajmniej świeci a
tam, w tej PTC, ci ludzie... "Ĺšredni czas rozwiÄ…zywania problemĂłw przez
Dział Techniczny wynosi 60 godzin, maksymalnie trwa to 72 godziny", ha ha ha.
Skarga w UKE złożona, zadziałali. Pozostaje więc wykazać się "jeszcze
chwileczką cierpliwości"...
Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?


Jakiś czas temu ośmieliłem się przenieść numer do Mobilkinga - również
wirtualnego, również w sieci PTC. Czas oczekiwania na włączenie karty
wyniósł 27 dni. A że było to jakieś 2-3 lata temu, oznacza, że w petecu nic
się w tej sprawie nie zmieniło

Data: 2011-11-27 13:52:51
Autor: Waldek Godel
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Dnia 27 Nov 2011 14:45:20 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

Jaki¶ czas temu o¶mieliłem się przenie¶ć numer do Mobilkinga - również
wirtualnego, również w sieci PTC. Czas oczekiwania na wł±czenie karty
wyniósł 27 dni. A że było to jakie¶ 2-3 lata temu, oznacza, że w petecu nic
się w tej sprawie nie zmieniło

Jak widać, ISO należy im sie jak psu miska. Raz wprowadzone skuteczne procedury s± ¶więte. Ordnung muss sein. Ein,
zwei, ein, zwei.
Jeder stoss - ein franzos.
Jeder schuss - ein russ.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie
od 2 lat" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-11-29 16:13:52
Autor: Przemysław Kowalik
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
Jakiś czas temu ośmieliłem się przenieść numer do Mobilkinga - również
wirtualnego, również w sieci PTC. Czas oczekiwania na włączenie karty
wyniósł 27 dni. A że było to jakieś 2-3 lata temu, oznacza, że w petecu nic
się w tej sprawie nie zmieniło

Widocznie doszli do wniosku, że zostanie prawdziwym facetem z przeniesienia nie może być tak łatwe jak z zakupu bezpośredniego ;-).
BTW, czy dostałeś samego sima, czy akcesoria (pudełko na fajki, smycz, plakat z lachonem i co tam jeszcze było) także :-)?


Przemek

Data: 2011-11-29 16:55:25
Autor: Maciej Bebenek
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Przemysław Kowalik <przemolog@ANTISPAMo2.pl> wrote:
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
Jakiś czas temu ośmieliłem się przenieść numer do Mobilkinga - również
wirtualnego, również w sieci PTC. Czas oczekiwania na włączenie karty
wyniósł 27 dni. A że było to jakieś 2-3 lata temu, oznacza, że w petecu nic
się w tej sprawie nie zmieniło

Widocznie doszli do wniosku, ĹĽe zostanie prawdziwym facetem z
przeniesienia nie może być tak łatwe jak z zakupu bezpośredniego ;-).
BTW, czy dostałeś samego sima, czy akcesoria (pudełko na fajki, smycz,
plakat z lachonem i co tam jeszcze było) także :-)?

O ile pamiętam komplet firmowy :-)

Data: 2011-11-30 23:00:22
Autor: Przemysław Kowalik
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
PrzemysĹ‚aw Kowalik<przemolog@ANTISPAMo2.pl>  wrote:
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

Widocznie doszli do wniosku, ĹĽe zostanie prawdziwym facetem z
przeniesienia nie może być tak łatwe jak z zakupu bezpośredniego ;-).
BTW, czy dostałeś samego sima, czy akcesoria (pudełko na fajki, smycz,
plakat z lachonem i co tam jeszcze było) także :-)?

O ile pamiętam komplet firmowy :-)

Aha. Jak tacy mili byli, to mogli dorzucić jeszcze jakieś drobne bonusy w ramach przeprosin za opóźnienie np. drugie pudełko bez pokrywki i dna, pół smyczy albo ćwiartkę lachona :-P.


Przemek

Data: 2011-11-27 15:03:44
Autor: Tomaszek
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
W dniu 2011-11-27 13:59, Maciej Muran pisze:
Jutro minie miesi±c od wył±czenia numeru przez P4. Fajnie, co?

Mog± równie dobrze stosować "spychologię" Tu na grupie był taki w±tek jaki¶ ładny kawałek czasu temu, gdzie pracownik Play'a przyznał się jednemu z grupowiczów, że "czę¶ć przenoszonych numerów potrafi pofrun±ć z kosmos i już nigdy nie wraca" PTC nabiera wody w usta bo tak naprawdę nie wiedz±, czy to oni nawalili czy konkurencja. Mogli nawalić i jedni i drudzy. S± siebie warci w każdym razie.
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(

Data: 2011-11-29 16:17:04
Autor: Przemysław Kowalik
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Użytkownik Tomaszek napisał:
W dniu 2011-11-27 13:59, Maciej Muran pisze:
Jutro minie miesi±c od wył±czenia numeru przez P4. Fajnie, co?

Mog± równie dobrze stosować "spychologię" Tu na grupie był taki w±tek
jaki¶ ładny kawałek czasu temu, gdzie pracownik Play'a przyznał się
jednemu z grupowiczów, że "czę¶ć przenoszonych numerów potrafi pofrun±ć
z kosmos i już nigdy nie wraca" PTC nabiera wody w usta bo tak naprawdę

Może to i dobrze, że nie wracaj± - jakby komu te numery na łeb spadły, to mogłoby być nieszczę¶cie :-).


Przemek

Data: 2011-11-29 12:18:34
Autor: Maciej Muran
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Moc± UKE w przenoszony numer tchnięto życie i zamiast NMTN słychać, że abonent ma wył±czony telefon. _Po 33 dniach_ niemocy PTC.

No i dzi¶ rano zadzwonił pan ze stacjonarnego BOK Heyah i tuBiedronka z pytaniem czy now± kartę sim odbiorę (dostępna od jutra) osobi¶cie, czy ma j± wysłać poczt±. Wybrałem pocztę z tr±bk± ciekaw czy szarpn± się na priorytet? :P
Dam znać za kilka dni, bo jak mówi± słowa piosenki "Wszystko się może zdarzyć..."





--
M.

Data: 2011-11-29 22:35:24
Autor: Maciej Muran
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Wybrałem pocztę z tr±bk± ciekaw czy szarpn± się na
priorytet?  :P
Dam znać za kilka dni, bo jak mówi± słowa piosenki "Wszystko się może zdarzyć..."

A jednak nie... Można się zachować jak dorosły...
Kilka godzin temu odebrałem przesyłkę od kuriera. Wraz z poprawnie działaj±c± kart± sim dostałem list z przeprosinami za utrudnienia. Dorzucono bonus w pln + wydłużenie okresu ważno¶ci konta.
Tak więc jestem pod wrażeniem siły jak± niesie ze sob± list z UKE i uważam temat za zakończony. Tyle, że ja pamiętliwy jestem :)





--
M.

Data: 2011-11-29 21:34:36
Autor: Piotr z Frosty
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO

Użytkownik "Maciej Muran" <mmuran@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jatc6k$hub$1inews.gazeta.pl...
A tym "abonentem" jestem ja :/

Wszystko przez to, że przeniosłem numer z P4 do tuBiedronka. Numer wyl±dował w niedziałaj±cej jeszcze [?] sieci Inteligo.
Od 28 paĽdziernika 2011, kiedy to nr miał zacz±ć działać w Biedronce słychać jedynie NMTN a na wy¶wietlaczu "SIM card registration failed". Od 28.10.2011 3 (słownie: trzy) działy PTC robi± wszystko co możliwe aby naprawić problem, ha ha ha.
Nie będę tu podawał szczegółów, bo każdy może sobie wyobrazić kilkugodzinne (ł±cznie) gadanie do lampy; lampa przynajmniej ¶wieci a tam, w tej PTC, ci ludzie... "¦redni czas rozwi±zywania problemów przez Dział Techniczny wynosi 60 godzin, maksymalnie trwa to 72 godziny", ha ha ha.
Skarga w UKE złożona, zadziałali. Pozostaje więc wykazać się "jeszcze chwileczk± cierpliwo¶ci"...
Jutro minie miesi±c od wył±czenia numeru przez P4. Fajnie, co?

Primo: parsknałem ¶miechem, przenosić do biedronki, rotfl!
Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to jest dalej g.... technologia? miesi±c bez numeru? to nie pro¶ciej było ustawić pocztę głosow±: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

Data: 2011-11-29 22:22:41
Autor: J.F
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Użytkownik "Piotr z Frosty"  napisał w wiadomo¶ci grup
Jutro minie miesi±c od wył±czenia numeru przez P4. Fajnie, co?

Primo: parsknałem ¶miechem, przenosić do biedronki, rotfl!

A czemu nie ? Jesli taniej ..

Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to jest dalej g.... technologia?

W imie, ..., zasad ? No i moze nikt sie nie spodziewal ze to az tyle potrwa.

miesi±c bez numeru? to nie pro¶ciej było ustawić pocztę głosow±: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

Nie zawsze - niektorzy rzadziej dzwonia. I sie w koncu dodzwonia, a jak zmienisz numer to nie.

J.

Data: 2011-11-29 22:27:20
Autor: Maciej Muran
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Użytkownik "Piotr z Frosty" <piotr@frosta.com> napisał
Primo: parsknałem ¶miechem, przenosić do biedronki, rotfl!
Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to jest dalej g.... technologia?

Dowcip polega na tym, że do moich celów Biedronka okazała się być najlepszym je¶li nie jedynym "operatorem".
Jaki¶ czas temu zadziałali bezbłędnie, zachęcony tamtym sukcesem spróbowałem ponownie i się nie udało. Tyle.
miesi±c bez numeru? to nie pro¶ciej było ustawić pocztę głosow±: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

No niestety nie trafiłe¶ ze swoj± teori± :)


--
M.

Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona