Data: 2011-11-29 12:18:34 | |
Autor: Maciej Muran | |
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO | |
Mocą UKE w przenoszony numer tchnięto życie i zamiast NMTN słychać, że abonent ma wyłączony telefon. _Po 33 dniach_ niemocy PTC.
No i dziś rano zadzwonił pan ze stacjonarnego BOK Heyah i tuBiedronka z pytaniem czy nową kartę sim odbiorę (dostępna od jutra) osobiście, czy ma ją wysłać pocztą. Wybrałem pocztę z trąbką ciekaw czy szarpną się na priorytet? :P Dam znać za kilka dni, bo jak mówią słowa piosenki "Wszystko się może zdarzyć..." -- M. |
|
Data: 2011-11-29 22:35:24 | |
Autor: Maciej Muran | |
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO | |
Wybrałem pocztę z trąbką ciekaw czy szarpną się na A jednak nie... Można się zachować jak dorosły... Kilka godzin temu odebrałem przesyłkę od kuriera. Wraz z poprawnie działającą kartą sim dostałem list z przeprosinami za utrudnienia. Dorzucono bonus w pln + wydłużenie okresu ważności konta. Tak więc jestem pod wrażeniem siły jaką niesie ze sobą list z UKE i uważam temat za zakończony. Tyle, że ja pamiętliwy jestem :) -- M. |
|