Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO

Data: 2011-11-29 12:18:34
Autor: Maciej Muran
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Mocą UKE w przenoszony numer tchnięto życie i zamiast NMTN słychać, że abonent ma wyłączony telefon. _Po 33 dniach_ niemocy PTC.

No i dziś rano zadzwonił pan ze stacjonarnego BOK Heyah i tuBiedronka z pytaniem czy nową kartę sim odbiorę (dostępna od jutra) osobiście, czy ma ją wysłać pocztą. Wybrałem pocztę z trąbką ciekaw czy szarpną się na priorytet? :P
Dam znać za kilka dni, bo jak mówią słowa piosenki "Wszystko się może zdarzyć..."

--
M.

Data: 2011-11-29 22:35:24
Autor: Maciej Muran
[...]

A jednak nie... Można się zachować jak dorosły...
Kilka godzin temu odebrałem przesyłkę od kuriera. Wraz z poprawnie działającą kartą sim dostałem list z przeprosinami za utrudnienia. Dorzucono bonus w pln + wydłużenie okresu ważności konta.
Tak więc jestem pod wrażeniem siły jaką niesie ze sobą list z UKE i uważam temat za zakończony. Tyle, że ja pamiętliwy jestem :)

--
M.

Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO