Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO

Data: 2011-11-29 21:34:36
Autor: Piotr z Frosty
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO

Użytkownik "Maciej Muran" <mmuran@o2.pl> napisał w wiadomości news:jatc6k$hub$1inews.gazeta.pl...
A tym "abonentem" jestem ja :/

Wszystko przez to, że przeniosłem numer z P4 do tuBiedronka. Numer wylądował w niedziałającej jeszcze [?] sieci Inteligo.
Od 28 października 2011, kiedy to nr miał zacząć działać w Biedronce słychać jedynie NMTN a na wyświetlaczu "SIM card registration failed". Od 28.10.2011 3 (słownie: trzy) działy PTC robią wszystko co możliwe aby naprawić problem, ha ha ha.
Nie będę tu podawał szczegółów, bo każdy może sobie wyobrazić kilkugodzinne (łącznie) gadanie do lampy; lampa przynajmniej świeci a tam, w tej PTC, ci ludzie... "Średni czas rozwiązywania problemów przez Dział Techniczny wynosi 60 godzin, maksymalnie trwa to 72 godziny", ha ha ha.
Skarga w UKE złożona, zadziałali. Pozostaje więc wykazać się "jeszcze chwileczką cierpliwości"...
Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?

Primo: parsknałem śmiechem, przenosić do biedronki, rotfl!
Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to jest dalej g.... technologia? miesiąc bez numeru? to nie prościej było ustawić pocztę głosową: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

Data: 2011-11-29 22:22:41
Autor: J.F
Użytkownik "Piotr z Frosty"  napisał w wiadomości grup
Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?

Primo: parsknałem śmiechem, przenosić do biedronki, rotfl!

A czemu nie ? Jesli taniej ..

Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to jest dalej g.... technologia?

W imie, ..., zasad ? No i moze nikt sie nie spodziewal ze to az tyle potrwa.

miesiąc bez numeru? to nie prościej było ustawić pocztę głosową: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

Nie zawsze - niektorzy rzadziej dzwonia. I sie w koncu dodzwonia, a jak zmienisz numer to nie.

J.

Data: 2011-11-29 22:27:20
Autor: Maciej Muran
Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
Użytkownik "Piotr z Frosty" <piotr@frosta.com> napisał
Primo: parsknałem śmiechem, przenosić do biedronki, rotfl!
Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to jest dalej g.... technologia?

Dowcip polega na tym, że do moich celów Biedronka okazała się być najlepszym jeśli nie jedynym "operatorem".
Jakiś czas temu zadziałali bezbłędnie, zachęcony tamtym sukcesem spróbowałem ponownie i się nie udało. Tyle.
miesiąc bez numeru? to nie prościej było ustawić pocztę głosową: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

No niestety nie trafiłeś ze swoją teorią :)

--
M.

Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO