Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!

Data: 2010-04-24 20:34:13
Autor: Eulalia Browarek
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!
To był zamach samobójczy Lecha Kaczyńskiego, który był rosyjskim agentem. Przez lat gromadził kwiat polskiej inteligencji wokół siebie, po czym świadomie i z premedytacją zebrał ich razem w jednym samolocie i roztrzaskał pod Smoleńskiem. Co za diabelnie perfidny plan.

Zennon

Data: 2010-04-24 13:48:31
Autor: Hans Kloss
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!
On 24 Kwi, 22:34, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
To był  [...]
Jest to bardzo ciekawy przyczynek do rozważań, jak daleko może się
posunąć w zbydlęceniu malutki, zasraniutki człowieczek który poczuł
misję "dokopania" tym których nie lubi- nawet po ich śmierci.
Wątek sie, jak widzę, pięknie rozwija, co wskazuje że owo zbydlęcenie
może się rozprzestrzeniać przez indukcję.
J-23

Data: 2010-04-25 09:21:58
Autor: cyc

Address.invalid> wrote:
[...]

 A zapomnial co pisal na temat p. Blidy po dokonaniu na niej ekgzekucji ? .
Jak ma sie do tego wasze Hansie  zbydlecenie ? .
Faszystowska pamiec ? , znaczy pamiec wybiorcza ? .

cyc

Data: 2010-04-25 13:21:30
Autor: Hans Kloss
On 25 Kwi, 09:21, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

 A zapomnial co pisal na temat p. Blidy po dokonaniu na niej ekgzekucji ? .

jakiej egzekucji durniu? Jezeli to rzeczywiście była egzekucja (w coi
chętnie wierzę) to wykonały ją komuchy z tej samej co ona
złodziejskiej jaczejki.

Jak ma sie do tego wasze Hansie  zbydlecenie ?
A cóż ja takiego nagannego  według ciebie śmieciu  pisałem o świętej
blidzie?
J-23

Data: 2010-04-24 22:40:01
Autor: marek czaplicki
Eulalia Browarek wrote:
[...]

całe szczęście że pozostawił następcę. klonowanie to przyszłość i sekta Realian tutaj ma coś do powiedzenia. :-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Raelizm

Data: 2010-04-24 20:47:50
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqvkut$gra$1inews.gazeta.pl...
Eulalia Browarek wrote:
[...]

Wieć to robota Raelian! Choć trochę do Lecha i Jarka mi nie pasuje: "...Centralną częścią doktryny jest zmysłowość, która zaleca nieformalne związki seksualne pomiędzy dorosłymi osobami..."

Zennon

Data: 2010-04-24 22:49:51
Autor: Jacek B

Eulalia Browarek wrote:
[...]

hmm, a co z żartami?
mam przypomnieć.

--
Jacek

Data: 2010-04-24 22:50:52
Autor: rAzor
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
To był zamach samobójczy Lecha Kaczyńskiego, który był rosyjskim agentem.

Pani się dobrze czuje?

Data: 2010-04-24 20:57:12
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqvlio$k4h$1news.onet.pl...
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
To był zamach samobójczy Lecha Kaczyńskiego, który był rosyjskim agentem.

Pani się dobrze czuje?

Azor, nie sądzisz chyba, że w normalnym kraju, na pokład jednego samolotu wsiada prezydent, szef banku centralnego, wszyscy dowodcy poszczególnych sił zbrojnych, 40 posłów i czort wie ile ministrów, a lista tych osób krąży po internecie na miesiąc przed. To musiał ktoś zrobić z premedytacją, żeby móc, tak celnie uderzyć. Lechu mógł i zrobił. Coż za diabelska perfidia. Prawie jak Word Trade Center. Tak nas zwiódł pozorami polskości i patryjotyzmu :(

Zennon

Data: 2010-04-25 08:43:27
Autor: cirrus
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqvlv8$5p1$1tioat.net...
[...]

Ale Żydzi byli uprzedzeni i nie polecieli, choćby Tusk. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-24 23:01:00
Autor: PaPi
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!
To był zamach samobójczy Lecha Kaczyńskiego, który był rosyjskim agentem.
Przez lat gromadził kwiat polskiej inteligencji wokół siebie,

Nie zabral Antka Macierewicza wiec dupa. Teoria polegla.

Data: 2010-04-24 21:04:39
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bd35c14$1news.home.net.pl...
To był zamach samobójczy Lecha Kaczyńskiego, który był rosyjskim agentem.
Przez lat gromadził kwiat polskiej inteligencji wokół siebie,

Nie zabral Antka Macierewicza wiec dupa. Teoria polegla.

Qrde fakt. Czołowy intelektualista PiSu ocalał. Zaraz coś wymyśle. Już wiem. Jego zostawili, żeby moja teoria sprawiała wrażenie niewiarygodnej. Zeby zmylic moskiewski trop. Ha! Wybrnąłem!

Zennon

Data: 2010-04-25 08:44:45
Autor: cirrus
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqvmd6$5uh$1tioat.net...
[...]

Przecież wrogowie nie będą likwidować psycholi, którzy najbardziej kompromitują PiS.

--
stevep

Data: 2010-04-25 10:00:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hr0qmm$vr7$1news.onet.pl...

> [...]
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid>

> Przecież wrogowie nie będą likwidować psycholi, którzy najbardziej

a co z ojdyrem ?

cyc

   Moze znajdzie sie jakis Pietruszka, czy podobny, i rozwiaze
   ostatecznie ten bolesny problem ,ojdyra'.

   AR

Data: 2010-04-25 10:29:13
Autor: cyc
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:f713$4bd3f8ec$54702a04$2958news.chello.at...

> [...]

cyc

  Moze znajdzie sie jakis Pietruszka, czy podobny, i rozwiaze
  ostatecznie ten bolesny problem ,ojdyra'.

To teraz "sluzby " na psychopatow poluja ?

cyc

Data: 2010-04-25 10:31:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hr0uh2$9pb$1news.onet.pl...

> [...]
>   ostatecznie ten bolesny problem ,ojdyra'.
>
>   AR

To teraz "sluzby " na psychopatow poluja ?

   Teraz nadeszly czasy ,prywatnej inicjatywy'.

   AR

Data: 2010-04-25 10:58:11
Autor: cyc
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:356ae$4bd3fdf6$54702a04$3361news.chello.at...

> [...]

To teraz "sluzby " na psychopatow poluja ?

cyc

  Teraz nadeszly czasy ,prywatnej inicjatywy'.

znaczy ojdys prekursorem prywatyzacji bo sobie pieniadze stoczni sprywatyzowal  .

cyc

Data: 2010-04-25 11:14:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hr107c$ech$1news.onet.pl...

> [...]
>

>   Teraz nadeszly czasy ,prywatnej inicjatywy'.
>
>   AR

znaczy ojdys prekursorem prywatyzacji bo sobie pieniadze stoczni

   Czesciowo iniedokladnie, lecz ja mialem na mysli takie organizacje
   wyzszej uzytecznosci publicznej jak n.p. SOWA.

   AR

Data: 2010-04-25 11:29:56
Autor: cyc
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:4dce3$4bd40802$54702a04$4140news.chello.at...

> [...]

  Czesciowo iniedokladnie, lecz ja mialem na mysli takie organizacje
  wyzszej uzytecznosci publicznej jak n.p. SOWA.

Nie znam ................i nie wiem , czy to dobrze , czy zle ?

cyc

Data: 2010-04-25 16:29:10
Autor: cirrus
[...]

Niech robi nadal przekręty na konto PiS-u.

--
stevep

Data: 2010-04-24 23:03:33
Autor: rAzor
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!
Użytkownik... he he - PaPi raczył napisać:
To był zamach samobójczy Lecha Kaczyńskiego, który był rosyjskim agentem.
Przez lat gromadził kwiat polskiej inteligencji wokół siebie,

Nie zabral Antka Macierewicza wiec dupa. Teoria polegla.

Uzupełnijmy - to teoria seksualnego zboczeńca.
Że troll, to już nie wspomnę - to określenie straciło tutaj sens, a może nabrało innego znaczenia.

Data: 2010-04-24 23:36:28
Autor: awe
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!
Dostaniecie po dupie
awe

Data: 2010-04-24 21:42:22
Autor: Eulalia Browarek
Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqvnsq$s1a$1news.onet.pl...
Dostaniecie po dupie
awe

Azor o dupie i sciskaniu, Ty coś o dupie i dostawaniu. Co za banda zboczenców tu krąży ;))))))))

Zennon

Data: 2010-04-25 21:44:50
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqvoju$6j4$1tioat.net...

[...]

no a ty mozesz tylko pomarzyc o dupie
awe

Data: 2010-04-25 08:41:58
Autor: cirrus
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqvkk4$5e8$1tioat.net...
[...]

A dokumenty zablokowano w Moskwie na 100 lat.

--
stevep

Jest porażajaca nowa teoria spiskowa !!!