Jest porozumienie z Niemcami w sprawie p艂acy mi nimalnej dla kierowc贸w

Data: 2015-02-02 11:38:28
Autor: Lord Donald
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie p艂acy mi nimalnej dla kierowc贸w
Dla POsra艅c贸w by艂o by lepiej jak by艣my w og贸le nie wiedzieli ile wynosi p艂aca minimalna, bo wi臋kszo艣膰 Polak zapierdala w kraju za 1/6 tej p艂acy, a ceny mamy i podatki mamy z UE.

Jest porozumienie z Niemcami w sprawie p艂acy mi nimalnej dla kierowc贸w