Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców

Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców

Data: 2015-01-30 12:13:56
Autor: boukun
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Niemieckie służby nie będą egzekwować przepisów, według których polscy kierowcy ciężarówek przejeżdżający przez terytorium naszego zachodniego sąsiada, mają zarabiać co najmniej 8,5 euro na godzinę.

Sprawa dotyczy 90 proc. z 30 tys. polskich firm transportowych, dysponujących flotą 165 tys. ciężarówek. Eksperci przekonywali, że dla wielu z nich utrzymanie niemieckich przepisów oznaczałoby poważne problemy finansowe -  z czasem doszłoby do fali upadłości w tej branży.

O zawieszeniu godzących w polską branżę transportową przepisów poinformowała Andrea Nahles, niemiecka minister pracy, która rano spotkała się w tej sprawie z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem.

http://www.biztok.pl/biznes/jest-porozumienie-z-niemcami-w-sprawie-placy-minimalnej-dla-kierowcow_a20027

Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

boukun

Data: 2015-01-30 12:17:48
Autor: boukun
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mafqah$od3$1mx1.internetia.pl...
Niemieckie służby nie będą egzekwować przepisów, według których polscy kierowcy ciężarówek przejeżdżający przez terytorium naszego zachodniego sąsiada, mają zarabiać co najmniej 8,5 euro na godzinę.

Sprawa dotyczy 90 proc. z 30 tys. polskich firm transportowych, dysponujących flotą 165 tys. ciężarówek. Eksperci przekonywali, że dla wielu z nich utrzymanie niemieckich przepisów oznaczałoby poważne problemy finansowe -  z czasem doszłoby do fali upadłości w tej branży.

O zawieszeniu godzących w polską branżę transportową przepisów poinformowała Andrea Nahles, niemiecka minister pracy, która rano spotkała się w tej sprawie z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem.

http://www.biztok.pl/biznes/jest-porozumienie-z-niemcami-w-sprawie-placy-minimalnej-dla-kierowcow_a20027

Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

qweq 30 stycznia 2015 11:49:12

No tak, wielki sukces rządu Kopacz - załatwili Polakom NIŻSZE pensje!!!!!!!!

kierowca 30 stycznia 2015 11:49:40

wow jest porozumienie ... żeby polak nie dostał więcej pieniędzy WOW WOW BRAWO BRAWO naprawdę SUPER

Gość 30 stycznia 2015 11:47:30

no tak...Kali pracowac za poldarmo

koniec wyzysku 30 stycznia 2015 11:46:40

skandal 8.5 euro dla każdego w Polsce bez negocjacji każdy polak ma dostawać 8.5 euro

jaras 30 stycznia 2015 11:50:50

i jak zawsze wydymali kierowców

Fan Kłapacz 30 stycznia 2015 11:51:21

Dziękujemy Pani Kłapacz - jak zwykle polska racja stanu wygrała. Dziękujemy za te wspaniałe stawki dla pracowników, dziękujemy za to że nadal będziemy murzynami europy. Brawo załatwili nam niższe pensje - brawo dla tego cudownego rządu BRAWO BRAWO !!!!

Eol 30 stycznia 2015 11:49:57

I wszystko jasne.Polak stworzony do pracy za półdarmo, a że PO to partia pracodawców to wszyscy wiedzą.

Gość 30 stycznia 2015 11:50:46

jak zwykle rząd stanął po stronie obywateli !!!

Gość 30 stycznia 2015 11:50:20

hahahahaha to prywaciarze zalatwili znowu pracownikow, 8.5 euro to MINIMUM!!!!!!!!1 a polskie swinie prywatne nawet tego nie chca placic bo musza zyc w luksusie

Hans 30 stycznia 2015 11:51:31

Polaki, wy jesteście po to aby pracować za 2 euro na godzinę, po to was do unia my wzięli alles kla?

Data: 2015-01-30 14:29:11
Autor: Patriota
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-30 o 12:13, boukun pisze:
Niemieckie służby nie będą egzekwować przepisów, według których polscy kierowcy ciężarówek przejeżdżający przez terytorium naszego zachodniego sąsiada, mają zarabiać co najmniej 8,5 euro na godzinę.

Sprawa dotyczy 90 proc. z 30 tys. polskich firm transportowych, dysponujących flotą 165 tys. ciężarówek. Eksperci przekonywali, że dla wielu z nich utrzymanie niemieckich przepisów oznaczałoby poważne problemy finansowe -  z czasem doszłoby do fali upadłości w tej branży.

O zawieszeniu godzących w polską branżę transportową przepisów poinformowała Andrea Nahles, niemiecka minister pracy, która rano spotkała się w tej sprawie z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem.

http://www.biztok.pl/biznes/jest-porozumienie-z-niemcami-w-sprawie-placy-minimalnej-dla-kierowcow_a20027 Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

boukun

A co cię tak dziwi?| Pokaż jakiś rząd po 89 roku który by coś dobrego, korzystnego zrobił dla Polaków.

Data: 2015-01-30 14:41:06
Autor: Lord Donald
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy mi nimalnej dla kierowców
Gierak!!! Oj przepraszam to było przed.

Data: 2015-01-30 21:25:09
Autor: Patriota
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy mi nimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-30 o 14:41, Lord Donald pisze:
Gierak!!! Oj przepraszam to było przed.

Jestem przekonany że jakby nawet trysnęło nam spod ziemi jak Katarze to i tak przeciętny Polak nic by z tego nie miał. Czego by nie oddali jankesom to resztę sami by przeżarli..

Data: 2015-01-31 02:10:12
Autor: the_foe
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-30 o 14:29, Patriota pisze:
W dniu 2015-01-30 o 12:13, boukun pisze:
Niemieckie służby nie będą egzekwować przepisów, według których polscy
kierowcy ciężarówek przejeżdżający przez terytorium naszego
zachodniego sąsiada, mają zarabiać co najmniej 8,5 euro na godzinę.

Sprawa dotyczy 90 proc. z 30 tys. polskich firm transportowych,
dysponujących flotą 165 tys. ciężarówek. Eksperci przekonywali, że dla
wielu z nich utrzymanie niemieckich przepisów oznaczałoby poważne
problemy finansowe -  z czasem doszłoby do fali upadłości w tej branży.

O zawieszeniu godzących w polską branżę transportową przepisów
poinformowała Andrea Nahles, niemiecka minister pracy, która rano
spotkała się w tej sprawie z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem.

http://www.biztok.pl/biznes/jest-porozumienie-z-niemcami-w-sprawie-placy-minimalnej-dla-kierowcow_a20027


Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

boukun

A co cię tak dziwi?| Pokaż jakiś rząd po 89 roku który by coś dobrego,
korzystnego zrobił dla Polaków.

Rzad Kaczynskiego na przykład. Zamiast dalej szkodzić Polsce to oddał władzę, sam, bez namów i błagań.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-31 09:16:33
Autor: Patriota
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 02:10, the_foe pisze:

A co cię tak dziwi?| Pokaż jakiś rząd po 89 roku który by coś dobrego,
korzystnego zrobił dla Polaków.

Rzad Kaczynskiego na przykład. Zamiast dalej szkodzić Polsce to oddał władzę, sam, bez namów i błagań.


Wygląda to tylko na transakcje wiązaną - ty pomagasz upierdolić Leppera a w zamian reelekcja dla brata.

Data: 2015-01-31 09:19:50
Autor: MarkWoydak
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mai30n$341$1speranza.aioe.org...
W dniu 2015-01-31 o 02:10, the_foe pisze:

A co cię tak dziwi?| Pokaż jakiś rząd po 89 roku który by coś dobrego,
korzystnego zrobił dla Polaków.

Rzad Kaczynskiego na przykład. Zamiast dalej szkodzić Polsce to oddał władzę, sam, bez namów i błagań.


Wygląda to tylko na transakcje wiązaną - ty pomagasz upierdolić Leppera a w zamian reelekcja dla brata.

Niestety, nie pomogło to ani komunie ani LPR.

MW

Data: 2015-01-31 09:43:58
Autor: Patriota
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 09:19, MarkWoydak pisze:

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mai30n$341$1speranza.aioe.org...
W dniu 2015-01-31 o 02:10, the_foe pisze:

A co cię tak dziwi?| Pokaż jakiś rząd po 89 roku który by coś dobrego,
korzystnego zrobił dla Polaków.

Rzad Kaczynskiego na przykład. Zamiast dalej szkodzić Polsce to oddał władzę, sam, bez namów i błagań.


Wygląda to tylko na transakcje wiązaną - ty pomagasz upierdolić Leppera a w zamian reelekcja dla brata.

Niestety, nie pomogło to ani komunie ani LPR.

MW

Jak to nie pomogło - jedyne partie spoza układu odeszły w niebyt.. A o to głównie kolesiom chodziło. Że Jarek nic osobistego na tym nie osiągnął to inna sprawa. Jednak układ opiekuje się nim nadal, nic tak nie napędza koniunktury jak wzajemna promocja.

Data: 2015-01-31 13:55:53
Autor: MarkWoydak
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mai4k5$6ki$1speranza.aioe.org...

Jak to nie pomogło - jedyne partie spoza układu odeszły w niebyt.. A o to głównie kolesiom chodziło. Że Jarek nic osobistego na tym nie osiągnął to inna sprawa. Jednak układ opiekuje się nim nadal, nic tak nie napędza koniunktury jak wzajemna promocja.

Moim zdaniem PiS to agentura Putina. Co ty na to?

MW

Data: 2015-02-01 10:27:53
Autor: Patriota
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 13:55, MarkWoydak pisze:

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mai4k5$6ki$1speranza.aioe.org...

Jak to nie pomogło - jedyne partie spoza układu odeszły w niebyt.. A o to głównie kolesiom chodziło. Że Jarek nic osobistego na tym nie osiągnął to inna sprawa. Jednak układ opiekuje się nim nadal, nic tak nie napędza koniunktury jak wzajemna promocja.

Moim zdaniem PiS to agentura Putina. Co ty na to?

MW

Nie ma żadnej agentury Putina, wszyscy bez wyjątku chodzą na pasku USA.

Data: 2015-02-01 10:46:38
Autor: MarkWoydak
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:makrhc$rs2$1speranza.aioe.org...
W dniu 2015-01-31 o 13:55, MarkWoydak pisze:

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mai4k5$6ki$1speranza.aioe.org...

Jak to nie pomogło - jedyne partie spoza układu odeszły w niebyt.. A o to głównie kolesiom chodziło. Że Jarek nic osobistego na tym nie osiągnął to inna sprawa. Jednak układ opiekuje się nim nadal, nic tak nie napędza koniunktury jak wzajemna promocja.

Moim zdaniem PiS to agentura Putina. Co ty na to?

MW

Nie ma żadnej agentury Putina, wszyscy bez wyjątku chodzą na pasku USA.

To, że Kaczyński Jarosław swego czasu dyskretnie wpychał do ciemnej rączki Obamy lisciki nie oznacza jeszcze, że łaczy ich związek intymny. Tak się dziwnie składa, że w latach nieco odległych byłem w 2 tygodnie w Moskwie i wyobraź sobie, że oni mówia to samo. ;-)

MW

Data: 2015-02-02 10:18:29
Autor: Patriota
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-02-01 o 10:46, MarkWoydak pisze:

Nie ma żadnej agentury Putina, wszyscy bez wyjątku chodzą na pasku USA.

To, że Kaczyński Jarosław swego czasu dyskretnie wpychał do ciemnej rączki Obamy lisciki nie oznacza jeszcze, że łaczy ich związek intymny. Tak się dziwnie składa, że w latach nieco odległych byłem w 2 tygodnie w Moskwie i wyobraź sobie, że oni mówia to samo. ;-)

MW
Chłopie, o czym ty? Przecie Obama takimi sługusami może tylko pogardzać, zwyczajnie budzą w nim obrzydzenie a ty o jakichś intymnościach..

Zastanawiające jest tylko to dlaczego sporo Polaków jest tak ślepa na fakty.

Data: 2015-01-31 14:21:25
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 02:10, the_foe pisze:
Rzad Kaczynskiego na przykład. Zamiast dalej szkodzić Polsce to oddał
władzę, sam, bez namów i błagań.


Oj, trochę towarzysze pomogli, gwałtów Lepperowych było ze 100:)
Z udupienia Leppera g..o wyszło ale co se poujadali to ich, a i rząd rozjebali:) Sposób dowolny, byle skuteczny:)

Czy znalazł się już właściciel teczki z kasą w biurze stolcmanowej?

Data: 2015-01-31 19:03:26
Autor: the_foe
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 14:21, dr Schultz i koń Fritz pisze:
W dniu 2015-01-31 o 02:10, the_foe pisze:
Rzad Kaczynskiego na przykład. Zamiast dalej szkodzić Polsce to oddał
władzę, sam, bez namów i błagań.


Oj, trochę towarzysze pomogli, gwałtów Lepperowych było ze 100:)
Z udupienia Leppera g..o wyszło ale co se poujadali to ich, a i rząd
rozjebali:) Sposób dowolny, byle skuteczny:)

Czy znalazł się już właściciel teczki z kasą w biurze stolcmanowej?

Króciutka pamięc? Przeciez rzad sie rozpadł nie przez seksaferę a aferę gruntową.
Afera majtkowa wybuchła 4 grudnia 2006 roku, Lepper był w rządzie do 9 lipca 2007.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-30 14:59:36
Autor: Budzik
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Niemieckie służby nie będą egzekwować przepisów, według których polscy
kierowcy ciężarówek przejeżdżający przez terytorium naszego
zachodniego sąsiada, mają zarabiać co najmniej 8,5 euro na godzinę.

Sprawa dotyczy 90 proc. z 30 tys. polskich firm transportowych, dysponujących flotą 165 tys. ciężarówek. Eksperci przekonywali, że dla
wielu z nich utrzymanie niemieckich przepisów oznaczałoby poważne
problemy finansowe -  z czasem doszłoby do fali upadłości w tej
branży. O zawieszeniu godzących w polską branżę transportową przepisów
poinformowała Andrea Nahles, niemiecka minister pracy, która rano
spotkała się w tej sprawie z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem.

http://www.biztok.pl/biznes/jest-porozumienie-z-niemcami-w-sprawie-plac
y-minimalnej-dla-kierowcow_a20027 Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

boukun

Masz racje! Ustanowic minimalne pensje na pzoiomie 8,5euro.
Do tego gwarancja pracy na najblizsze 10 lat.
Do tego przywileje zwiazkowców.

Tak, ja tak chce i bioręw ciemno!

Data: 2015-01-30 22:18:25
Autor: Trefniś
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie pła cy minimalnej dla kierowców
W dniu .01.2015 o 15:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Niemieckie służby nie będą egzekwować przepisów, według których polscy
kierowcy ciężarówek przejeżdżający przez terytorium naszego
zachodniego sąsiada, mają zarabiać co najmniej 8,5 euro na godzinę.

Sprawa dotyczy 90 proc. z 30 tys. polskich firm transportowych,
dysponujących flotą 165 tys. ciężarówek. Eksperci przekonywali, że dla
wielu z nich utrzymanie niemieckich przepisów oznaczałoby poważne
problemy finansowe -  z czasem doszłoby do fali upadłości w tej
branży.

O zawieszeniu godzących w polską branżę transportową przepisów
poinformowała Andrea Nahles, niemiecka minister pracy, która rano
spotkała się w tej sprawie z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem..

http://www.biztok.pl/biznes/jest-porozumienie-z-niemcami-w-sprawie-plac
y-minimalnej-dla-kierowcow_a20027

Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

Masz racje! Ustanowic minimalne pensje na pzoiomie 8,5euro.
Do tego gwarancja pracy na najblizsze 10 lat.
Do tego przywileje zwiazkowców.

Tak, ja tak chce i bioręw ciemno!

Budzik, nie kpij :)
Wydaje się, że można zacząć mówić o minimalnej płacy w _całej_ Unii na  poziomie 8,5 ojro.
Jeśli któryś nasz przedsiębiorca nie może tyle płacić - niech zwija firmę!
Zrobi miejsce dla innych!
Nieudacznicy powinni pracować na etacie (lub śmieciówce, jak to sami  proponowali swoim pracownikom).
:)

--
Trefniś

Data: 2015-01-31 00:59:33
Autor: Budzik
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...


Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

Masz racje! Ustanowic minimalne pensje na pzoiomie 8,5euro.
Do tego gwarancja pracy na najblizsze 10 lat.
Do tego przywileje zwiazkowców.

Tak, ja tak chce i bioręw ciemno!

Budzik, nie kpij :)

To nie ja zaczałem!

Wydaje się, że można zacząć mówić o minimalnej płacy w _całej_ Unii na
 poziomie 8,5 ojro.

Hmm, odwazna teza.
Nie umiem przewidziec konsekwencji.
Mozesz sprobowac?

Jeśli któryś nasz przedsiębiorca nie może tyle płacić - niech zwija
firmę! Zrobi miejsce dla innych!

Łatwo powiedzieć.

Nieudacznicy powinni pracować na etacie (lub śmieciówce, jak to sami  proponowali swoim pracownikom).
:)

Skaczesz po tematach.
Płaca minimalna, smieciowki to dwa rozne tematy.

Jest jeszcze trzeci w tej tematyce. Kwota wolna od podatku.
Jakis czas temu cośsię w tym temacie ruszylo i co? Sprawa gdzies utknęła?

Data: 2015-01-31 02:17:47
Autor: the_foe
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 01:59, Budzik pisze:
Wydaje się, że można zacząć mówić o minimalnej płacy w_całej_  Unii na
>  poziomie 8,5 ojro.
Hmm, odwazna teza.
Nie umiem przewidziec konsekwencji.
Mozesz sprobowac?


Markety nie beda nadązac z odbieraniem CV. ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-01-31 09:59:30
Autor: Budzik
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

Wydaje się, że można zacząć mówić o minimalnej płacy w_całej_  Unii na
>  poziomie 8,5 ojro.
Hmm, odwazna teza.
Nie umiem przewidziec konsekwencji.
Mozesz sprobowac?

Markety nie beda nadązac z odbieraniem CV. ;)

myslisz, ze nie ma lepszego zajecia?
Za 8,5 euro na godzine to chyba najlepsza robota to taka, ktora obecnie jest najgorsza. Czyli jakas budka straznicza, gdzie siedzisz i nic nie robisz.
A tak - bierzesz sobie ksiazke, rower, lapka i masz cały czas w robocie la siebie.
Za 6zł na godzine masakra, za 8,5 euro super.

Tylko ze to jest myslenie w skali mikro.

Data: 2015-01-31 08:34:12
Autor: Trefniś
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie pła cy minimalnej dla kierowców
W dniu .01.2015 o 01:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...


Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

Masz racje! Ustanowic minimalne pensje na pzoiomie 8,5euro.
Do tego gwarancja pracy na najblizsze 10 lat.
Do tego przywileje zwiazkowców.

Tak, ja tak chce i bioręw ciemno!

Budzik, nie kpij :)

To nie ja zaczałem!

Wszyscy tu lekko kpimy (oprócz tych, którzy nie potrafią utrzymać  dystansu).
:)


Wydaje się, że można zacząć mówić o minimalnej płacy w _całej_ Unii na
 poziomie 8,5 ojro.

Hmm, odwazna teza.
Nie umiem przewidziec konsekwencji.
Mozesz sprobowac?

Takie "sprawdzam" dla kraju, ekipy rządzącej, przedsiębiorców i  pracowników.
Świetny test - czym jest Polska i kim są Polacy?
Okazałoby się wreszcie - jakim to jesteśmy naprawdę "kreatywnym" narodem.
Bez ściemy, oszustw polityków i dziennikarskiego hurraoptymizmu.

Jestem pewien, że zgodnie z naszym narodowym poczuciem wyższości  zdeklasowalibyśmy całą Europę środkowowschodnią. Czesi, Słowacy, Litwini,  byłe republiki radzieckie - patrzyłyby z zazdrością na nasze wielkie  sukcesy! A jakieś Niemiaszki naprawdę zaczęliby się nas bać i brać z nas  przykład!

Nieprawda?



Jeśli któryś nasz przedsiębiorca nie może tyle płacić - niech zwija
firmę! Zrobi miejsce dla innych!

Łatwo powiedzieć.

Nie ma sensu mówić - trzeba to zrobić!
:)
Dlaczego mamy psuć europejski rynek?
Dlaczego zmuszamy ekonomicznie polskiego przedsiębiorcę do zatrudniania  słabo opłacanych, zatem mniej wydajnych i niezadowolonych pracowników?
Jestem pewien, że za np. niemiecką pensję pracowalibyśmy nawet lepiej od  Niemca!
Dlaczego sztucznie ograniczamy siłę nabywczą społeczeństwa?
Więcej pieniędzy na rynku - większe możliwości rozwoju dla kraju.
I to bez łaskawej "pomocy" z Europy - która to pomoc często nam zwyczajnie  szkodzi!
Nawet prywatne firmy nie potrafią mądrze korzystać z owej pomocy!



Nieudacznicy powinni pracować na etacie (lub śmieciówce, jak to sami
proponowali swoim pracownikom).
:)

Skaczesz po tematach.
Płaca minimalna, smieciowki to dwa rozne tematy.

Śmieciówka hasłowo - przecież podobne formy zatrudnienia istnieją w wielu  krajach.
Po wprowadzeniu równej płacy minimalnej w całej UE, te śmieciówki też  stałyby się podobne do europejskich.
Jeśli przedsiębiorca utrzymuje się na rynku _tylko_ dlatego, że może mniej  płacić pracownikom - niech nie psuje rynku europejskiego!



Jest jeszcze trzeci w tej tematyce. Kwota wolna od podatku.
Jakis czas temu cośsię w tym temacie ruszylo i co? Sprawa gdzies utknęła?

Oczywiście podatki powinno się upodobnić w UE - tylko wtedy warunki życia  będą porównywalne i cały zabieg miałby sens.
Temat kwoty wolnej od podatku utknął, bo teraz trzeba przedyskutować  tabletkę "dzień po" itp.

A już bardziej poważnie - popatrzcie, Polacy sami wdrażają ideę równej  płacy minimalnej!
Wystarczy zmienić miejsce wykonywania pracy! Kto może, już to robi!

Niedługo nawet Biedronki i Żabki emigrują za Polakami!
:)

--
Trefniś

Data: 2015-01-31 10:59:29
Autor: Budzik
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Jestem pewien, że zgodnie z naszym narodowym poczuciem wyższości  zdeklasowalibyśmy całą Europę środkowowschodnią. Czesi, Słowacy,
Litwini,  byłe republiki radzieckie - patrzyłyby z zazdrością na nasze
wielkie  sukcesy! A jakieś Niemiaszki naprawdę zaczęliby się nas bać i
brać z nas  przykład!

Nieprawda?

Obawiam sie, ze nadal mamy byt duze zapóźnienie i przy identycznych pensjach i przewagach konkurencyjnych  niewielu galeziach mogloby byc krucho.

I nie wiem, czy poczucie wyzszosci ma tutaj cokolwiek do gaania...

Co nie znaczy, ze nie uwazam, ze pensja minimalna nie powinna byc zdecydowanie wyzsza. Powinna!

Data: 2015-01-31 13:30:23
Autor: Trefniś
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie pła cy minimalnej dla kierowców
W dniu .01.2015 o 11:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Jestem pewien, że zgodnie z naszym narodowym poczuciem wyższości
zdeklasowalibyśmy całą Europę środkowowschodnią. Czesi, Słowacy,
Litwini,  byłe republiki radzieckie - patrzyłyby z zazdrością na nasze
wielkie  sukcesy! A jakieś Niemiaszki naprawdę zaczęliby się nas bać i
brać z nas  przykład!

Nieprawda?

Obawiam sie, ze nadal mamy byt duze zapóźnienie i przy identycznych
pensjach i przewagach konkurencyjnych  niewielu galeziach mogloby byc
krucho.

Naprawdę moglibyśmy mieć kłopoty w konfrontacji z "Pepikami", czy Litwą,  Estonią albo Łotwą?
Oczywiście obaj wiemy, że byłoby ciężko - ale przecież od wieków uważamy  się za naród wybrany, lepszy!
Ale właśnie to mogłoby wyzwolić w nas rzeczywistą chęć walki i kreatywność!

I nie wiem, czy poczucie wyzszosci ma tutaj cokolwiek do gaania...

O nim wspominam, bo nam zwyczajnie _przeszkadza_ - zamiast uczyć się od  innych, mamy chęć ich pouczać.
To dlatego tak rzuciliśmy się kompulsywnie na Ukrainę - wreszcie kogoś  możemy strofować!
Tyle, że Ukraińcy też nas odpowiednio oceniają - diengi brać chcą, ale nic  w zamian.


Co nie znaczy, ze nie uwazam, ze pensja minimalna nie powinna byc
zdecydowanie wyzsza. Powinna!

Trochę ryzykownie kpiłem sobie, ale chciałem wykazać, że niskie zarobki  nie są żadnym atutem.
Są konserwacją niskiego poziomu cywilizacyjnego - władz, prawodawstwa,  przedsiębiorców i pracowników.
Zwłaszcza rządzący (oni szkodzą najbardziej) tkwią często w latach 70 i 80  XX wieku.
Im ciągle śni się duch Breżniewa!
Wystarczy popatrzeć na resorty siłowe.

--
Trefniś

Data: 2015-01-31 13:33:13
Autor: u2
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 13:30, Trefniś pisze:
Oczywiście obaj wiemy, że byłoby ciężko - ale przecież od wieków uważamy
się za naród wybrany, lepszy!


tylko taka czerwona menda jak ty tak uwaza:-)))

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-31 14:12:07
Autor: Trefniś
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie pła cy minimalnej dla kierowców
W dniu .01.2015 o 13:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-01-31 o 13:30, Trefniś pisze:
Oczywiście obaj wiemy, że byłoby ciężko - ale przecież od wieków uważamy
się za naród wybrany, lepszy!


tylko taka czerwona menda jak ty tak uwaza:-)))

U2 jak zwykle niczego nie rozumie, a nawet skrytykować nie potrafi.
Dyskusję, która mogłaby okazać się dla niego klęską logiczną - woli uciąć  inwektywami.

Bo nie wiem - według niego jesteśmy lepsi, czy gorsi?
Według niego wcale nie byłoby ciężko stanąć w szranki w _równych_  warunkach?

Poza tym nie zauważył, że to nie są moje poglądy na jakieś wyjątkowe cechy  ludzi, którzy przypadkowo tu się urodzili. Ja tylko obserwuję i opisuję  poglądy niektórych na wyższość Polaków. Które to poglądy są niezależne od  prawicowości, czy lewicowości.
I _jedynym_ korzystnym dla narodu działaniem jest ośmieszać takie  przerażające widma tkwiące jeszcze w sarmacji...

--
Trefniś

Data: 2015-01-31 19:50:39
Autor: Budzik
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Co nie znaczy, ze nie uwazam, ze pensja minimalna nie powinna byc
zdecydowanie wyzsza. Powinna!

Trochę ryzykownie kpiłem sobie, ale chciałem wykazać, że niskie
zarobki  nie są żadnym atutem.
Są konserwacją niskiego poziomu cywilizacyjnego - władz, prawodawstwa,
 przedsiębiorców i pracowników.
Zwłaszcza rządzący (oni szkodzą najbardziej) tkwią często w latach 70
i 80  XX wieku.
Im ciągle śni się duch Breżniewa!
Wystarczy popatrzeć na resorty siłowe.

ALe to jest jasne, ze niskie zarobki sa koniecznoscia i skutkiem a nie atutem.
Tylko pytanieczy stac nas na ryzyko takich skokow jak obecne 10zł zamienic na 8,6euro...?

Data: 2015-01-31 21:46:13
Autor: Trefniś
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie pła cy minimalnej dla kierowców
W dniu .01.2015 o 20:50 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Co nie znaczy, ze nie uwazam, ze pensja minimalna nie powinna byc
zdecydowanie wyzsza. Powinna!

Trochę ryzykownie kpiłem sobie, ale chciałem wykazać, że niskie
zarobki  nie są żadnym atutem.
Są konserwacją niskiego poziomu cywilizacyjnego - władz, prawodawstwa,
 przedsiębiorców i pracowników.
Zwłaszcza rządzący (oni szkodzą najbardziej) tkwią często w latach 70
i 80  XX wieku.
Im ciągle śni się duch Breżniewa!
Wystarczy popatrzeć na resorty siłowe.

ALe to jest jasne, ze niskie zarobki sa koniecznoscia i skutkiem a nie
atutem.
Tylko pytanieczy stac nas na ryzyko takich skokow jak obecne 10zł  zamienic
na 8,6euro...?

To zależy, czy "rząd" potrafi liczyć.
Jeśli wszyscy wyjadą zarabiać owe 8,5 euro, to kto ich będzie utrzymywał?
Emeryci wprawdzie "płacą" podatki, ale najpierw skądś trzeba wziąć dla  nich pieniądze.
A wojsko, policja, wymiar sprawiedliwości, szkolnictwo, służba zdrowia?
Podnoszenie płacy minimalnej jest jedynym wyjściem - czy to się wydaje  korzystne, czy nie.
Problem tylko - w jakim czasie i o ile.
Bo właściwie już teraz młodzież przygotowuje się do wyjazdu. Na maturze  najlepiej zdają angielski!
Byłoby dość głupie w ich sytuacji wiązać swoją przyszłość z Polską.
Ale uwaga - winą za to należy obarczyć głupią władzę!
A de facto - całą polską klasę polityczną!

--
Trefniś

Data: 2015-01-31 21:56:04
Autor: Budzik
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Co nie znaczy, ze nie uwazam, ze pensja minimalna nie powinna byc
zdecydowanie wyzsza. Powinna!

Trochę ryzykownie kpiłem sobie, ale chciałem wykazać, że niskie
zarobki  nie są żadnym atutem.
Są konserwacją niskiego poziomu cywilizacyjnego - władz, prawodawstwa,
 przedsiębiorców i pracowników.
Zwłaszcza rządzący (oni szkodzą najbardziej) tkwią często w latach 70
i 80  XX wieku.
Im ciągle śni się duch Breżniewa!
Wystarczy popatrzeć na resorty siłowe.

ALe to jest jasne, ze niskie zarobki sa koniecznoscia i skutkiem a nie
atutem.
Tylko pytanieczy stac nas na ryzyko takich skokow jak obecne 10zł  zamienic
na 8,6euro...?

To zależy, czy "rząd" potrafi liczyć.
Jeśli wszyscy wyjadą zarabiać owe 8,5 euro, to kto ich będzie utrzymywał?

ach taka magia...
Znaczy jak podniesiemy minimalna pensje, okaze sie ze nie ma pracy to wtedy emigrantów sie zatrzyma bo ci, pomimo braku pracy beda mieli swiadomosc, ze gdyby prace mieli ,zarabialiby min albo raczej dokladnie 8,5euro /h

Emeryci wprawdzie "płacą" podatki, ale najpierw skądś trzeba wziąć dla  nich pieniądze.
A wojsko, policja, wymiar sprawiedliwości, szkolnictwo, służba zdrowia?
Podnoszenie płacy minimalnej jest jedynym wyjściem - czy to się wydaje  korzystne, czy nie.

Ale dyskusja nie opiera sie na dyskusji: czy trzeba podnosic minimalna pensje ale o ile.
Nie oszukujmy sie - za rzeczywiscie minimalna pensje to zbyt wiele osob dzis nie pracuje...

Problem tylko - w jakim czasie i o ile.

Ano wlasnie

Bo właściwie już teraz młodzież przygotowuje się do wyjazdu. Na maturze  najlepiej zdają angielski!
Byłoby dość głupie w ich sytuacji wiązać swoją przyszłość z Polską.
Ale uwaga - winą za to należy obarczyć głupią władzę!
A de facto - całą polską klasę polityczną!

Ale tylko te nowa? Po 89?

Data: 2015-01-31 14:16:18
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-31 o 01:59, Budzik pisze:
Kwota wolna od podatku.
Jakis czas temu cośsię w tym temacie ruszylo i co? Sprawa gdzies utknęła?


Gojcowa sprawa to i utknęła, gdyby chodziło o interesy "dużych" i "mądrych" co płacą podatki w luksemburgu, wtedy ruszyłoby z kopyta i bez żadnych opóźnień w dzienniku ustaw się ukazało, a tak?

Składka na dziadka, podatek od matek, wzrost akcyzy od morskiej bryzy.

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2014/04/marchewka-andrzej-krauze.jpg?w=593

Data: 2015-01-31 02:08:22
Autor: the_foe
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W dniu 2015-01-30 o 12:13, boukun pisze:
http://www.biztok.pl/biznes/jest-porozumienie-z-niemcami-w-sprawie-placy-minimalnej-dla-kierowcow_a20027


Ja pierdolę, co to za rząd, który jawnie działa na szkodę Polaków?

a czego sie spodziewałeś? Co szara eminencja rządów PO, niejaki JKB, powiedział zatroskany? Zamartwia się chłopina, ze tracimy nasz główny atut gospodarczy: taniość siły roboczej i rzad powinien cos z tym zrobić. No to robi. No normalnie Kordian patriota z tego JKB.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-02 01:55:55
Autor: leszek.mirek.80
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
W tej sprawie chcialbym zauwazyc, ze:

1) Jako libertarianin pytam sie: dlaczego rzad wierzy, ze nalozenie placy minimalnej dla kierowcow na terenie niemiec spowoduje ich bezrobocie a nie wierzy ze placa minimalna w polsce powoduje bezrobocie?

2) Jako marksista skomentuje: kierowcy prostetuja za obnizka plac a gornictwo za podwyzka.


Jako realista: ludzie zatrudnieni na wolnym rynku rozumieja jego prawa. Chca pracowac i zyc. Zatrudnieni w sektorze panstwowym nauczyli sie wyciagac lape do panstwa, choc genialna i szybka rada w gornictwie jest obnizka plac... oni jeszcze chca podwyzek.

Data: 2015-02-02 13:13:13
Autor: boukun
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców
<leszek.mirek.80@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9f56b62b-a073-4bde-97c7-441d5f451d0egooglegroups.com...
W tej sprawie chcialbym zauwazyc, ze:

1) Jako libertarianin pytam sie: dlaczego rzad wierzy, ze nalozenie placy minimalnej dla kierowcow na terenie niemiec spowoduje ich bezrobocie a nie wierzy ze placa minimalna w polsce powoduje bezrobocie?

2) Jako marksista skomentuje: kierowcy prostetuja za obnizka plac a gornictwo za podwyzka.


Jako realista: ludzie zatrudnieni na wolnym rynku rozumieja jego prawa. Chca pracowac i zyc. Zatrudnieni w sektorze panstwowym nauczyli sie wyciagac lape do panstwa, choc genialna i szybka rada w gornictwie jest obnizka plac... oni jeszcze chca podwyzek.

Akurat to pańtwo stale wyciąga łapy po narodowe, okradając nas n.p. z emerytury i zasilając biurokrację. Dobra rada, niech państwo redukuje biurokrację i odda narodowi co jego... Państwo zarządza tylko narodowym budżetem, ale nie tak jak naród sobie tego życzy, tylko PO bandziorsku...

bouku

Data: 2015-02-02 11:38:28
Autor: Lord Donald
Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy mi nimalnej dla kierowców
Dla POsrańców było by lepiej jak byśmy w ogóle nie wiedzieli ile wynosi płaca minimalna, bo większość Polak zapierdala w kraju za 1/6 tej płacy, a ceny mamy i podatki mamy z UE.

Jest porozumienie z Niemcami w sprawie płacy minimalnej dla kierowców

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona