Jest postep

Data: 2009-09-12 17:30:01
Autor: mariuszmo
Jest postep

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h8gc95$73t$1inews.gazeta.pl...
Jak pamietacie, wielokrotnie apelowalem na grupie o zaprzestanie jezdzenia
rowerami po drogach krajowych i wojewodzkich szczegolnie w nocy.
Wydaje mi sie ze jest postep. Wprawdzie nie prowadze statystyk, ale wydaje
mi sie ze rowerzystow na tych drogach jest coraz mniej. Widze ze jest coraz
wiecej ludzi madrych, ktorzy wola sobie pojezdzic gdzies po lakach i lasach
niz wdychac spaliny.

Za posluchanie mojego apelu serdecznie dziekuje i pozdrawiam.

dr inz Arkadiusz Oleszczuk
Parczewski Instytut Transportu Zbiorowego.

czy jesteś Trolem?

Jest postep