Jest postep

Data: 2009-09-14 08:28:12
Autor: MichałG
Jest postep
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
Jak pamietacie, wielokrotnie apelowalem na grupie o zaprzestanie jezdzenia rowerami po drogach krajowych i wojewodzkich szczegolnie w nocy.
Wydaje mi sie ze jest postep. Wprawdzie nie prowadze statystyk, ale wydaje mi sie ze rowerzystow na tych drogach jest coraz mniej. Widze ze jest coraz wiecej ludzi madrych, ktorzy wola sobie pojezdzic gdzies po lakach i lasach niz wdychac spaliny.

Za posluchanie mojego apelu serdecznie dziekuje i pozdrawiam.

dr inz Arkadiusz Oleszczuk
Parczewski Instytut Transportu Zbiorowego.

ale dajecie sie podpuszczać ...... ;)))
Wystarczy jeden dupek i juz zaczyna sie flejm...

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-09-14 08:59:43
Autor: fabian
Jest postep
MichałG wrote:
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

Albo podpuszczamy :)

Wystarczy jeden dupek i juz zaczyna sie flejm...

Przynajmniej coś się dzieje ;)

Fabian.

Data: 2009-09-14 09:06:19
Autor: MichałG
Jest postep
fabian pisze:
MichałG wrote:
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

No tak, ja w niedziele jezdze na rowerze... ;)

Pozdrowienia poniedziałkowe.....

Michał

Data: 2009-09-14 15:38:34
Autor: Coaster
Jest postep
MichałG wrote:
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

A Wasc poza nawiasem? ;-)

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-09-15 13:39:40
Autor: Tomek Janiszewski
Jest postep
MichałG <grodmich@wp.pl> napisał(a):
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
/.../
> dr inz Arkadiusz Oleszczuk
> Parczewski Instytut Transportu Zbiorowego.
Wystarczy jeden dupek i juz zaczyna sie flejm...

Bo tego trolla znano dotąd na pl.misc.kolej. Na naszej grupie pl.rec.zeglarstwo póki co chyba nie ma czego szukać: busów wodnych którym przeszkadzałyby żaglówki jeszcze u nas nie wymyślono.

Pozdrawaim
Tomek Janiszewski

Data: 2009-09-15 19:35:35
Autor: MichałG
Jest postep
Tomek Janiszewski pisze:
MichałG <grodmich@wp.pl> napisał(a):
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
/.../
[...]

tiaaaaaa....... tam mam(y)cie kilku własnych - też niezłych.... ;)

pozdrawiam żeglarsko
Michał

Data: 2009-09-15 19:48:27
Autor: Krzysztof Olszak
Jest postep
Tomek Janiszewski pisze:

Bo tego trolla znano dotąd na pl.misc.kolej.

Jeszcze bardziej na pl.misc.transport.miejski.
Na pl.misc.kolej juz umieraja ze smiechu czytajac podpis "dr inz" i ten "Parczewski Instytut Transportu Zbiorowego" :-))

Na naszej grupie pl.rec.zeglarstwo póki co chyba nie ma czego szukać: busów wodnych którym przeszkadzałyby żaglówki jeszcze u nas nie wymyślono.

Zawsze mozna zasypac kanal, albo zbudowac groble przez jezioro, dla tych ogumionych ;-)

Krzysztof

Data: 2009-09-16 11:53:16
Autor: Tomek Janiszewski
Jest postep
Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> napisał(a):
Jeszcze bardziej na pl.misc.transport.miejski.

Tiaaa, ten światły pomysł aby komunikację miejską w największych miastach oprzec na busach poruszających się po wydzielonych pasach powstałych po zaasfaltowaniu szyn tramwajowych. A w przypadku Warszawy - zapewne i dotychczasowym tunelem metra.

Zawsze mozna zasypac kanal, albo zbudowac groble przez jezioro, dla tych ogumionych ;-)

Na początek w zupełności wystarczy wysłać go do Giżycka: będzie złorzeczył że wodniacy dla których trzeba otwierać zabytkowy most obrotowy* utrudniają ruch samochodów i busów, zmuszając je do objazdów (aby nie było zupełnie NTG, rowerzyści na tym aż tak nie cierpią, mogą bowiem przeprowadzać rowery przez nieodległą kładkę lub przejeżdżać chodnikiem poprowadzonym wzdłuż mostu kolejowego).

Pozdrawiam
Tomek Janiszewski

* "Leśnego Dziadka" powyższe nie dotyczy: mieści się nawet pod mostem zamkniętym (tj. otwartym dla ruchu kołowego). Przydało się to i w tym roku, gdy musiałem w te pędy radykalnie zmienić miejsce postoju, po tym jak w nieczynnym(!) porcie Yellow Marina usiłowano wyłudzić ode mnie 15zł za postój. Alekloco (który wcześniej sam padł ofiarą oszustów zatrudnionych w tym porcie tylko w celu pilnowania "Giżyckich Omeg" a którego poznałem osobiście dopiero parę dni później, podczas rozmowy telefonicznej) był naocznym świadkiemtamtej dramatycznej rejterady :-D!

Data: 2009-09-16 14:43:21
Autor: arturbac
Jest postep
Tomek Janiszewski pisze:
[...]

Pewnie napatrzył się w Amsterdamie na osobne pasu ruchu i osobne drogi dla Autobusow i taxi.

Data: 2009-09-16 23:21:40
Autor: Krzysztof Olszak
Jest postep
arturbac pisze:

Pewnie napatrzył się w Amsterdamie na osobne pasu ruchu i osobne drogi dla Autobusow i taxi.

Raczej na pomysly w rodzaju Petersburga. Wyciac tramwaj, drzewa i posszerzyc jezdnie niemal od sciany do sciany.

Krzysztof

Jest postep