[Służba Obijania Pojazdów] Jest rekord!

Data: 2019-12-30 15:02:43
Autor: Bruno Brunowski
[Służba Obijania Pojazdów] Jest rekord!
"Służba Ochrony Państwa działa formalnie od lutego 2018 r. - zastąpiła Biuro Ochrony Rządu. Jak podało Radio Zet, zmiana szyldu na niewiele się zdała: w 2017 r. wszystkich "zdarzeń drogowych" było 19. Rok później - 27. A jak w 2019 r.? - Od 1 stycznia do 20 grudnia br. doszło do 63 zdarzeń drogowych, klasyfikowanych przez SOP jako kolizje drogowe z udziałem pojazdów służbowych - przekazał nam płk Paweł Pieronkiewicz z SOP. - W dziewięciu przypadkach w pojazdach służbowych były osoby ochraniane - dodał."
https://fakty.interia.pl/polska/newsamp-interia-ujawnia-63-kolizje-sop-w-ciagu-roku,nId,4235276

Fascynujące z jakim zapałem pisiory piłują gałąź na której siedzą.

--
Bruno

Data: 2019-12-30 15:16:17
Autor: mrbluesky.pl
[Służba Obijania Pojazdów] Jest rekord!
Nie boj zaby -juz Orlen zalatwia doszkolenie rzundowym szofercom...u Kubicy ;P
W tym celu przy CPK POwstanie narodowy tor F1 ;)))))))))

[Służba Obijania Pojazdów] Jest rekord!