Jest rok 2020

Data: 2012-03-29 23:49:59
Autor: boukun
Jest rok 2020
Do władzy dochodzi pokolenie mojej córki. Zaczyna w kraju robić porządek. Tusk trafia do więzienia na wiele lat, jak Julia Tymoszenko. Młode pokolenie robi rewolucję w Polsce i przywraca wiek emerytalny po staremu...

Ludzie wychodzą na ulice i świętują wolność...

Pozostaje mieć nadzieję...

boukun

Data: 2012-03-29 22:33:26
Autor: J-23
Jest rok 2020
On 29 Mar, 23:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Czarno to widze. Bo po pierwsze kazdy kto ma choc troche oleju w
glowie poszuka sobie innego lepszego miejsca, poza Polska. W/g jakichs
danych juz wyjechalo 3mln. mlodych Polakow. Po drugie ci pozostali
zostana wkreceni w rozne zaleznosci od miedzynarodowych korporacji i
bankow. W wyniku czego nie beda mili sily na jakiekolwiek dzialania
poza pogonia za pieniedzmi na splate swojej spirali zadluzenia. Ale
tez mam nadzieje ze w koncu Poltuska ktos kopnie w te jego zaklamana
du...!

Data: 2012-03-30 01:33:51
Autor: K
Jest rok 2020
[...]

przeczytaj 1984   i bedziesz wiedzial jak bedzie ten rok wygladal.

Jak golodupce dochodza do wladzy to najlatwiej ich zeswinic.

Data: 2012-03-30 09:39:46
Autor: Marek
Jest rok 2020
On Mar 30, 1:33 am, K <a...@b.c> wrote:
> [...]

przeczytaj 1984   i bedziesz wiedzial jak bedzie ten rok wygladal.

Jak golodupce dochodza do wladzy to najlatwiej ich zeswinic.

Masz na mysli "Folwark zwierzecy"   ???

Data: 2012-03-30 06:44:52
Autor: stevep
Jest rok 2020
Dnia 29-03-2012 o 23:49:59 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A taka nadzieja to matka głupich.

--
stevep

Data: 2012-03-30 07:50:28
Autor: Przemysław W
Jest rok 2020
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl2lft$ce7$1node2.news.atman.pl...
Do władzy dochodzi pokolenie mojej córki. Zaczyna w kraju robić porządek. Tusk trafia do więzienia na wiele lat, jak Julia Tymoszenko. Młode pokolenie robi rewolucję w Polsce i przywraca wiek emerytalny po staremu...

Dla ciebie najlepszym rozwiązaniem by było gdyby przywrócili pzpr.

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-30 08:17:02
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl3hm9$r18$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już ci napisałem, PZPR nadal rządzi i to rodem z NKWD i na twoim miejscu bym się z tego nie cieszył... Bo kto wie, jak cię potraktują w 2020? A wyobraźni wcale wielkiej nie trzeba...

boukun

Data: 2012-03-30 08:34:34
Autor: Marek Czaplicki
Jest rok 2020
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 23:49:

[...]

A jak łone, znaczy pokolenie dojdzie do władzy jak tatusiowie owego będą siedzieli w domach przy stołach od pingla, a samo znaczy się pokolenie potrafi tylko wargować w sieci? :-)

Data: 2012-03-30 08:57:18
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3k5r$9se$1node2.news.atman.pl...
[...]

Będzie zmuszone, będą się bić o miejsca pracy (w blaszanych łagrach) ze staruszkami...

boukun

Data: 2012-03-30 09:03:44
Autor: Marek Czaplicki
Jest rok 2020
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 08:57:

[...]

Wcale bo nie. Jak dojdą do władzy to obniża wiek emerytalny do 35 lat wg światłych rad pokolenia rodziców, i wsio. :-)

Data: 2012-03-30 09:43:02
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3lsh$bkb$1node2.news.atman.pl...
[...]

To się w końcu zastanów, co piszesz i co chesz wyrazić...

boukun

Data: 2012-03-30 09:59:13
Autor: Marek Czaplicki
Jest rok 2020
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 09:43:

[...]

Pytanie. Co za bzdury Ty wypisujesz? Były wybory? Były. Nie chciało się pójść? Nie chciało. To niech teraz nie narzeka. Jak ktoś za szczytowe osiągnięcie rodzaju ludzkiego uważa, emerytury i zasiłki, różnego rodzaju zapomogi, to niech teraz nie narzeka, że musi się na końcu okazać ktoś kto na to wszystko zapracuje.
Pytanie następne. Jak Ty wyobrażasz sobie przejęcie władzy przez ludzi, którym się nie chce postawić zwykłego krzyżyka i dla których ważniejsze niż sprawy publiczne jest to dlaczego Rysiu z "Klanu" umarł? :-)

Data: 2012-03-30 10:02:54
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3p4h$eip$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tępaku, co chcesz udowodnić? Jakie wybory? Były, wybrałeś i to ty i ci wszyscy, którzy wybrali, którzy głosowali na bandę Tuska mogą sobie samym zawdzięczać ten szykujący się dla was holokaust...
A można było nie pójść tępaku, tego już nigdy nie zrozumiesz, boś tępak... i to by było na tyle...
Zmienić nic nie mogżna było w tej ustawce, mogłeś tepaku tylko przyklepać, albo wyrazić protest w postaci nie pójścia do ustawki. Przklepałeś, pluj sobie w mordę...

boukun

Data: 2012-03-30 10:08:44
Autor: Marek Czaplicki
Jest rok 2020
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 10:02:

[...]

Jak sobie wyobrażasz rządzenie krajem skoro cały czas chcesz odstawiać "kryteria uliczne". Ja wybrałem i na cztery lata mam spokój od zajmowania się polityką na poważnie, jak Ci już wcześniej napisałem. Miałbym pretensje do polityków jakby cały czas mydlili oczka, jak w Grecji czy onegdaj na Węgrzech.
To Ty cały czas mówisz o przejęciu władzy przez ulicę, to ja Ci radzę idź, oflaguj się, przystrój w transparenty, wymyśl hasła do krzyczenia. Idź. Kto Ci broni? Chętnie Ciebie pooglądam w tv. :-)

Data: 2012-03-30 10:16:09
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3pmc$eip$3node2.news.atman.pl...
[...]

Dokonałeś wspólnie z tobie podobnymi zbrodni na narodzie polskim... Takim jak ty, możemy to co się dzieje dzisiaj i co czeka naród polski zawdzięczać...
A można było oprotestować, to by było wstawką do nowego porządku, naród zacząłby się organizować oddolnie. Ja śmiem twierdzić, że pener pod budki z piwem by przyniósł mniej szkód dla Polaków, jak ekipa bandy Tuska...

boukun

Data: 2012-03-30 10:23:23
Autor: Marek Czaplicki
Jest rok 2020
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 10:16:

[...]

To mnie zamknij do pierdla. Też dla ludzi. Pracuję z więźniami i nawet oni mówią jak wiele im daje praca z nami. Mogą wyjść z ula, zobaczyć i porozmawiać z innymi ludźmi, nie nudzą się tak. No i odkładają na życie na wolności.
To że Ty masz objawy leninowskiego myślenia, że i sprzątaczka może być premierem, to tylko przyczynek do myśli, co nieróbstwo i wargowanie bez sensu robi z ludźmi. :-)

Data: 2012-03-30 10:29:17
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3qhs$go9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak malarz kominów może być, albo elektryk prezydentem, to dlaczego nie spzątaczka?

Żeby było inne róbstwo, to trzeba godziwej pracy, a tej przez nierobów u władzy i psucicieli nie ma i nie będzie... Nie ma się czym chwalić, z tym klawiszowaniem i wyzyskiwaniem więźni...

boukun

Data: 2012-03-30 14:56:29
Autor: the_foe
Jest rok 2020
W dniu 2012-03-30 10:16, boukun pisze:
Dokonałeś wspólnie z tobie podobnymi zbrodni na narodzie polskim...
Takim jak ty, możemy to co się dzieje dzisiaj i co czeka naród polski
zawdzięczać...

czyli patrioci powinni obnizyc wiek emerytalny do powiedzmy 50 lat?

--
the_foe

Data: 2012-03-30 15:01:31
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jl4ahp$m4o$3news.dialog.net.pl...
[...]

Powinno zostać tak jak jest, kobietom możnaby podwyżsyć wiek emerytalny o rok, dwa, żeby było bliżej równouprawnienia..., ale wszystkim podwyższyć znacząco wysokość emerytury...

boukun

Data: 2012-03-30 12:30:07
Autor: Antenka
Jest rok 2020
[...]

Za 20 lat nie będzie na szczęście takich nieudaczników jak Tusk i
spółka, bo w w grudniu 2012 skończy się świat.

Antenka

Data: 2012-04-03 19:52:45
Autor: Leprechaun
Jest rok 2020

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wb59j0hh50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Chyba, że zrobią z niego-jej taki eksponat jak pewien facio w murze kremlowskim.

BomBel

Data: 2012-03-30 14:54:12
Autor: the_foe
Jest rok 2020
[...]

ale dla mlodych najbardziej oplacalne jest zlikwidowanie emerytur (i skaldek na nie) a "starymi" niech sie zajmuje opieka.

--
the_foe

Data: 2012-03-30 15:02:40
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jl4adh$m4o$2news.dialog.net.pl...
[...]

Ale która opieka? Ta "sprywatyzowana"?
Czy zakonnice?

boukun

Data: 2012-03-30 15:50:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Jest rok 2020

[...]

Ale młodzi będą starzy! I chuj ich strzeli na starość, bo nie odłożą ani grosza, a opieki społecznej nie będzie, bo za co?

Data: 2012-03-30 19:58:25
Autor: the_foe
Jest rok 2020

[...]

a co? podatkow nie placa?

--
the_foe

Data: 2012-03-30 21:18:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Jest rok 2020

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jl4s7t$utv$2news.dialog.net.pl...

[...]

Starczy na 5 milionów podopiecznych? No bo teraz tylu mamy emerytów.

Jest rok 2020