Jest rok 2020

Data: 2012-03-30 01:33:51
Autor: K
Jest rok 2020
W dniu 2012-03-29 23:49, boukun pisze:
Do władzy dochodzi pokolenie mojej córki. Zaczyna w kraju robić
porządek. Tusk trafia do więzienia na wiele lat, jak Julia Tymoszenko.
Młode pokolenie robi rewolucję w Polsce i przywraca wiek emerytalny po
staremu...

Ludzie wychodzą na ulice i świętują wolność...

Pozostaje mieć nadzieję...

boukun

przeczytaj 1984   i bedziesz wiedzial jak bedzie ten rok wygladal.

Jak golodupce dochodza do wladzy to najlatwiej ich zeswinic.

Data: 2012-03-30 09:39:46
Autor: Marek
Jest rok 2020
On Mar 30, 1:33 am, K <a...@b.c> wrote:
> [...]

przeczytaj 1984   i bedziesz wiedzial jak bedzie ten rok wygladal.

Jak golodupce dochodza do wladzy to najlatwiej ich zeswinic.

Masz na mysli "Folwark zwierzecy"   ???

Jest rok 2020