Jest rok 2020

Data: 2012-03-30 07:50:28
Autor: Przemysław W
Jest rok 2020
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl2lft$ce7$1node2.news.atman.pl...
Do władzy dochodzi pokolenie mojej córki. Zaczyna w kraju robić porządek. Tusk trafia do więzienia na wiele lat, jak Julia Tymoszenko. Młode pokolenie robi rewolucję w Polsce i przywraca wiek emerytalny po staremu...

Dla ciebie najlepszym rozwiązaniem by było gdyby przywrócili pzpr.

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-30 08:17:02
Autor: boukun
Jest rok 2020

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl3hm9$r18$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już ci napisałem, PZPR nadal rządzi i to rodem z NKWD i na twoim miejscu bym się z tego nie cieszył... Bo kto wie, jak cię potraktują w 2020? A wyobraźni wcale wielkiej nie trzeba...

boukun

Jest rok 2020