Jest rondo obrońców krzyża. Ze złośliwą tablicą

Data: 2010-08-18 14:23:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Jest rondo obrońców krzyża. Ze złośliwą tablicą
Znów żartują z modlących się przed Pałacem Prezydenckim. Tym razem w Zielonej Górze, gdzie nie tylko powstało rondo obrońców krzyża, ale i umieszczono na nim tablicę z kąśliwym znakiem.

Chyba każdy kojarzy "ludzika w biegu", który widnieje np. na tablicach kierujących do wyjść ewakuacyjnych w centrach handlowych. Anonimowy wesołek z Zielonej Góry "twórczo" wykorzystał go do zamanifestowania swojej oceny tego, co dzieje się na Krakowskim Przedmieściu. Zrobiony przez niego ludzik trzyma krzyż w ręku i spieszy ku napisom "Rondo Obrońców Krzyża".

Tablicę wbito dokładnie na środku ronda. Tak, by była doskonale widoczna dla kierowców jadących z góry ul. Botanicznej.

http://www.fakt.pl/Jest-rondo-obroncow-krzyza-Ze-zlosliwa-tablica,artykuly,80059,1.html

Zaje o sobie znać "zdrowa tkanka narodu".

Data: 2010-08-18 15:12:06
Autor: Grzegorz Z.
Jest rondo obrońców krzyża. Ze złośliwą tablicą
Zaje o sobie znać "zdrowa tkanka narodu".

Pewnie zaraz będzie że to WSI, Lesiak, Kiszczak i Michnik.

A to tak naprawdę "mene tekel peres" dla kleru.

Katolicy w Polsce są mniejszością. Wyznaje tą religię obecnie około 30
procent Polaków.

Data: 2010-08-18 15:15:17
Autor: u2
W dniu 2010-08-18 15:12, Grzegorz Z. pisze:
Katolicy w Polsce są mniejszością. Wyznaje tą religię obecnie około 30
procent Polaków.

To kto jest większością ?

Data: 2010-08-18 15:17:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 18 Aug 2010 15:15:17 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-08-18 15:12, Grzegorz Z. pisze:
Katolicy w Polsce są mniejszością. Wyznaje tą religię obecnie około 30
procent Polaków.

To kto jest większością ?

Mający gdzieś kościół, politykę i kżyrze.

Data: 2010-08-18 15:20:14
Autor: u2
W dniu 2010-08-18 15:17, Grzegorz Z. pisze:
To kto jest większością ?
Mający gdzieś kościół, politykę i kżyrze.

To jesteś tylko ty. Żadna większość, tylko mniejszość gejowska.

Data: 2010-08-18 15:22:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 18 Aug 2010 15:20:14 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-08-18 15:17, Grzegorz Z. pisze:
To kto jest większością ?
Mający gdzieś kościół, politykę i kżyrze.

To jesteś tylko ty. Żadna większość, tylko mniejszość gejowska.

Przestaję w tym momencie czytać twoje posty. Ty masz prawo je pisać, ja nie ma obowiązku ich czytać.

Data: 2010-08-18 15:23:27
Autor: u2
W dniu 2010-08-18 15:22, Grzegorz Z. pisze:
To jesteś tylko ty. Żadna większość, tylko mniejszość gejowska.
Przestaję w tym momencie czytać twoje posty. Ty masz prawo je pisać, ja nie ma obowiązku ich czytać.

Nikt ciebie nie zmusza Z.Grzesiu. Bycie gejem to nie przestępstwo, ale
pedofilia już tak.

Data: 2010-08-18 18:13:59
Autor: raff
W dniu 2010-08-18 15:23, u2 pisze:
[...]

pedofilia juĹź tak.

On jest pedalem, nie gejem.

Ma w garazu Porsche ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-18 15:58:05
Autor: konus

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:q2eoan36ozhp$.1xpx6mk4xlyk8$.dlg40tude.net...
[...]

Nie sadze aby odsetek ten byl takl maly .
Mysle , ze jednak wiekszosc Polakow jest katolikami co nie oznacza , ze utozsamiaja sie ze wszystkim tym co proponuje kosciol modyfikujac kanony wiary lub nadajac im nowa , calkiem odlegla od fundamentu jakosc a takze z tym co robi Rydzyk , tudziez czesc kleru w tym hierarchowie i  nieliczna grupa takich , ktorych mozna dzisiaj nazwac "obroncami krzyza " a ktorzy de facto sa fanatykami lub najzwyczajniejszymi oblakancami .
Co innego wiara i religia a co innego fanatyzm i bezkrytyczne akceptowanie wszystkiego co wioskowy wikary zaproponuje .
Dzisiaj np. slyszlem rozmawiajac z wioskowymi , ze ksiadz mowil im , ze powszechnym zwyczajem w Rosji jest wkladanie do trumny zmarlego conajmniej kilka butelek wodki , polewanie go nia i picie na umor nad otwarta trumna .
Te brednie mowil ktos , kto chce aby to co skonczyl a nazywa sie seminarium , uwazac za studia wyzsze .
Pomijam idiotyzm tych stwierdzen ale przeraza w nich trendencja , ktorej celem jest zochydzenie innego narodu a takze w klamliwy i cyniczny sposob zaprezentowania jako obzydliwa , konkurencyjnej firmy jaka jest powszechne w Rosji prawoslawie .

kwakwa

Data: 2010-08-18 18:29:45
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a skąd wiesz że to brednie?

> Pewnie zaraz będzie że to WSI, Lesiak, Kiszczak i Michnik.
>
> A to tak naprawdę "mene tekel peres" dla kleru.
>
> Katolicy w Polsce są mniejszością. Wyznaje tą religię obecnie około 30
> procent Polaków.

[...]
[...]

A skąd wiesz, że to są brednie?
Niby dlaczego mam wierzyć tobie, a nie temu księdzu?
W Polsce też często zamawia się 100 butelek wódki na wesele, a zdarza się że i pije się z okazji Pierwszej Komunii.
A poziom w seminarium jest na pewno o niebo wyższy niż na wielu modnych dzisiaj kierunkach studiów "wyższych".
Przy okazji: napisałeś poniżej "zochydzenie".

[...]

Chciał "zochydzić" naród rosyjski i prawosławie!? Też wymyśliłeś.
A jak z ambony nawołuje aby z okazji Pierwszej Komunii nie pić wódki, to co?
Zohydza naród polski i własny kościół?

Data: 2010-08-18 19:11:06
Autor: złodziej podatków
a skąd wiesz że to brednie?

> [...]

> Chciał "zochydzić" naród rosyjski i prawosławie!? Też wymyśliłeś.
A jak z ambony nawołuje aby z okazji Pierwszej Komunii nie pić wódki, to co?

Nie wiem co bierzesz ale daje niezłego kopa. Podzielisz się ?

Data: 2010-08-18 17:47:26
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Nie wiem ilu jest katolików w Polsce, ale wiem ilu jest ludzi, którzy mówią, że są katolikami.

Data: 2010-08-18 18:17:23
Autor: raff
[...]

procent PolakĂłw.

Nie wiem ilu jest katolikĂłw w Polsce, ale wiem ilu jest ludzi, ktĂłrzy
mówią, że są katolikami.

Mowia, czyli na pewno nie wiedza co mowia, Bodzio;)

R.

Data: 2010-08-18 16:14:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:23:28 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Znów żartują z modlących się przed Pałacem Prezydenckim. Tym razem w Zielonej Górze, gdzie nie tylko powstało rondo obrońców krzyża, ale i umieszczono na nim tablicę z kąśliwym znakiem.

A pomnik na rondzie będzie?

Bo jak nie będzie pomnika to będzie hańba !!!

I ma przyjechać trzech arcybiskupów na odsłonięcie.

Data: 2010-08-18 17:23:25
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c6bd0c1$1news.home.net.pl...
[...]

wam to lepiej do twarzy z sierpem i mlotem;-)
awe

Data: 2010-08-18 17:24:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 18 Aug 2010 17:23:25 +0200, awe napisał(a):

[...]

Bo ci od sierpa i młota byli hurtownikami, a ci od krzyża detalistami?

Jest rondo obrońców krzyża. Ze złośliwą tablicą