Jest rudy i mściwy

Data: 2015-07-06 17:59:18
Autor: u2
Jest rudy i mściwy
w sumie Olek da się lubić, a firerek ni chuchu:)

http://niezalezna.pl/68688-jaki-ten-kwasniewski-niemily-tak-brzydko-mowil-o-donaldzie-tusku-jest-rudy-i-msciwy

Cezary Gmyz opublikował w tygodniku „Do Rzeczy” fragment rozmowy byłego prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego z Ryszardem Kaliszem. Miała ona miejsce w restauracji "Sowa i Przyjaciele" w październiku 2013 roku. Politycy dyskutowali ponad cztery godziny. Oberwało się m.in. Donaldowi Tuskowi. „Rysiu, pamiętaj, że na czele tego pół tego rządu stoi facet (…) rudy i mściwy – powiedział Aleksander Kwaśniewski.

Jak opisuje Gmyz, cała taśma ma trwać 4,5 godziny. Kalisz, Kwaśniewski, Włodzimierz Wapiński i dwóch mężczyzn, których nie udało się zidentyfikować rozmawiali o stanie polskich służb, o rzekomej korupcji w Ministerstwie Obrony Narodowej. Tematem do pogaduszek byli też Tomasz Siemoniak i Donald Tusk. Na taśmie ma być sporo wątków obyczajowych, dotyczące spraw intymnych i zdrowotnych.

Pojawiła się postać Donalda Tuska – ówczesnego premiera.

Aleksander Kwaśniewski: Rysiu, pamiętaj, że na czele tego pół tego rządu stoi facet…
N.N.: Mściwy.
A. K: Który jest wyjątkowo mściwy. Jest rudy i mściwy.

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 09:19:32
Autor: szklanynocnik
Jest rudy i m¶ciwy
R.K.: Ja tego na pewno nie mówię gło¶no, a jeszcze powiem ci jedn± rzecz. Wszystko wskazuje na to, że uda mi się doprowadzić do jeszcze jednej sytuacji. Ale nie takie, że mnie. Bo ja tam odgrywam rolę bardzo podskórn±, że kolejny mój wychowanek stanie na czele SKW. Powiem ci jeszcze więcej i to chłopaki zobowi±zuję was do tajemnicy. Całkowitej i do grobu, że jak Nosek się po naszej wizycie w Ukrainie, na Ukrainie, w Jałcie ze mn± spotkał, to on ma dowody na korupcję
dużo wyżej.

A.K.: Czyli?

R.K.: Siemoniak co najmniej. I bardzo duże podejrzenia jeszcze wyżej.

A.K.: Czyli?

R.K.: Nie mówmy o tym. To s± na razie poszlaki. Rozumiesz. On mi je przedstawił, pokazał. I one s±, rozumiesz. Także tu jest gra na najwyższym szczeblu.

"NA SIEMONIAKA MA DOWODY"

Kalisz kontynuował jeszcze w±tek ministra obrony narodowej:

RK: Naprawdę to co on mi powiedział. I powiedział mi o przesłankach tego wszystkiego. Tam Skrzypczak to mały piku¶.

AK:: Co się dziwisz, Sławek też my¶li o przyszło¶ci.

N.N.: Nie chłopaki, za pocz±tek... Nie, Rysiaczka należy utulić.

RK.: Na Siemoniaka ma dowody".

Jest rudy i mściwy