"Jest rudy i mściwy. Kanalia nawet bym powiedział"

Data: 2018-03-31 07:55:12
Autor: boukun
"Jest rudy i mściwy. Kanalia nawet bym powiedział"
"Wiadomości" TVP nie patyczkują się z Donaldem Tuskiem
Szef Rady Europejskiej udzielił głośnego wywiadu TVN24. Mówił o tym, jak to PiS "używa telewizji rządowej, policji i prokuratury". Na odpowiedź nie czekał długo. "Wiadomości" TVP przygotowały materiał, w którym dały mu ostro do wiwatu.

Donald Tusk zabrał głos ws. zatrzymania wiceministra Jacka K. - Sprawa jest o wiele poważniejsza, niż domysły PiS i próba uderzenia we mnie - mówił w wywiadzie dla TVN24. Wcześniej na Twitterze napisał, że "kiedy bezkompromisowo walczył z przestępcami, też był atakowany podłymi metodami". "Nie poddał się wtedy, nie podda się dzisiaj" - zaznaczył.

"Tusk broni podejrzanego ws. grabieży 21 mld zł"

I właśnie obronę Jacka K. przez Donalda Tuska wybrały "Wiadomości" TVP do ataku na... Donalda Tuska. Zaczęło się w miarę spokojnie. Wypomniano oczywiście aferę hazardową, uderzenie w Marka Kamińskiego, ataki PO na dziennikarzy oraz aferę taśmową, której bohaterem był Tusk.

Przypomniano rozmowę Ryszarda Kalisza z Aleksandrem Kwaśniewskim. "Jest wyjątkowo mściwy. Jest rudy i mściwy. Kanalia nawet bym powiedział" - zacytowano w "Wiadomościach" nagrania.
"No co tu więcej dodać"

Potem pokazano nagranie bardzo młodego Donalda Tuska, który tańczy z kobietą. I przytoczono jego słowa, kiedy był historykiem: "polskość to nienormalność - takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu". Ten cytat z 1987 roku zestawiono z kolejną wypowiedzią Tuska: "no co tu więcej dodać".

Ale najwidoczniej w "Wiadomościach" cytatów nigdy za mało, więc pojawił się kolejny.

"Główną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..." - podano.
"Skwierczało dzisiaj grillowane mięsko"

Wywiad Tuska ostro skomentował także wicemarszałek Sejmu. "Wystąpienie przewodniczącego Rady Europejskiej D.Tuska, którego niestety wysłuchałem, brzmiało dla mnie tak: 'Bla, bla, bla... bla,bla,bla.. bla,bla...bla'. Jak dobrze, że oni odchodzą powoli na emeryturę" - napisał na Twitterze Stanisław Tyszka z Kukiz'15.

Wojciech Biedroń @WBiedron

Żałosny ten Donald Tusk .Gada coś o tym ile znaczy w Europie (czyli nic nie znaczy,skoro musi o tym mówić),że nie będzie siedział przed TV (czyli,że planu nie ma) i że nic mu się tu nie podoba. Gdzie ten błyskotliwy manipulator? Gdzie cwaniacka energia?Nawet kłamać już nie umie.
21:02 - 30 mar 2018

https://wiadomosci.wp.pl/jest-rudy-i-msciwy-kanalia-nawet-bym-powiedzial-wiadomosci-tvp-nie-patyczkuja-sie-z-donaldem-tuskiem-6235888604625025a

max2000
wczoraj (21:39)

a co nie mieli w TVP racji? protegowany merkel za wyprzedaz Polski siedzi jeszcze w brukseli, ale juz niedlugo... jak to bylo z tym noszeniem wilka... a moze raczej wolfa...

duckman
wczoraj (23:23)

Coś się nie zgadza? TVP coś sfałszowała? NIE. Ale widzę problem z akceptacją. Podejrzewam, że będzie on się stale pogłębiał z kolejnymi wyborami Polaków. Zdaje się, że "różowi" powinni powoli rozumieć co się zachodzi w tym kraju. Niejaki Adam, kolega ludzi "honoru" takich jak Kiszczak czy Jaruzelski pewnie wyjaśni.

Janek
wczoraj (22:22)

Tusk jak odsiedzi z 15 lat więzienia za ukrywanie i tolerowane afer i działanie na szkodę państwa Polskiego to wtedy może ubiegać się o prezydenturę ale w Niemczech !!!

Data: 2018-03-31 05:38:01
Autor: japanizer
"Jest rudy i mściwy. Kanalia nawet bym powiedział"
On Saturday, March 31, 2018 at 4:45:59 PM UTC+9, dantes wrote:
Dnia Sat, 31 Mar 2018 07:55:12 +0200, boukun napisał(a):

[...]
> Donald Tusk zabrał głos ws. zatrzymania wiceministra Jacka K. - Sprawa jest > o wiele poważniejsza, niż domysły PiS i próba uderzenia we mnie - mówił w > wywiadzie dla TVN24. Wcześniej na Twitterze napisał, że "kiedy > bezkompromisowo walczył z przestępcami, też był atakowany podłymi metodami". > "Nie poddał się wtedy, nie podda się dzisiaj" - zaznaczył.
Klasyczna grypsera przemycona w "tłicie"...
''Milczałeś wtedy, milcz teraz''

Przecież ten "kryminalista pełowski co ukradł 21 miliardów złotych" nawet nie został aresztowany, taki mocny jest ten pisiorski materiał dowodowy... I już raz nawet ziobrowa prokuratura umarzała śledztwo. No ale sondaże lecą w dół, więc trzeba odgrzewać jakieś stare kotlety!

Data: 2018-03-31 08:15:26
Autor: Lump polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p9n7s7$6u6$1gioia.aioe.org...
"Wiadomości" TVP nie patyczkują się z Donaldem Tuskiem

Właściel kota odwraca w ten sposoób uwagę od malejącego poparcia swojej sitwy! Taczki czekają! Cele w Brzegu również! Będziecie siedzieć! Tusk wróci i zrobi wam koło odbytu taki tajfun, że dupy wam pourywa! ;-)))

CL

Data: 2018-03-31 08:23:27
Autor: boukun
Użytkownik "Lump polityczny - (c) R.Terlecki - PiS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Cytujac klasyka "Fundament zalozycielski III RP, nadal nienaruszony...
My nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych."

boukun

Data: 2018-03-31 21:25:22
Autor: Presidente de San Escobar
"Jest rudy i mściwy. Kanalia nawet bym powiedział"
panika w gronie komunistów :DDDDDDD

sondażownie wrzuciły granat w to ich gówno i teraz srają już na ślepaka
:DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

"Jest rudy i mściwy. Kanalia nawet bym powiedział"