[Play] Jest si臋 czego ba膰???

Data: 2010-10-27 09:15:08
Autor: juhass
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
Witam serdecznie,
ko艅czy mi si臋 w艂a艣nie, kt贸ra艣 z kolei przed艂u偶ana umowa w plusie (艣rednia rachunk贸w oko艂o 110z艂) i, jako 偶e teraz wyj膮tkowo chc臋 telefon, konkretny (Omnia II), to plus nie za bardzo si臋 spisuje i 艣rednio s膮 sk艂onni do negocjacji. Oferta kt贸r膮 przygotowali nie r贸偶ni si臋 pod wzgl臋dem ceny s艂uchawki od oferty ze strony www.
Tak wi臋c rozwa偶am wyniesienie si臋 z plusa- tutaj cenowo odpowiada mi play, boje si臋 jednak jak jest z zasi臋giem tej sieci i jej og贸ln膮 niezawodno艣ci膮, a nikt ze znajomych nie posiada aparatu w tej sieci. Tak wi臋c moje pytanie- da si臋 w miar臋 wygodnie korzysta膰 z play, tak偶e poza du偶ymi miastami? Ewentualnie inne opcje na przeniesienie abonamentu??

Dzi臋kuje za odpowiedzi

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-10-27 09:26:18
Autor: osiek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
juhass pisze:
[...]

przeciez play korzysta z roamingu plusa wiec nie odczujesz roznicy przechodz膮c z plusa. Ewentualnie na plus je艣li b臋dziesz przebywa艂 tam gdzie plus ma kiepski zasi臋g a play ma w艂asne nadajniki ;)

inne opcje na przeniesienie abonamentu? troch臋 tych operator贸w jest na rynku, Orange, Era, Polsat Cyfrowy chyba oferuje abo

Data: 2010-10-27 09:43:59
Autor: Lukasz
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
U偶ytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4cc7d41a$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
przeciez play korzysta z roamingu plusa wiec nie odczujesz roznicy przechodz膮c z plusa. Ewentualnie na plus je艣li b臋dziesz przebywa艂 tam gdzie plus ma kiepski zasi臋g a play ma w艂asne nadajniki ;)

odczujesz- zrywanie po艂膮cze艅 przy zmianie sieci, jakby nie patrze膰 d艂u偶sze szukanie sieci (koniecznie pr贸buje si臋 logowa膰 do play)
Mi to jednak nie przeszkadza cho膰 du偶o si臋 poruszam, wida膰 nie jest to a偶 tak tragiczne- cho膰 na pewno istnieje - z dwojga z艂ego wol臋 oszcz臋dza膰 na rachunkach telefonicznych (w por贸wnaniu z er膮 oszcz臋dzam 艣rednio 250z艂 miesi臋cznie na 4 firmowych numerach) ni偶 na w艂asnych pracownikach - utrzymuj膮c pracownik贸w W3

Pozdrawiam
Lukasz

Data: 2010-10-27 10:55:15
Autor: Koczkariow
[Play] Jest si臋 czego ba膰???

[...]

No w艂a艣nie, wiele czyta艂em o tym zrywaniu rozm贸w, a sam rozmawiam czasami po 20 minut jad膮c samochodem i jeszcze nigdy nie zerwa艂o mi po艂膮czenia. Co do jako艣ci to 艣rednio raz, dwa razy na tydzie艅 mam jakie艣 trzaski, przerywania, metaliczny d藕wi臋k po pewnym czasie rozmowy. Pomaga wykr臋cenie numeru od nowa.

--
"[...] na produkcj臋 kiepskiego czy przeci臋tnego piwa mog膮 sobie pozwoli膰
jedynie najwi臋ksi. Dlatego, 偶e dzi臋ki olbrzymim nak艂adom na promocj臋

Data: 2010-10-27 11:05:13
Autor: osiek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
Lukasz pisze:
[...]

ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie? Jak膮 odczuje zmian臋 korzystaj膮c z zasi臋gu plusa b臋d膮c klientem Plusa a Playa.

Data: 2010-10-27 11:22:47
Autor: Liwiusz
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:

ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie?
Jak膮 odczuje zmian臋 korzystaj膮c z zasi臋gu plusa b臋d膮c klientem Plusa a
Playa.

   Te ustawianie na sztywno to mit. W mojej starej pracy budynek by艂 taki, 偶e z Playa nie da艂o si臋 rozmawia膰. R贸wnie偶 po ustawieniu sztywno Plusa. Co ciekawe, simplus dzia艂a艂 poprawnie. Wniosek: Play nie ma takiego samego zasi臋gu Plusa jak Plus.

   A sam膮 firm臋 odradzam z uwagi na 偶enuj膮co niski poziom obs艂ugi klienta. Pokorzysta艂em przez kilka miesi臋cy i uciek艂em. Po niedawnych zmianach nawet ju偶 nie s膮 tani.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-27 11:38:10
Autor: juhass
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 11:22, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:

A sam膮 firm臋 odradzam z uwagi na 偶enuj膮co niski poziom obs艂ugi klienta.
Pokorzysta艂em przez kilka miesi臋cy i uciek艂em. Po niedawnych zmianach
nawet ju偶 nie s膮 tani.

No w艂a艣nie,
cho膰by lektura ich strony napawa mnie w膮tpliwo艣ciami. Przegl膮dam w wolnych chwilach od rana i cz臋sto zdarzaj膮 si臋 na niej b艂臋dy, ot cho膰by b艂膮d przy wysy艂aniu zapytania przez formularz (a pr贸bowa艂em z dw贸ch przegl膮darek). Jak ca艂a sie膰 tak ma dzia艂a膰 to si臋 chyba zastanowie...
Tak z innej beczki..
Kto艣 si臋 orientuje ile trwa oczekiwanie na ofert臋 indywidualn膮 w plusie??
W sobot臋 po rozmowie z BOK pani przes艂a艂a (pono膰) zapytanie o tak膮 ofert臋 do dzia艂u program贸w lojalno艣ciowych. Czekam i czekam i nic...

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-10-27 12:31:58
Autor: gr
[Play] Jest si czego ba???
A sam firm odradzam z uwagi na 縠nuj眂o niski poziom obs硊gi klienta.
Pokorzysta砮m przez kilka miesi阠y i uciek砮m. Po niedawnych zmianach
nawet ju nie s tani.

a ja po 6 latach telefonu w PLUSIE uciek砮m 3 lata temu do PLAY-a.
ze 2 miesi眂e temu podsumowa砮m:
- zaoszcz阣zi砮m ok. 4000 z
- mam po潮czenia 2x ta駍ze ni w PLUSIE
- nie potrzebuj 縜dnej obs硊gi klienta - 2 x dzwoni砮m po nowy telefon - reszta dzia砤 idealnie przez stron
- cal rodzin przenios砮m do PLAY i teraz ka縟y z ka縟ym ma kontakt godzinami, bez problemu....
POLECAM
Gr

Data: 2010-10-27 12:46:57
Autor: Lukasz
[Play] Jest si czego ba???
U縴tkownik "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> napisa w wiadomo禼i news:4cc7ffa1$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w砤秐ie, pewnie dop髃i nie b阣ziemy potrzebowa kontaktu z bok to nam to nie b阣zie przeszkadza, a mo縠 p砤cimy du縪 mniej i wymagamy te troszeczk mniej? tak czy inaczej ja nie 縜硊j 縠 przeszed砮m do playa, za 5 numer體 p砤c ok 180z brutto i nie ograniczam si w rozmowach, wcze秐iej za 4 numery rachunki by硑 powy縠j 400z.. ale ja cho si nie staram du縪 dzwoni na stacjonarne + do wsp蟪pracownik體. Dla siebie mam abonament za 55z (nie pami阾am ile minut, wog髄e si nie ograniczam cho te nie wisz 24h na s硊chawce), pracownikom p砤c po 15z netto (w tym maj 150minut i darmowe stacjonarne i w sieci) - nie przekraczaj abonamentu, ja te.

pozdr
Lukasz

Data: 2010-10-28 14:01:04
Autor: Titus Atomicus
[Play] Jest si czego ba???
In article <ia8r19$qdv$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:

> ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie?
> Jak odczuje zmian korzystaj眂 z zasi阦u plusa b阣眂 klientem Plusa a
> Playa.

   Te ustawianie na sztywno to mit. W mojej starej pracy budynek by taki, 縠 z Playa nie da硂 si rozmawia. R體nie po ustawieniu sztywno Plusa. Co ciekawe, simplus dzia砤 poprawnie.
Dziwne. U mnie problmy z jakoscia rozmow po 'ustawieniu na sztywno' znikly.

TA

Data: 2010-10-27 13:30:08
Autor: D呕ejKej
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
odczujesz- zrywanie po艂膮cze艅 przy zmianie sieci, jakby nie patrze膰 d艂u偶sze szukanie sieci (koniecznie pr贸buje si臋 logowa膰 do play)

a na cholere zmienia膰 sie膰?
Mam Playa od 2 lat i NIGDY mi nie zerwa艂o (z wyj膮tkiem miejsc w DC gdzie zawsze wszystkim zrywa - np Trasa 艁). Mam sztywno nastawionego PLUSA.
Prbowa艂em ustawi膰 na PLAY i generalnie kicha.
Rachunki spad艂y mi o 70% w por贸wnaniu do ERA.

jk

Data: 2010-10-27 19:53:59
Autor: Piotr M
[Play] Jest si czego ba???
Dnia 27-10-2010 o 09:43:59 Lukasz <lukasz@bojusunduzeliteryczuk.net.pl>  napisa(a):

odczujesz- zrywanie po潮cze przy zmianie sieci, jakby nie patrze  d硊縮ze szukanie sieci (koniecznie pr骲uje si logowa do play)

W 縴ciu tego nie mia砮m, a je縟筷 cz阺to i z Play mam do czynienie od  pocz眛ku jak powsta.
Albo ja szcz甓cie albo Ty pecha masz :)

--
pzdr, Piotr M

"Najcz阺tsze k砤mstwo w Internecie?
    - Szuka砮m, ale nie znalaz砮m."

Data: 2010-10-27 13:32:45
Autor: .Zykfryd.
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 09:15, juhass pisze:
Tak
wi臋c moje pytanie- da si臋 w miar臋 wygodnie korzysta膰 z play, tak偶e poza
du偶ymi miastami? Ewentualnie inne opcje na przeniesienie abonamentu??

Dzi臋kuje za odpowiedzi

1. Brak biura obs艂ugi klienta, bo to ich call center to o pomst臋 do nieba wo艂a.
2. Problemy z 艂膮czno艣ci膮 w miejscach gdzie Play si臋 ko艅czy a zaczyna roaming Plusa, a takich miejsc jest bardzo du偶o (Play obstawia nadajnikami miejsca zamieszka艂e a pomi臋dzy korzysta z Plusa). W贸wczas telefon jest przez d艂u偶sz膮 chwile poza zasi臋giem.
3. Ustawienie na sztywno Plusa nie koniecznie daje efekt bo w czasie podr贸偶y (szczeg贸lnie w miastach) pojawia si臋 wtedy komunikat wybierz sie膰 i zalogowa膰 do Plusa udaje si臋 po 2-3 pr贸bie, wcze艣niejsze daj膮 odpowiedz brak dost臋pu. Nie wiem jak oni to zrobili ale przypuszczam 偶e jest to po to 偶eby telefon ustawiony na automat przelogowa艂 si臋 do Play.
4. Problemy z roamingiem zagranicznym.
5. No i taka ma艂a uwaga w dalszym ci膮gu W3 w swoich cennikach ma zapis o wy偶szej op艂acie za po艂膮czenia do Play. Nie rzadko s膮 to stawki po 70gr/min.

Ja osobi艣cie po pr贸bach z ich kart膮 pre-paid przesta艂em rozwa偶a膰 zmian臋 operatora.

Data: 2010-10-27 13:36:20
Autor: juhass
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 13:32, .Zykfryd. pisze:

4. Problemy z roamingiem zagranicznym.

To mnie zaciekawi艂o, jako 偶e roaming jest dla mnie wa偶ny... Czy na prawd臋 s膮 z nim problemy na terenie UE i reszty Europy??

5. No i taka ma艂a uwaga w dalszym ci膮gu W3 w swoich cennikach ma zapis o
wy偶szej op艂acie za po艂膮czenia do Play. Nie rzadko s膮 to stawki po 70gr/min.

To mam troch臋 egoistycznie gdzie艣... Jak dla kogo艣 za drogo to ja mog臋 do niego oddzwoni膰. Mam tanio. :)

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-10-27 13:54:00
Autor: .Zykfryd.
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 13:36, juhass pisze:
W dniu 2010-10-27 13:32, .Zykfryd. pisze:

4. Problemy z roamingiem zagranicznym.

To mnie zaciekawi艂o, jako 偶e roaming jest dla mnie wa偶ny... Czy na
prawd臋 s膮 z nim problemy na terenie UE i reszty Europy??

To mo偶e si臋 ju偶 poprawi艂o ale jakie艣 dwa lata temu telefon logowa艂 si臋 do wi臋kszo艣ci sieci zagranicznych ale tylko w nielicznych da艂o si臋 korzysta膰 z us艂ug (czyli dzia艂o si臋 co艣 takiego 偶e np zasi臋g jest ale nikt si臋 nie mo偶e dodzwoni膰 a ty orientujesz si臋 偶e co艣 jest nie tak dopiero jak sam chcesz zadzwoni膰) ale mo偶e ju偶 to opanowali i problem dotyczy艂 pre-paid nie wiem czy by艂 znany abonamentowcom.
Problemy zaobserwowa艂em na Litwie i we Francji nie jestem pewien ale chyba w Szwecji i Szwajcarii te偶 by艂o co艣 nie halo. Nie pami臋tam jak to funkcjonowa艂o w Niemczech.

[...]

Tylko 偶e niekt贸rych mo偶e szlak trafi膰 na miejscu jak dzwoni膮 pod numer z pocz膮tkiem 601 a potem bach zamiast 29gr/min zesz艂o 70. No ale to inna bajka moim zdaniem powinni wyr贸wna膰 stawki MTR i by艂 by spok贸j.

Data: 2010-10-27 14:01:34
Autor: Liwiusz
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 13:54, .Zykfryd. pisze:

Problemy zaobserwowa艂em na Litwie i we Francji nie jestem pewien ale
chyba w Szwecji i Szwajcarii te偶 by艂o co艣 nie halo. Nie pami臋tam jak to
funkcjonowa艂o w Niemczech.

   W 2009 korzysta艂em w Niemczech i Szwecji ze fresha i nie zauwa偶y艂em problem贸w.

Tylko 偶e niekt贸rych mo偶e szlak trafi膰 na miejscu jak dzwoni膮 pod numer z
pocz膮tkiem 601 a potem bach zamiast 29gr/min zesz艂o 70. No ale to inna
bajka moim zdaniem powinni wyr贸wna膰 stawki MTR i by艂 by spok贸j.

   Tylko 偶e stawki MTR powoli spadaj膮, a 70gr u wielu zostaje. Pozostaje g艂osowa膰 nogami, tylko 偶e idzie to jako艣 niemrawo. Polski kom贸rkowiec b臋dzie narzeka艂, ze ma do Play drogo, ale zmieni膰 operatora (niekoniecznie na Play), to ju偶 nie chce. Przerasta go to. Mo偶e zatem dobrze, 偶e wi臋cej p艂aci? Zawsze to lepiej, jak pieni膮dze s膮 u tych, co umiej膮 liczy膰.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-27 14:23:29
Autor: .Zykfryd.
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 14:01, Liwiusz pisze:
[...]

Ja w 2008, potem przesta艂em korzysta膰 z Playa tak偶e mo偶liwe 偶e ju偶 opanowali ju偶 te problemy.

[...]

Mnie nie przerasta zmiana operatora, porostu mi si臋 to nie op艂aca, dla g贸ra 10% po艂膮cze艅 do Play. Play wcale nie ma jak dla mnie takiej super oferty, ja bym oszcz臋dzi艂 max 2-3% to za ma艂o 偶ebym u偶era艂 si臋 z ich ju偶 os艂awion膮 obs艂ug膮 i problemami z prze艂膮czaniem i wylogowywaniem z zasi臋gu Plusa i wielkimi dziurami w zasi臋gu sieci macierzystej a co za tym idzie np niekt贸re pakiety data o ograniczonym zasi臋gu.
A ich oferta Play on-line jak dla mnie w og贸le si臋 nie nadaje z prostej przyczyny ja potrzebuje mobilnego internetu na terenie ca艂ego kraju a nie tylko w wielkich miastach i wystarcza mi ma艂y limit ale za to du偶a pewno艣膰 dost臋pno艣ci us艂ugi, bo du偶e pliki to ja sobie w domu czy biurze po kablu pobior臋. Ale kto inny mo偶e potrzebowa膰 du偶y limit bo jest to jego jedyne 艂膮cze a nie tylko "podr贸偶ne" i nie opuszcza Warszawy wi臋c brak zasi臋gu w "dziurze dolnej" go nie interesuje i wtedy oferta Play mu pasuje, po to jest konkurencja 偶eby ka偶dy m贸g艂 wybra膰.
Ale niekt贸rzy si臋 艣miej膮 偶e p艂ac臋 32PLN za 2GB jak w Play mog臋 mie膰 za to co艣 ko艂o 5GB, co z tego jak ja miesi臋cznie korzystam z mobilnego internetu na poziomie max 1GB i cz臋sto przebywam w terenach s艂abo zurbanizowanych.

Koniec bo si臋 zrobi艂o OT.

Data: 2010-10-27 14:30:13
Autor: Liwiusz
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 14:23, .Zykfryd. pisze:

[...]

  OFnK - 50z艂/3 miesi膮ce.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-27 16:40:39
Autor: .Zykfryd.
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 14:30, Liwiusz pisze:

[...]

Z obecnymi bonusami masz racj臋, wystarczy艂o by mi to, ale chwilowo nie b臋d臋 zrywa艂 umowy, jak j膮 podpisywa艂em OFnK wychodzi艂o dro偶ej. Cho膰 obecnie faktyczny koszt (艣rednio miesi臋cznie przez ca艂y okres umowy), wliczaj膮c bonus jaki dosta艂em na pocz膮tku to oko艂o 21PLN netto wi臋c w sumie nie wiele dro偶ej. Ale dzi臋ki propozycja do rozwa偶enia jak sko艅czy mi si臋 umowa.

Data: 2010-10-29 20:52:52
Autor: jg
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
Dnia Wed, 27 Oct 2010 13:32:45 +0200, .Zykfryd. napisa(a):

2. Problemy z 潮czno禼i w miejscach gdzie Play si ko馽zy a zaczyna roaming Plusa, a takich miejsc jest bardzo du縪 (Play obstawia nadajnikami miejsca zamieszka砮 a pomi阣zy korzysta z Plusa). W體czas telefon jest przez d硊縮z chwile poza zasi阦iem.

Potwierdzam.

--
jg

Data: 2010-10-30 01:53:58
Autor: Piotr M
[Play] Jest si czego ba???
Dnia 29-10-2010 o 20:52:52 jg <fake@fake.pl> napisa(a):

[...]

Parafk?

Data: 2010-10-27 14:02:41
Autor: Tomaszek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
[...]

Korzystam z Play Fresh i g艂贸wnie z pakiet贸w internetowych, wi臋c o po艂膮czeniach g艂osowych Ci nie napisz臋. Ale obs艂uga klienta.

Je艣li przyj膮膰 za punkt odniesienia, 偶e u ka偶dego operatora telekomunikacyjnego nie wygl膮da to zbyt dobrze, to w Play jest fatalnie.

Poni偶ej opisuje zdarzenia, kt贸re mia艂em osobi艣cie "przyjemno艣膰" sprawdzi膰

1.Aplikacja Play24, z kt贸r膮 na pewno wiele razy b臋dziesz si臋 艂膮czy艂, dzia艂a r贸偶nie. Od dzia艂ania dziwacznie to niedzia艂ania w og贸le. Mo偶esz by膰 prawie pewien, 偶e jak trafi si臋 jaki艣 d艂ugi weekend i aplikacja zdechnie w pi膮tek to nikt do ko艅ca d艂ugiego weekendu tego nie naprawi.
2. Samoczynne zmiany us艂ug bez powiadomienia u偶ytkownika
3. Czasami niedzia艂aj膮cy formularz kontaktowy
4. Jak si臋 艂膮czysz z biurem obs艂ugi ( g艂osowo ) to zaczynaj膮 do Ciebie na "ty", co nie wi膮偶e si臋 niestety z kompetentn膮 obs艂ug膮
5. Sprawy powa偶ne rozwi膮zuje si臋 pisz膮c do ich rzecznika prasowego, Marcina Gruszki, a powinno do BOK-u.

A ja korzystam z tego sporadycznie, raz na dwa miesi膮ce wykupi臋 pakiet play on line, raz nie wykupi臋.... Nie korzystam z tego regularnie, a zd膮偶y艂o mi si臋 tyle ju偶 przytrafi膰;)

Data: 2010-10-27 14:13:57
Autor: Liwiusz
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 14:02, Tomaszek pisze:

Poni偶ej opisuje zdarzenia, kt贸re mia艂em osobi艣cie "przyjemno艣膰" sprawdzi膰

I jeszcze:

  jak wysy艂asz SMSa za granic臋 (u mnie to by艂a Szwecja), to SMS nie dochodzi艂. Na reklamacj臋 odpowiadali, 偶e to chwilowa usterka techniczna.

Problem si臋 jednak powtarza艂, wi臋c w kt贸rej艣 z kolejnej reklamacji napisali, 偶e nie maj膮 podpisanej umowy z t膮 zagraniczn膮 sieci膮 i sms贸w tam nie dostarczaj膮.

A jak chcia艂em zwrot op艂aty za te smsy (bo op艂aty oczywi艣cie pobierali), to napisali, 偶e "powinienem sprawdzi膰 dzwoni膮c na infolini臋 albo w punktach obs艂ugi do kt贸rych sieci mo偶na wysy艂a膰 smsy" i 偶e to w艂a艣ciwie jest taka oczywista oczywisto艣膰 i dlaczego ja tego nie sprawdzi艂em.

Do faktu, 偶e wcze艣niej k艂amali, 偶e to tylko usterka techniczna, nie ustosunkowali si臋.

Dzieciarnia i tyle.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-27 15:46:25
Autor: Tomaszek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 14:13, Liwiusz pisze:
jak wysy艂asz SMSa za granic臋 (u mnie to by艂a Szwecja), to SMS nie
dochodzi艂. Na reklamacj臋 odpowiadali, 偶e to chwilowa usterka techniczna.

Raz wysy艂a艂em do Szwecji, szed艂 14 godzin, ale doszed艂;) Ale to tylko raz.

Do po艂膮cze艅 g艂osowych korzystam z takiego operatorka jak od偶egnywany tu na grupie od czci i wiary Mobilking. Nie jest to mo偶e oferta najta艅sza ale jak to 艣wietnie dzia艂a. Ich infolinia to jest co艣 wzorowego. Dwa razy mia艂em przyjemno艣膰 korzysta膰 i napisz臋 Ci jedno: jak nie w Polsce. Wszystko od r臋ki, wszystko si臋 da, nie trzeba si臋 rejestrowa膰, g贸wno ich interesuje jak si臋 nazywasz, wa偶ne, 偶e masz u nich wykupione us艂ugi. Przez dwa lata jak z tego korzystam, 偶adnych problem贸w, 偶adnych b艂臋d贸w w systemie, 偶adnego u偶erania si臋, 偶adnej dzieciarni na infolinii. A 偶e 39gr za minut臋,... co艣 za co艣

Problem si臋 jednak powtarza艂, wi臋c w kt贸rej艣 z kolejnej reklamacji
napisali, 偶e nie maj膮 podpisanej umowy z t膮 zagraniczn膮 sieci膮 i sms贸w
tam nie dostarczaj膮.

Co nie przeszkadza im pobiera膰 op艂at za niewykonan膮 us艂ug臋;)

[...]

Z Mobilkinga raz przysz艂o mi wysy艂a膰 sms-a do Albanii. Jako艣 nie wpad艂em, 偶eby do nich dzwoni膰. Sms oczywi艣cie doszed艂. Powiem Ci szczerze: dla mnie to nie jest oczywista oczywisto艣膰, 偶eby sprawdza膰 czy operator wykona us艂ug臋 za kt贸r膮 pobiera op艂at臋.

Do faktu, 偶e wcze艣niej k艂amali, 偶e to tylko usterka techniczna, nie
ustosunkowali si臋.

Zdziwi艂bym si臋 bardzo, gdyby si臋 ustosunkowali;)

Data: 2010-10-27 14:11:15
Autor: Olgierd
[Play] Jest si czego ba???
Dnia Wed, 27 Oct 2010 15:46:25 +0200, Tomaszek napisa(a):

Nie jest to mo縠 oferta najta駍za ale
jak to 秝ietnie dzia砤.

Bior眂 pod uwag ilo舵 u縴tkownik體 -- przypomina mi to raczej concierge ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-27 17:56:28
Autor: Tomaszek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 16:11, Olgierd pisze:
Bior膮c pod uwag臋 ilo艣膰 u偶ytkownik贸w -- przypomina mi to raczej
concierge ;-)

:) No w艂a艣nie, mo偶na si臋 gdzie艣 dowiedzie膰, ilu ludzi tego u偶ywa? Operator si臋 tym pewnie nie pochwali?!? ;)

Data: 2010-10-28 23:12:53
Autor: Maciej Muran
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
U偶ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisa艂

4. Jak si臋 艂膮czysz z biurem obs艂ugi ( g艂osowo ) to zaczynaj膮 do Ciebie na "ty", co nie wi膮偶e si臋 niestety z kompetentn膮 obs艂ug膮

Przez ostatnie 2 lata rozmawia艂em z BOK Play zaledwie kilka razy ale ani razu nikt do mnie nie wyskoczy艂 per Ty. I nie m贸w prosz臋, 偶e mia艂em szcz臋艣cie. To zaczyna by膰 jak legenda o szczurach wy艂a偶膮cych z kibla (oczywi艣cie tylko na ostatnim pi臋trze w bloku) na Saskiej K臋pie, gdzie nb. mieszka艂em przez lat 5. I szczura nie widzia艂em nawet na parterze cho膰 do kana艂ku by艂o jakie艣 20 metr贸w ;)

Natomiast co do drugiej cz臋艣ci zdania, czyli tej o kompetencji niestety si臋 zgadzam. Najbardziej mi si臋 podoba艂o, gdy kole偶ka si臋 nie zgadza艂 na nagrywanie rozmowy i grozi艂 mi, 偶e przerwie po艂膮czenie :)

M.

Data: 2010-10-29 12:49:35
Autor: Tomaszek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-28 23:12, Maciej Muran pisze:
[...]

No widzisz, to masz inne do艣wiadczenia. Do mnie panienki zasuwaj膮 na Ty. Jak si臋 pytam, kiedy wypijemy brudzia, ton si臋 zmienia;)

Natomiast co do drugiej cz臋艣ci zdania, czyli tej o kompetencji niestety
si臋 zgadzam. Najbardziej mi si臋 podoba艂o, gdy kole偶ka si臋 nie zgadza艂 na
nagrywanie rozmowy i grozi艂 mi, 偶e przerwie po艂膮czenie :)

Mnie wkurza do granic mo偶liwo艣ci fakt, 偶e w Play, 偶eby z艂o偶y膰 jak膮艣 reklamacj臋, trzeba mie膰 zarejestrowan膮 kart臋. Nie jest to wym贸g prawny, bo w nielubianym tu na grupie Mobilkingu ( mam, u偶ywam, jestem zadowolony ) nie interesuje ich kim jeste艣, tylko, czy masz wykupion膮 us艂ug臋. No i kompetencja pracownik贸w - to jak niebo i piek艂o.

Data: 2010-10-27 19:51:41
Autor: Piotr M
[Play] Jest si czego ba???
Dnia 27-10-2010 o 09:15:08 juhass <juchass@poczta.fm> napisa(a):

play, boje si jednak jak jest z zasi阦iem tej sieci i jej og髄n  niezawodno禼i, a nikt ze znajomych nie posiada aparatu w tej sieci. Tak  wi阠 moje pytanie- da si w miar wygodnie korzysta z play, tak縠 poza  du縴mi miastami? Ewentualnie inne opcje na przeniesienie abonamentu??

Przenie舵 si do Fresh i potestowa?

Data: 2010-10-28 12:38:02
Autor: Wojtek W
[Play] Jest si czego ba???
Obawiam si, 縠 nie b阣ziesz zadowolony.

Ja jestem w Plusie (najlepsza technologicznie sie PL)od zawsze
a kumple po przechodzili do Play, bo taniej (duuu縪 dzwoni).
Wsio dzia硂 nie糽e jak Play nie mia swoich nadajnik體 i wsio sz硂
po roamingu Plusa. Od kiedy rozros砤 si ich macierzysta sie,
zacz瓿y si problemy, zw砤szcza poza miastem. Problemy
z zalogowaniem si do Plusa czyli tam gdzie nie ma zasi阦u Playa.

Og髄nie narzekaj na zasi阦 Playa i zerwane rozmowy.

Ostanio by砮m na dw骳h wycieczkach samochodowych.
W sumie  aucie 4 telefony :
Plus 縜dnych problem體
Orange 縜dnych problem體
Play 2 telefony problemy z zasi阦iem brak mo縧iwo禼i
zalogowania do Plusa (nawet r阠znie) :-(

W.W.

Data: 2010-10-29 12:53:38
Autor: Tomaszek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-28 12:38, Wojtek W pisze:
Ja jestem w Plusie (najlepsza technologicznie sie膰 PL)

Po czym wnosisz? Nie pytam z przek膮su tylko z ciekawo艣ci, sk膮d naby艂e艣 tak膮 informacj臋?

Play 2 telefony problemy z zasi臋giem brak mo偶liwo艣ci
zalogowania do Plusa (nawet r臋cznie) :-(

Nie jest chyba wielk膮 tajemnic膮, 偶e w interesie Polkomtela jest aby kasowa膰 za dzier偶aw臋 BTS-贸w firm臋 P4, a nie wywi膮zywa膰 si臋 z umowy zas艂aniaj膮c si臋 np. problemami technicznymi;)

--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^cz臋艣ci rowerowych^czosnku^niekt贸rych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

[Play] Jest si臋 czego ba膰???