[Play] Jest si臋 czego ba膰???

Data: 2010-10-27 09:26:18
Autor: osiek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
juhass pisze:
Witam serdecznie,
ko艅czy mi si臋 w艂a艣nie, kt贸ra艣 z kolei przed艂u偶ana umowa w plusie (艣rednia rachunk贸w oko艂o 110z艂) i, jako 偶e teraz wyj膮tkowo chc臋 telefon, konkretny (Omnia II), to plus nie za bardzo si臋 spisuje i 艣rednio s膮 sk艂onni do negocjacji. Oferta kt贸r膮 przygotowali nie r贸偶ni si臋 pod wzgl臋dem ceny s艂uchawki od oferty ze strony www.
Tak wi臋c rozwa偶am wyniesienie si臋 z plusa- tutaj cenowo odpowiada mi play, boje si臋 jednak jak jest z zasi臋giem tej sieci i jej og贸ln膮 niezawodno艣ci膮, a nikt ze znajomych nie posiada aparatu w tej sieci. Tak wi臋c moje pytanie- da si臋 w miar臋 wygodnie korzysta膰 z play, tak偶e poza du偶ymi miastami? Ewentualnie inne opcje na przeniesienie abonamentu??

Dzi臋kuje za odpowiedzi

przeciez play korzysta z roamingu plusa wiec nie odczujesz roznicy przechodz膮c z plusa. Ewentualnie na plus je艣li b臋dziesz przebywa艂 tam gdzie plus ma kiepski zasi臋g a play ma w艂asne nadajniki ;)

inne opcje na przeniesienie abonamentu? troch臋 tych operator贸w jest na rynku, Orange, Era, Polsat Cyfrowy chyba oferuje abo

Data: 2010-10-27 09:43:59
Autor: Lukasz
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
U偶ytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4cc7d41a$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
przeciez play korzysta z roamingu plusa wiec nie odczujesz roznicy przechodz膮c z plusa. Ewentualnie na plus je艣li b臋dziesz przebywa艂 tam gdzie plus ma kiepski zasi臋g a play ma w艂asne nadajniki ;)

odczujesz- zrywanie po艂膮cze艅 przy zmianie sieci, jakby nie patrze膰 d艂u偶sze szukanie sieci (koniecznie pr贸buje si臋 logowa膰 do play)
Mi to jednak nie przeszkadza cho膰 du偶o si臋 poruszam, wida膰 nie jest to a偶 tak tragiczne- cho膰 na pewno istnieje - z dwojga z艂ego wol臋 oszcz臋dza膰 na rachunkach telefonicznych (w por贸wnaniu z er膮 oszcz臋dzam 艣rednio 250z艂 miesi臋cznie na 4 firmowych numerach) ni偶 na w艂asnych pracownikach - utrzymuj膮c pracownik贸w W3

Pozdrawiam
Lukasz

Data: 2010-10-27 10:55:15
Autor: Koczkariow
[Play] Jest si臋 czego ba膰???

[...]

No w艂a艣nie, wiele czyta艂em o tym zrywaniu rozm贸w, a sam rozmawiam czasami po 20 minut jad膮c samochodem i jeszcze nigdy nie zerwa艂o mi po艂膮czenia. Co do jako艣ci to 艣rednio raz, dwa razy na tydzie艅 mam jakie艣 trzaski, przerywania, metaliczny d藕wi臋k po pewnym czasie rozmowy. Pomaga wykr臋cenie numeru od nowa.

--
"[...] na produkcj臋 kiepskiego czy przeci臋tnego piwa mog膮 sobie pozwoli膰
jedynie najwi臋ksi. Dlatego, 偶e dzi臋ki olbrzymim nak艂adom na promocj臋

Data: 2010-10-27 11:05:13
Autor: osiek
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
Lukasz pisze:
[...]

ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie? Jak膮 odczuje zmian臋 korzystaj膮c z zasi臋gu plusa b臋d膮c klientem Plusa a Playa.

Data: 2010-10-27 11:22:47
Autor: Liwiusz
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:

ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie?
Jak膮 odczuje zmian臋 korzystaj膮c z zasi臋gu plusa b臋d膮c klientem Plusa a
Playa.

   Te ustawianie na sztywno to mit. W mojej starej pracy budynek by艂 taki, 偶e z Playa nie da艂o si臋 rozmawia膰. R贸wnie偶 po ustawieniu sztywno Plusa. Co ciekawe, simplus dzia艂a艂 poprawnie. Wniosek: Play nie ma takiego samego zasi臋gu Plusa jak Plus.

   A sam膮 firm臋 odradzam z uwagi na 偶enuj膮co niski poziom obs艂ugi klienta. Pokorzysta艂em przez kilka miesi臋cy i uciek艂em. Po niedawnych zmianach nawet ju偶 nie s膮 tani.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-27 11:38:10
Autor: juhass
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
W dniu 2010-10-27 11:22, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:

A sam膮 firm臋 odradzam z uwagi na 偶enuj膮co niski poziom obs艂ugi klienta.
Pokorzysta艂em przez kilka miesi臋cy i uciek艂em. Po niedawnych zmianach
nawet ju偶 nie s膮 tani.

No w艂a艣nie,
cho膰by lektura ich strony napawa mnie w膮tpliwo艣ciami. Przegl膮dam w wolnych chwilach od rana i cz臋sto zdarzaj膮 si臋 na niej b艂臋dy, ot cho膰by b艂膮d przy wysy艂aniu zapytania przez formularz (a pr贸bowa艂em z dw贸ch przegl膮darek). Jak ca艂a sie膰 tak ma dzia艂a膰 to si臋 chyba zastanowie...
Tak z innej beczki..
Kto艣 si臋 orientuje ile trwa oczekiwanie na ofert臋 indywidualn膮 w plusie??
W sobot臋 po rozmowie z BOK pani przes艂a艂a (pono膰) zapytanie o tak膮 ofert臋 do dzia艂u program贸w lojalno艣ciowych. Czekam i czekam i nic...

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-10-27 12:31:58
Autor: gr
[Play] Jest si czego ba???
A sam firm odradzam z uwagi na 縠nuj眂o niski poziom obs硊gi klienta.
Pokorzysta砮m przez kilka miesi阠y i uciek砮m. Po niedawnych zmianach
nawet ju nie s tani.

a ja po 6 latach telefonu w PLUSIE uciek砮m 3 lata temu do PLAY-a.
ze 2 miesi眂e temu podsumowa砮m:
- zaoszcz阣zi砮m ok. 4000 z
- mam po潮czenia 2x ta駍ze ni w PLUSIE
- nie potrzebuj 縜dnej obs硊gi klienta - 2 x dzwoni砮m po nowy telefon - reszta dzia砤 idealnie przez stron
- cal rodzin przenios砮m do PLAY i teraz ka縟y z ka縟ym ma kontakt godzinami, bez problemu....
POLECAM
Gr

Data: 2010-10-27 12:46:57
Autor: Lukasz
[Play] Jest si czego ba???
U縴tkownik "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> napisa w wiadomo禼i news:4cc7ffa1$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w砤秐ie, pewnie dop髃i nie b阣ziemy potrzebowa kontaktu z bok to nam to nie b阣zie przeszkadza, a mo縠 p砤cimy du縪 mniej i wymagamy te troszeczk mniej? tak czy inaczej ja nie 縜硊j 縠 przeszed砮m do playa, za 5 numer體 p砤c ok 180z brutto i nie ograniczam si w rozmowach, wcze秐iej za 4 numery rachunki by硑 powy縠j 400z.. ale ja cho si nie staram du縪 dzwoni na stacjonarne + do wsp蟪pracownik體. Dla siebie mam abonament za 55z (nie pami阾am ile minut, wog髄e si nie ograniczam cho te nie wisz 24h na s硊chawce), pracownikom p砤c po 15z netto (w tym maj 150minut i darmowe stacjonarne i w sieci) - nie przekraczaj abonamentu, ja te.

pozdr
Lukasz

Data: 2010-10-28 14:01:04
Autor: Titus Atomicus
[Play] Jest si czego ba???
In article <ia8r19$qdv$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2010-10-27 11:05, osiek pisze:

> ale jak ustawisz na sztywno wybranie sieci plus to jakie wyszukiwanie?
> Jak odczuje zmian korzystaj眂 z zasi阦u plusa b阣眂 klientem Plusa a
> Playa.

   Te ustawianie na sztywno to mit. W mojej starej pracy budynek by taki, 縠 z Playa nie da硂 si rozmawia. R體nie po ustawieniu sztywno Plusa. Co ciekawe, simplus dzia砤 poprawnie.
Dziwne. U mnie problmy z jakoscia rozmow po 'ustawieniu na sztywno' znikly.

TA

Data: 2010-10-27 13:30:08
Autor: D呕ejKej
[Play] Jest si臋 czego ba膰???
odczujesz- zrywanie po艂膮cze艅 przy zmianie sieci, jakby nie patrze膰 d艂u偶sze szukanie sieci (koniecznie pr贸buje si臋 logowa膰 do play)

a na cholere zmienia膰 sie膰?
Mam Playa od 2 lat i NIGDY mi nie zerwa艂o (z wyj膮tkiem miejsc w DC gdzie zawsze wszystkim zrywa - np Trasa 艁). Mam sztywno nastawionego PLUSA.
Prbowa艂em ustawi膰 na PLAY i generalnie kicha.
Rachunki spad艂y mi o 70% w por贸wnaniu do ERA.

jk

Data: 2010-10-27 19:53:59
Autor: Piotr M
[Play] Jest si czego ba???
Dnia 27-10-2010 o 09:43:59 Lukasz <lukasz@bojusunduzeliteryczuk.net.pl>  napisa(a):

odczujesz- zrywanie po潮cze przy zmianie sieci, jakby nie patrze  d硊縮ze szukanie sieci (koniecznie pr骲uje si logowa do play)

W 縴ciu tego nie mia砮m, a je縟筷 cz阺to i z Play mam do czynienie od  pocz眛ku jak powsta.
Albo ja szcz甓cie albo Ty pecha masz :)

--
pzdr, Piotr M

"Najcz阺tsze k砤mstwo w Internecie?