[Play] Jest się czego bać???

Data: 2010-10-28 12:38:02
Autor: Wojtek W
[Play] Jest się czego bać???
Obawiam się, że nie będziesz zadowolony.

Ja jestem w Plusie (najlepsza technologicznie sieć PL)od zawsze
a kumple po przechodzili do Play, bo taniej (duuużo dzwoni±).
Wsio działo nieĽle jak Play nie miał swoich nadajników i wsio szło
po roamingu Plusa. Od kiedy rozrosła się ich macierzysta sieć,
zaczęły się problemy, zwłaszcza poza miastem. Problemy
z zalogowaniem się do Plusa czyli tam gdzie nie ma zasięgu Playa.

Ogólnie narzekaj± na zasięg Playa i zerwane rozmowy.

Ostanio byłem na dwóch wycieczkach samochodowych.
W sumie  aucie 4 telefony :
Plus żadnych problemów
Orange żadnych problemów
Play 2 telefony problemy z zasięgiem brak możliwo¶ci
zalogowania do Plusa (nawet ręcznie) :-(

W.W.

Data: 2010-10-29 12:53:38
Autor: Tomaszek
[Play] Jest się czego bać???
W dniu 2010-10-28 12:38, Wojtek W pisze:
Ja jestem w Plusie (najlepsza technologicznie sieć PL)

Po czym wnosisz? Nie pytam z przekąsu tylko z ciekawości, skąd nabyłeś taką informację?

Play 2 telefony problemy z zasięgiem brak możliwości
zalogowania do Plusa (nawet ręcznie) :-(

Nie jest chyba wielką tajemnicą, że w interesie Polkomtela jest aby kasować za dzierżawę BTS-ów firmę P4, a nie wywiązywać się z umowy zasłaniając się np. problemami technicznymi;)

--
| TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

[Play] Jest się czego bać???