Jest sie czegos obawiac getin idea?

Data: 2018-11-14 12:09:00
Autor: karol
Jest sie czegos obawiac getin idea?
jest sie czegos obawiac getin ? idea ?
mam tam troche oszczednosci i nie wiem co robic ?

Data: 2018-11-14 03:27:31
Autor: japanizer
On Wednesday, November 14, 2018 at 8:09:36 PM UTC+9, karol wrote:
jest sie czegos obawiac getin ? idea ?
mam tam troche oszczednosci i nie wiem co robic ?

Jak masz poniżej 100k EUR, to nie ma się co obawiać, bo są gwarancje BFG. A w razie czego NBP dodrukuje i udzieli BFG kredytu.

Data: 2018-11-14 03:49:36
Autor: adamadammek
Jest sie czegos obawiac getin idea?
Widzę dali lokatę Beztroską (bez utraty odsetek w razie zerwania) 3,9% na 3 miesiące.
Ten BFG gwarantuje też należne odsetki?

Data: 2018-11-14 13:24:44
Autor: Zyga
W dniu 2018-11-14 o 12:49, adamadammek@gmail.com pisze:
Ten BFG gwarantuje też należne odsetki?

Tak.
"9. Czy gwarancjami Funduszu objęte są także odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach?

Limit kwoty gwarantowanej przez BFG obejmuje środki zgromadzone na rachunkach według stanu na dzień spełnienia warunku gwarancji łącznie z odsetkami naliczonymi do tego dnia, zgodnie z oprocentowaniem wskazanym w umowie, niezależnie od terminu ich wymagalności."

https://www.bfg.pl/gwarantowanie-depozytow/gwarantowanie-depozytow-w-pytaniach-i-odpowiedziach/#9

pzdr
Zyga

Data: 2018-11-14 14:07:37
Autor: J.F.
Użytkownik adamadammek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d09342b9-18f3-4dad-ac8b-c124e8c12a4d@googlegroups.com...
Widzę dali lokatę Beztroską (bez utraty odsetek w razie zerwania) 3,9% na 3 miesiące.
Ten BFG gwarantuje też należne odsetki?

Uuu, to kiepsko z nimi.
Widac ludzie uciekaja ... a potem ich KNF zamknie z powodu utraty plynnosci.

I bedzie to Czarnieckiego kosztowalo wiecej niz 40 mln :-)

J.

Data: 2018-11-14 15:44:00
Autor: spider
W dniu 2018-11-14 o 14:07, J.F. pisze:
[...]

No system WWW Idei ledwo działa, chyba ludzie ostro ruszyli po kasę stąd taka desperacka oferta.

Data: 2018-11-14 16:20:40
Autor: J.F.
Użytkownik "spider"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bec34b3$0$477$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

faktycznie ledwo dziala.
Moze celowo utrudniaja wyprowadzenie ... albo jednak ludzie sami wyprowadzaja, i marzenie PiS sie zisci w swietle reflektorow :-)

Tylko co bedzie, jak Czarniecki o odszkodowanie wystapi :-)

J.

Data: 2018-11-14 09:02:37
Autor: japanizer
On Thursday, November 15, 2018 at 12:21:48 AM UTC+9, J.F. wrote:

> [...]

Tylko co bedzie, jak Czarniecki o odszkodowanie wystapi :-)

Na dobrą sprawę - to i Alior Bank jest na liście ostrzeżeń KNF. Tzn. ściśle rzecz biorąc - biuro maklerskie Alior Banku, które jest wyodrębnione jako osobna jednostka organizacyjna. Idea Bank nie wydzielił swojego biura, więc trafił na listę ostrzeżeń KNF jako cały bank.

Ale znacznie ciekawsze jest co innego. Na liście ostrzeżeń KNF nie było nigdy GetBacku. Czy były prezes GetBack, Kąkolewski, również przychodził na spotkania "sam na sam" z prezesem KNF? Jak wiadomo, GetBack sowicie się opłacał, m.in. sponsorując zjazdy PiS.

Polacy przez aferę GetBack stracili prawie 4 mld zł (!), wielokrotnie więcej, niż na Amber Gold. Potrafię sobie wyobrazić zbiorowy pozew przeciwko KNF, czyli przeciwko Skarbowi Państwa, "bo prezes KNF był skorumpowany, i nie ostrzegł przed GetBackiem, choć powinien".

Data: 2018-11-14 19:17:38
Autor: Zenek
[...]

jak powszechnie wiadomo GetBack zostało założone przez pana Czarnieckiego którego powiązania nie raz już były prześwietlane i doskonale wiadomo czyim jest człowiekiem, GetBack powstało w wiadomym czasie i do wiadomych celów, więc kto kto wtedy był przy władzy i kogo sponsorowało pisać nie trzeba

Data: 2018-11-14 10:22:31
Autor: japanizer
On Thursday, November 15, 2018 at 3:17:40 AM UTC+9, Zenek wrote:
> jak powszechnie wiadomo GetBack zostało założone przez pana

No ale jednak sprzedał GetBack trochę przed tym, nim GetBack zaczął emitować "toksyczne obligacje". A co jeśli Kąkolewski (prezes GetBack) i były szef KNF byli w korupcyjnej zmowie?

Czarnieckiego którego powiązania nie raz już były prześwietlane i doskonale wiadomo czyim jest człowiekiem

Czyim jest człowiekiem? Sugerujesz, że ma jakiegoś szefa nad sobą? Kogo, i ile płaci Czarneckiemu?

GetBack powstało w wiadomym czasie i do wiadomych celów, więc kto kto wtedy był przy władzy i kogo sponsorowało pisać nie trzeba

Ależ napisz, chętnie się czegoś dowiemy.

Data: 2018-11-14 22:08:22
Autor: Animka
W dniu 2018-11-14 o 20:17, Zenek pisze:
[...]

Jest jeszcze jedna "perełka":
"Rozmowa Leszka Czarneckiego z Markiem Chrzanowskim, w której poruszono wątek Biereckiego, została nagrana w marcu. Czarnecki podkreśla, że sprawa z Biereckim to ,,historia mniej więcej sprzed trzech lat" - czyli prawdopodobnie z okresu, w którym upadał SKOK Wołomin.

Zdaniem Czarneckiego, obecny senator PiS-u próbował zdeponować w jednym z jego banków kwotę ok. 60-70 mln złotych. "Kiedy zaczęło być bardzo gorąco koło SKOK-ów, (..) on przyszedł do nas do banku z prośbą włożenia depozytu - już w tej chwili nie pamiętam - 60-70 milionów złotych" - opowiadał Chrzanowskiemu Czarnecki. "Myśmy o tym KNF poinformowali, że ja się po prostu boję tych pieniędzy, nie wiem, co będzie dalej, czy przypadkiem nie będę gdzieś tam miał podejrzenia o współudział w praniu brudnych pieniędzy, jak się okaże, że on te pieniądze ma nielegalnie wyciągnięte ze SKOK-ów" - tłumaczy dalej Czarnecki.

Jak podkreśla, przyjęcia depozytu odmówił."

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/afera-knf-pojawia-sie-watek-skok-ow-bierecki-odpiera-zarzuty/kw7ch20

Wierzycie panu Biereckiemu i SKOK-om?

Data: 2018-11-16 01:42:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jest sie czegos obawiac getin idea?

<japanizer@japanizer.org> 5b7eb115-66d3-4b19-af65-a09cb8f4442e@googlegroups.com

No system WWW Idei ledwo działa, chyba
ludzie ostro ruszyli po kasę
stąd taka desperacka oferta.

faktycznie ledwo dziala.

IMO zawsze źle działała. (ale nie korzystałem z tego często)

[...]

Powinien, ale ludzie (wyborcy) powinni wiedzieć, że czasu carów
minęły sto lat temu. Ludzie (podatnicy utrzymujący państwo) powinni
wiedzieć, że władcy nie mogą łamać prawa, że mają swe obowiązki, że
władców można sądzić i (w razie potrzeby) karać...

Na razie, jak śpiewa JKaczmarski, ludzie wiedzą, że: ,,jak świat
światem -- do ostrożnych zwykł należeć i uśmiechać się ten świat''...

    http://teksty.org/jacek-kaczmarski,epitafium-dla-w.-wysockiego,tekst-piosenki

    Swoje znać, nie rzucać w oczy się bezpiece!
    Sąsiad -- owszem, wypić można
    Lecz to sąsiad, brat -- to brat.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-01-05 00:18:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jest sie czegos obawiac getin idea?

<japanizer@japanizer.org> 5b7eb115-66d3-4b19-af65-a09cb8f4442e@googlegroups.com

Tylko co bedzie, jak Czarniecki o odszkodowanie wystapi :-)

Po cichu otrzyma jakieś dofinansowanie czy zwolnienie z obowiązkowych
rezerw. ;) Mądry człowiek wie, że nie on musi bać się ,,państwa'',
lecz państwo musi bać się tego człowieka, gdy to państwo jest biedne
i zależy od tego człowieka...

Dlatego bywało, ;) że car (na wszelki wypadek -- na wsi słuczaj?
?? ?????? ???????) tłukł ludzi/poddanych, aby nie bać się ich.
Czasy carów minęły, ale mentalność poddanych -- pozostała!

Na dobrą sprawę - to i Alior Bank jest na liście ostrzeżeń KNF.

Może jak ze stanem wojennym -- aby być kimś, trzeba było trafić na czarną listę? ;)

[...]

Nie trafił, czyli był toksyczny. ;) Proste. ;)

Skoro ostrzegają -- nie ma zagrożenia,
ale jeśli uspokajają -- trzeba wiać!!! ;)

[...]

Czy nie było tak, że najpierw zyskali na GetBacku choćby
część z tych 4 mld?

Nie tak, jak z BTC -- najpierw z niczego biliony, następnie strata?...

wielokrotnie więcej, niż na Amber Gold.

W skali całego kraju Amber Gold wypada blado.
(**chyba**  -- nie interesuję się tym -- jakieś 3/4 mld pln)
Ciekawe, jakim kosztem prowadzone jest śledztwo?
Czy nie będzie tak, że koszty śledztwa przekroczą koszt plajty?

Potrafię sobie wyobrazić zbiorowy pozew przeciwko KNF,
czyli przeciwko Skarbowi Państwa, "bo prezes KNF był
skorumpowany, i nie ostrzegł przed GetBackiem, choć powinien".

Niezawisły ;) sąd rozważy, rozstrzygnie i orzeknie.

-=-

Aby było jasne -- nie umoczyłem ani w AG, ani w GB,
ani w BTC. Nie znam się na akcjach, obligacjach itd...

Państwo powinno (w zamian za ściągane podatki) ostrzegać
podatników i chronić przed oszustami -- ale (jak twierdził
DTusk, gdy był premierem rządu RP) polskie państwo ma prawo
do pobierania podatków i nie ma ŻADNYCH obowiązków wobec podatników.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-01-04 22:50:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jest sie czegos obawiac getin idea?

"karol" 5bec024d$0$518$65785112@news.neostrada.pl

jest sie czegos obawiac getin ? idea ?

Jak zawsze -- końca promocji. ;)

-=-

LCz ma farta! -- afera za aferą, ale chyba tylko afera
KNF/MChrzanowskiego znalazła swój finał w ,,odosobnieniu''.
Inne afery jedynie są nagłaśniane, pokazywane itd., ale ich
bohaterowie oddychają świeżym powietrzem i nie zamartwiają
się śledztwami...

--