Jest sposób na wcze?niejsz? emerytur?

Data: 2014-02-07 10:36:41
Autor: boukun
Jest sposób na wcze?niejsz? emerytur?
Ucieczka do emerytury
uż ponad 152 tys. Polaków pobiera świadczenia przedemerytalne, czyli aż o 30 tys. więcej niż w styczniu 2013 r. Każdego miesiąca ta grupa powiększa się średnio o 3 tys. osób - pisze "Gazeta Wyborcza".

Obecnie ZUS wydaje na ten cel już blisko 156 mln zł miesięcznie.

Świadczenie możemy dostać, gdy nasz zakład zbankrutował lub ogłosił zwolnienia grupowe, ale nie od razu - wpierw musimy się zarejestrować w PUP i co najmniej przez pół roku pobierać zasiłek dla bezrobotnych.

Jest też cezura wieku - zazwyczaj trzeba mieć ukończone 55-56 lat (kobiety) lub 60-61 (mężczyźni). Świadczenie pobieramy do osiągnięcia ustawowego wieku emerytalnego - przypomina "GW".

http://finanse.wp.pl/kat,1033719,title,Ucieczka-do-emerytury,wid,16388726,wiadomosc.html

A jak mój zakład zbankrutował 20 lat temu i dla takich jak ja, z moim wykształceniem nie ma żadnej pracy w Polsce...

boukun

Data: 2014-02-07 13:55:59
Autor: Budzik
Jest sposób na wcze?niejsz? emerytur?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

A jak mój zakład zbankrutował 20 lat temu i dla takich jak ja, z moim wykształceniem nie ma żadnej pracy w Polsce...

Już ci mówiłem - zorientuj sie w zarobkach na rynku pracy i zacznik od biedronki ;-P
Skad ty mozesz wiedziec, czy praca jest czy nie, skoro zamiast jej szukac, potrafisz tylko narzekac?

Data: 2014-02-07 16:23:52
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CD92E99CFF0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Do Biedronki, to sobie możesz sam iść. Ja byłem ostatnio w Polsce urzędnikiem..., w 1986 roku...

boukun

Data: 2014-02-07 15:44:09
Autor: Budzik
[...]

A co, to jakaś ujma na honorze?

Ja byłem ostatnio w Polsce urzędnikiem..., w 1986 roku...

A to ja waść Pana bardzo przepraszam, ale jednoczesnie rozumiem narzekanie - po prostu nie załapałes sie do koryta, stąd to rozczarowanie w głosie...

Data: 2014-02-07 17:16:05
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:44 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Ja byłem ostatnio w Polsce
urzędnikiem..., w 1986 roku...

A to ja waść Pana bardzo przepraszam, ale jednoczesnie rozumiem  narzekanie
- po prostu nie załapałes sie do koryta, stąd to rozczarowanie w  głosie...

Wyżej sra niż łeb ma.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 19:00:27
Autor: boukun
pisze:

[...]

I chuj wam w dupe cwele, sami na siebie zapierdalajcie...

boukun

Data: 2014-02-07 20:30:54
Autor: stevep

pisze:

[...]

Radzimy sobie i nie skamłamy jak ty.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 23:47:07
Autor: boukun

pisze:

[...]

Wy resortowe dzieci macie wszysko poukładane przez dziadków UBeków i tatusiów SBeków...
Do chuja się nie nadajecie, a nie do rządzenia. Dlatego Polska tak stoi jak stoi, w ogonie cywilizowanego świata, rządzona przez takie niemoty i złodziei...

boukun

Data: 2014-02-08 02:28:18
Autor: stevep

pisze:

[...]

Kretynie, mojego Ojca hitlerowcy zamordowali w 1942 roku, Mama nie miał  nigdy nic wspólnego z polityką.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 09:04:15
Autor: boukun

pisze:

[...]

Nie wnikam, ale stoisz PO stronie właśnie takich jak piszę... Matka porządna, ojciec porządny... a syn kolejarz...

boukun

Data: 2014-02-07 18:59:46
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CDA798E41Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Niech idzie syn Tuska, jak nie ujma... albo sam Tusek...

Ja byłem ostatnio w Polsce
urzędnikiem..., w 1986 roku...

A to ja waść Pana bardzo przepraszam, ale jednoczesnie rozumiem narzekanie
- po prostu nie załapałes sie do koryta, stąd to rozczarowanie w głosie...

Ot i myślenie reżimowca... Może ty od Tuska jesteś? i dlatego takimi kategoriami operujesz? Czy życie ma polegać na tym, kto dopcha się do koryta, ten lepszy? Czy cały naród pcha się do koryta? Łokciami, łokciami...

Tfu!

boukun

Data: 2014-02-07 19:00:03
Autor: Budzik
[...]

Ot i myślenie reżimowca...

Ale co?
To ze masz w dupie prace do jakiej sie obecnie nadajesz, bo 30 lat temu byłes urzednikiem?
Czego sie od tego czasu nauczyłes albo dlaczego niczego sie nie nauczyłes ze nie ma dla Ciebie obecnie pracy?

Jak 30 lat temu byłes urzednikiem, bo był z Ciebie zwykly pasożyt. Co robiłes? Reglamentowałes cukier? A obecnie co? Raczek nie chce sie zakasac? Znowu pasożyt...

Data: 2014-02-07 23:59:52
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CDC98A690E6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Pasożyci do w rządzie i sejmie... i złodzieje i bandziory... Lepsi fachowcy ode mnie podcierają na zachodzie Niemcom dupy, bo bandziory okraglostolowe wszystkie zakłady pracy rozkradli i zaorali...
Ja sobie w przenośni napisałem, że byłem urzędnikiem, po prostu miałem pracę przy biurku, jako starszy instruktor organizacyjno programowy ds Lig Zakładów Pracy w Zarządzie Wojewódzkim TKKF. Chuj z tego nie pieniądze były, ale imprezy sportowe i balangi niezłe... A wcześniej w macieżystym zakładzie byłem brygadzistą i magazynowy, wagowy, klasyfikator, też praca w biurze..., choć i fizyczne obowiązki także... Zresztą, byłem bardzo solidny zawsze i wszędzie, jak mw magazynie żywca na drugiej zmianie nie miałem co robić, to szedłem na ubój i pomagałem temu ubojowcowi co miał dyżur zabić i oprawić żywiec z konieczności. Czasmi wszystkie barany, bydło czy cielaki z konieczności mu pozabijałem, oskurowałem i oprawiłem i np. taki Tarnowski czy Urbański mieli dzięki mnie ponad normę wykonaną i to o 300 %.

boukun

Data: 2014-02-07 23:12:56
Autor: Budzik
[...]

Musisz się po prostu mentalnie przestawić na nowy ustrój i bedzie ok.
Jezyk znasz, prace znajdziesz bez problemu.

Data: 2014-02-08 00:23:02
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CE139C56Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nic się nie przestawię, chuj kładę na wszystko i czekam na trzęśienie ziemi... Te kurwy wcześniej czy później zdechną... i jak zawsze wszystko rozpierdolą...
Normalny człowiek się nie będzie przestawiał i dopasowywał do złodziei i złedziejskiego systemu, ale ja się do tych kurew dopasowałem...

boukun

Data: 2014-02-08 02:39:00
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 00:23 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Tia, czekaj sobie, czekaj "śpij kochanie śpij ..." nawet na Godota.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 09:05:05
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xaxv7alh50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Czas dla wszystkich bije tak samo...

boukun

Data: 2014-02-08 08:57:50
Autor: Budzik
Jest sposób na wcze?niejsz? emerytur?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nic się nie przestawię, chuj kładę na wszystko i czekam na trzęśienie
ziemi...

I mówisz że praca nie chce przyjść do ciebie... oj Ty biedaczku...

Data: 2014-02-08 10:27:19
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CE61823E6FFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nic się nie przestawię, chuj kładę na wszystko i czekam na trzęśienie
ziemi...

I mówisz że praca nie chce przyjść do ciebie... oj Ty biedaczku...

Mówię, że pracy godziwej nie ma w kraju dla całego zniewolonego polskiego narodu, nie licząc resortowych dzieci, tego ubeckiego nasienia..., dzięki okrągłostolowym bandziorom, okradającym polski naród ze wszystkiego...

boukun

Data: 2014-02-08 10:00:00
Autor: Budzik
[...]

W poprzednim zdaniu mówiłes cos innego chyba ze u Ciebie zdanie "chuj kłade na wszystko" oznacza cos innego...

Data: 2014-02-08 12:42:12
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CE6DB1F8637budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Każde zdanie ma ten sam sens i jedno sedno...

boukun

Data: 2014-02-08 12:49:32
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:27 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ciebie jeżeli okradli to z rozumu, jeżeli go kiedykolwiek miałeś..

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 21:38:49
Autor: the_foe
W dniu 2014-02-08 00:23, boukun pisze:
[...]

systemu nie przeczekasz...

--
@foe_pl

Data: 2014-02-09 01:46:16
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:38 the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:

[...]

Swojej głupoty też nie przeczeka.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 15:44:10
Autor: Budzik
Jest sposób na wcze?niejsz? emerytur?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Do Biedronki, to sobie możesz sam iść. Ja byłem ostatnio w Polsce urzędnikiem..., w 1986 roku...

P.S. Pracownik biedronki ma najczesciej w moich oczach duzo wiecej szacunku niz urzędnik.

Data: 2014-02-07 19:01:07
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CDA7B4B9BD4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ale nie dla bandy Tuska i komora...

boukun

Data: 2014-02-07 14:07:06
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:36 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

I przez dwadzieścia lat zamiat szukać pracy to się wałkonisz, a z takim  jak tu podejściem to i za następne 20 lat nie masz szans.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 13:55:59
Autor: Budzik
[...]

Zapytam inaczej: jak bys miał zatrudnic boukuna i wiedziałbys io jego osiagnieciach w narzekaniu na necie to byś to zrobił?

O takich sie mowi, ze psują chemie w szatni.

Data: 2014-02-07 16:22:55
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2CD9310F2385budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

O takich, co zatrudniają (zniewalają) za 1000 zl netto to wiesz, jak się mówi...

boukun

Data: 2014-02-07 17:14:48
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:22 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A zatrudniłeś się za 1000zł?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 18:56:02
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xaw52yqk50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Bo ja niewolnik, albo  na takiego wyglądam? Nie ze mną te numery Geremek...

boukun

Data: 2014-02-07 18:58:13
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 18:56 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ty nie niewolnik, ty pasożyt.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 19:03:06
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xaxavb1h50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Bo ja Tusek albo komor, żebym był pasożytem?

boukun

Data: 2014-02-07 17:14:05
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 14:55 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Raczej psuje powietrze na psp i pewnie, gdzie indziej też.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 16:21:39
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xawxd4q150oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Możesz sobie szukać, jak bandziory okrągłostołowi wszystko zaorali i rozkradli...

boukun

Data: 2014-02-07 20:35:54
Autor: the_foe
W dniu 2014-02-07 10:36, boukun pisze:

A jak mój zakład zbankrutował 20 lat temu i dla takich jak ja, z moim
wykształceniem nie ma żadnej pracy w Polsce...

załóż działalnosc i sprzedawaj pietruszkę na targu.

--
@foe_pl

Data: 2014-02-07 20:42:07
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 20:35, the_foe pisze:
W dniu 2014-02-07 10:36, boukun pisze:

A jak mój zakład zbankrutował 20 lat temu i dla takich jak ja, z moim
wykształceniem nie ma żadnej pracy w Polsce...

załóż działalnosc i sprzedawaj pietruszkę na targu.

Gronkowiec nie pozwala na handel uliczny.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-08 02:37:04
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:42 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A nikt ci nie proponuje handlu w W-wie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 00:00:53
Autor: boukun
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ld3cin$ppt$2news.dialog.net.pl...
[...]

Z tego nie będzie wcześniejszej emerytury ani zasiłku przedemerytalnego...

boukun

Data: 2014-02-08 21:37:22
Autor: the_foe
W dniu 2014-02-08 00:00, boukun pisze:
[...]

a kto Ci zabrania zarabiac tyle, zebys sobie sam zafundował wczesniejszą emeryturę?

--
@foe_pl

Data: 2014-02-09 09:44:33
Autor: boukun
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ld64hu$49l$1news.dialog.net.pl...
[...]

Proponujesz mi napadać na banki?

boukun

Data: 2014-02-09 13:49:34
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 09:44 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Nie rób tego bo ochroniarze zejdą ze śmiechu.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 02:36:14
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:35 the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:

W dniu 2014-02-07 10:36, boukun pisze:

A jak mój zakład zbankrutował 20 lat temu i dla takich jak ja, z moim
wykształceniem nie ma żadnej pracy w Polsce...

załóż działalnosc i sprzedawaj pietruszkę na targu.

Eee zmęczyłby się i ubrudził łapki.

--
stevep
-- -- -