Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu

Data: 2011-07-21 10:57:23
Autor: Waldek Godel
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu

http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantuan-diesel-engine

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-21 12:03:39
Autor: Przemysław Czaja
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu

Użytkownik "Waldek Godel"

http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantuan-diesel-engine

W sam raz do Cinkłeczento - a da się to przerobić na gaz?

Data: 2011-07-21 11:07:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:03:39 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantuan-diesel-engine

W sam raz do Cinkłeczento - a da się to przerobić na gaz?

Cienki się już mieścił dawno, gorzej było z czymś większym. A tu często
pytali o jakieś duże kombi w dieslu. --

Data: 2011-07-21 12:48:02
Autor: Mari@
W dniu 2011-07-21 12:07, Waldek Godel pisze:
[...]

*** Średnica cylindra 38" (965mm), trzeba jeszcze poczekać ;)

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2011-07-21 11:53:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:48:02 +0200, Mari@ napisał(a):

*** Średnica cylindra 38" (965mm), trzeba jeszcze poczekać ;)

Ale do skrzyni korbowej powinno się coś więcej zmieścić

Data: 2011-07-22 00:05:00
Autor: yabba
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j08tic$t4r$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Waldek Godel"

http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantuan-diesel-engine

W sam raz do Cinkłeczento - a da się to przerobić na gaz?

A po wystrzale gazu w kolektorze mielibyśmy statek z napędem odrzutowym. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-07-21 12:45:38
Autor: CeSaR
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Data: 2011-07-21 13:08:51
Autor: P.B.
Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:45:38 +0200, CeSaR napisał(a):

http://gizmodo.com/5822447/the-worlds-most-gargantuan-diesel-engine

Bez sensu. Dwutakt. Kto to kupi?

I będzie kontenerowiec pierdzący jak syrenka LOL --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-07-21 13:17:46
Autor: CeSaR
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
I będzie kontenerowiec pierdzący jak syrenka LOL

Cylindrów ma więcej bo 14 a Syrenka maksymalnie 8

Data: 2011-07-21 13:15:51
Autor: Myjk
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Thu, 21 Jul 2011 13:17:46 +0200, CeSaR
Cylindrów ma więcej bo 14 a Syrenka maksymalnie 8

Warszawska Syrenka ma dwa cylindry na wierzchu.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-07-21 16:49:28
Autor: Grejon
W dniu 2011-07-21 13:17, CeSaR pisze:
I będzie kontenerowiec pierdzący jak syrenka LOL

Cylindrów ma więcej bo 14 a Syrenka maksymalnie 8

Znaczy mówisz że kierowca i pasażerowie w kapeluszach jeżdżą? :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-21 17:31:49
Autor: Bydlę
On 2011-07-21 16:49:28 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

W dniu 2011-07-21 13:17, CeSaR pisze:
I będzie kontenerowiec pierdzący jak syrenka LOL

Cylindrów ma więcej bo 14 a Syrenka maksymalnie 8

Znaczy mówisz że kierowca i pasażerowie w kapeluszach jeżdżą? :)

Syrenki były 6-, 7-cylindrowe.
Syrena Mikrobus miała być 11-cylindrowa.

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 10:12:54
Autor: CeSaR
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Syrenki były 6-, 7-cylindrowe.

Ośmiocylindrowa byla spokojnie :-)

Data: 2011-07-22 11:56:27
Autor: Bydlę
On 2011-07-22 08:12:54 +0000, "CeSaR" <adres@mail.com> said:

Syrenki były 6-, 7-cylindrowe.

Ośmiocylindrowa byla spokojnie :-)

Który model? Bo znalazłem tylko jak wyżej...

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 12:53:42
Autor: CeSaR
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
Który model? Bo znalazłem tylko jak wyżej...

A no widzisz :-) Tak sobie palnąłem o tych 8 cylindrach no i teraz zacząłem szukać ile ich mogło być faktycznie.
No i do 103 o nadwoziu piszą albo kareta albo berlina ale zawsze 4-o osobowa. Ciekawe. No i że 103 miała silnik od warczyburga 3 cylindrowy. Też dość ciekawe, nie miałem bladego pojęcia że się bratnie narody tak wspierały :-)
O 104 już znalazłem zapis że berlina 5-o osobowa. I że miała już swój motor 3cylindrowy. Czyli że jak dostała tego szatana pod maskę to jej ładowność zwiększyli :-)
105 też 5-o osobowa.

Stonato www.syrena.eu

pzdr

Data: 2011-07-22 18:52:09
Autor: Bydlę
On 2011-07-22 10:53:42 +0000, "CeSaR" <adres@mail.com> said:

O 104 już znalazłem zapis że berlina 5-o osobowa.
105 teĹź 5-o osobowa.

O, cholibka…
Dziękuję za informacje.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 20:54:39
Autor: CeSaR
Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
O, cholibka.
Dziękuję za informacje.

Cała przyjemność po mojej stronie - sam się wiele dowiedziałem. Wyszedłem z założenia że skoro 126p był 6-o cylindrowy to skarpeta musiała być ośmio. A tez była 6-o na początku :-)
I gdzieś przeczytałem, że na początku miała jeden zamek w drzwiach - od strony pasazera!!! :-)
To jest ciekawostka przyrodnicza.

Data: 2011-07-22 22:36:25
Autor: Bydlę
On 2011-07-22 18:54:39 +0000, "CeSaR" <adres@mail.com> said:

I gdzieś przeczytałem, że na początku miała jeden zamek w drzwiach

No, ja też mam tylko jeden…

 - od
strony pasazera!!! :-)

Ale od niewłaściwej, jak się okazuje, strony.
:-)

To jest ciekawostka przyrodnicza.

A może władza pomyślała z troską o obywatela?
By obywatel nie pałętał się po jezdni podczas walki z zamkiem, tylko stał w tym czasie na chodniku?
;-)))

--
Bydlę

Data: 2011-07-23 05:24:17
Autor: Grejon
W dniu 2011-07-22 22:36, Bydlę pisze:

A może władza pomyślała z troską o obywatela?
By obywatel nie pałętał się po jezdni podczas walki z zamkiem, tylko
stał w tym czasie na chodniku?
;-)))

Albo chciała chłopstwo kultury uczyć - najpierw pasażer(ka).

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-23 09:46:58
Autor: Bydlę
On 2011-07-23 03:24:17 +0000, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

[...]

Czyli pasażer otwierałby drzwi kierowcy?

--
Bydlę

Data: 2011-07-23 17:38:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-07-23 09:46, Bydlę pisze:
On 2011-07-23 03:24:17 +0000, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

[...]

Hmm, ten manewr chyba nie raz był pokazany w twórczości filmowej PRLu, ztcp. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-07-23 18:13:35
Autor: Bydlę

On 2011-07-23 03:24:17 +0000, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

[...]

Hmm, w filmie "Na dobranoc" z 1970 roku otwierali już drzwi kierowcy - i Władysław Kowalski grający Józefa Nowaka, i Józef Nowak grający Władysława Kowalskiego.
:-)

--
Bydlę

Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu