Jest szansa na remis 0:0 z San Marino

Data: 2013-03-26 21:04:12
Autor: abc
Jest szansa na remis 0:0 z San Marino
Pod warunkiem, ¿e nasi pi³karze wytrzymaj± kondycyjnie.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2013-03-26 21:20:09
Autor: u2
Jest szansa na remis 0:0 z San Marino
W dniu 2013-03-26 21:04, abc pisze:
Pod warunkiem, że nasi piłkarze wytrzymają kondycyjnie.

Hi hi hi ...-;)

Data: 2013-03-26 13:59:18
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Jest szansa na remis 0:0 z San Marino
W dniu wtorek, 26 marca 2013 21:20:09 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2013-03-26 21:04, abc pisze:

> Pod warunkiem, ¿e nasi pi³karze wytrzymaj± kondycyjnie.

nerwy im puszczaj± -juz 3 zolte kartki. Zaraz bedzie czerwona, potem druga i dostaniemy 4:3 ;)

Data: 2013-03-26 22:01:14
Autor: u2
W dniu 2013-03-26 21:59, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 26 marca 2013 21:20:09 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2013-03-26 21:04, abc pisze:

Pod warunkiem, że nasi piłkarze wytrzymają kondycyjnie.

nerwy im puszczajÄ… -juz 3 zolte kartki. Zaraz bedzie czerwona, potem druga i dostaniemy 4:3 ;)

Nie wynik sie liczy, ale sama gra....-;)

Data: 2013-03-26 22:57:38
Autor: kc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51520c9b$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

Nie wynik sie liczy, ale sama gra....

w reklamie

kc

Data: 2013-03-26 23:24:13
Autor: u2
W dniu 2013-03-26 22:57, kc pisze:

Nie wynik sie liczy, ale sama gra....

w reklamie

kc

Nie ogladam twoich reklam kacyku.

Data: 2013-03-27 17:28:56
Autor: kc
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5152200e$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-03-26 22:57, kc pisze:

Nie ogladam twoich reklam

A obejrzyj, zobaczysz jak świetnie :) nasi grają

kacyku

Jak widzę podpis "ln" to myślę logarytm, widzę kierowcę z Poznania, to
udusiłbym go gołymi rękami. Tak mam. You too?

kc

Jest szansa na remis 0:0 z San Marino