Jest tu jaki¶ cfaniak?

Data: 2010-01-25 16:09:40
Autor: Pawel Ratajczak
Jest tu jaki¶ cfaniak?
W dniu 2010-01-25 08:23, zly pisze:
Hehe. No i kogo dzi¶ wywiało?

Ja niecale 7km jak zawsze do roboty, ale dzis to ciepelko bylo bo tylko
jakies -14. W sumie to najwiekszym problemem byl wiatr jaki ostatnio
znaczaco zwieksza odczucie zimna.

Jesli chodzi o ubranie to juz od dluzszego czasu preferuje:
- kalesonki narciarskie + jeans'y
- koszulka krotki rekaw (rowerowa) + swetr welniany + jesli:
:::: chlodniej niz -10 :::: kurtka narciarska
:::: cieplej niz -10 :::: lekka bluza wind stoper
- na glowe neoprenowy czepek + kask
- na stopy standardowe skarpety + buty zimowe
- na oczy okulary rowerowe bezbarwne
- na dlonie kupilem jakies rekawice chyba firma PRO, model jakis
neoprenowy chyba, napis maja "team gel", czy jakos tak :D
- obowiazkowo krem barierowy na twarz i na dlonie pod rekawice

Przy takim ubiorze to w sumie zdarza mi sie koncowki palcow czuc lekko
zmarzniete, ale generalnie nie narzekam na mroz. Ba nawet zauwazylem, ze
od okolo -15 content w nosie zamarza i nie ma problemow z oproznianiem :D.

Jesli chodzi o rekordy to zeszlej zimy jechalem w -24.

Pozdawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2010-01-25 23:27:21
Autor: ±ćęłń󶼿
Jest tu jaki¶ cfaniak?
U mnie podobnie.

Teraz jak piszę czuję jeszcze lekko - po wieczornej jeĽdzie po tafli lodu - końcówki palców prawej dłoni - chyba od zbyt kurczowego
trzymania kierownicy, telepie na twardym ¶niegu gorzej niż na kocich łbach.

Na nos krem Dermosan tłusty (rewelacja!)
na stopy jedna para skarpet roboczych Cat z Makro plus buty Ecco powyżej kostki z goreteksem
na nogach do¶ć cienkie kalesony plus spodnie robocze Dunlop z Makro (jakie¶ sztuczne nieocieplane, za to grube i odporne na
ewentualne rozdarcia i kontakt z łańcuchem, tarcz± czy kolcami opon - a wcale nie jest zimniej niż w ocieplanych HH)
podkoszulka, zwykła koszula, ¶redni polar, kurtka narciarska z membran±
czapka jaka się trafi dzi¶ akurat wełniana plus kaptur (obowi±zkowo, bez kaptura wymiękam)
rękawiczki para bardzo gruba polarowa z Cubusa z przeceny, niestety bez membrany.

Trzeszczy, skrzypi, i jedzie się :-))

Ale głównie dla frajdy, w sumie kilka kilometrów - najgorsze, że z ciężkim lapkiem i papierami w plecaku, już mam wrażenie wrastania
pasków w ramiona :-((
JaC

-- -- -

Data: 2010-01-26 09:11:58
Autor: Pawel Ratajczak
Jest tu jaki¶ cfaniak?
W dniu 2010-01-25 23:27, ±ćęłń󶼿 pisze:
Trzeszczy, skrzypi, i jedzie się :-))

Ale głównie dla frajdy, w sumie kilka kilometrów - najgorsze, że z ciężkim lapkiem i papierami w plecaku, już mam wrażenie wrastania
pasków w ramiona :-((

Ja tam woze plecak przytroczony na bagazniku, no ale nie kazdy takowy
posiada.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Jest tu jaki¶ cfaniak?