Jest tu jaki¶ cfaniak?

Data: 2010-01-25 07:17:21
Autor: Rowerex
Jest tu jaki¶ cfaniak?
On 25 Sty, 08:23, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

Hehe. No i kogo dzi¶ wywia³o? Ja przejecha³em tylko ok 4 km (ale wcze¶niej
pó³ godziny marz³em w autobusie). Ogólnie luz, poza d³oñmi. Tak bola³y od
mrozu, ¿e my¶la³em, ¿e nie wytrzymam. Jak dojecha³em to okaza³o siê, ¿e w
stopy te¿ ju¿ zaczyna³o byæ zimno, ale ból r±k podczas jazdy zag³uszy³
jako¶ stopy :)

Ja póki co poddajê siê poni¿ej -15. Z nosa mi cieknie na mrozie, ale
¿e wydzielina zawiera sporo soli, to do wspomnianych -15 jest to nawet
bardzo korzystne. Niestety poni¿ej -15, a na pewno przy -20  nos
zamarza mi od wewn±trz co jest trudne do wytrzymania i raz skoñczy³o
siê odmro¿eniem... Oczywi¶cie rozwi±zaniem by³aby kominiarka, ale na
razie takowej nie posiadam

No i ci±gle nie rozwi±zany problem palców stóp, szczególnie lewej..
Chyba g³ówny problem to podeszwy butów. Worki foliowe na butach nie
daj± ¿adnej poprawy, zwielokrotnianie par skarpet te¿ niewiele
zmienia, chemiczne ogrzewacze mnie jako¶ nie przekonuj± no i nie mam
do nich dostêpu...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-25 17:32:19
Autor: piecia aka dracorp
Jest tu jaki¶ cfaniak?
Dnia Mon, 25 Jan 2010 07:17:21 -0800, Rowerex napisał(a):

On 25 Sty, 08:23, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

Hehe. No i kogo dziś wywiało? Ja przejechałem tylko ok 4 km (ale
wcześniej pół godziny marzłem w autobusie). Ogólnie luz, poza dłońmi.
Tak bolały od mrozu, że myślałem, że nie wytrzymam. Jak dojechałem to
okazało się, że w stopy też już zaczynało być zimno, ale ból rąk
podczas jazdy zagłuszył jakoś stopy :)

Ja póki co poddaję się poniżej -15. Z nosa mi cieknie na mrozie, ale że
wydzielina zawiera sporo soli, to do wspomnianych -15 jest to nawet
bardzo korzystne. Niestety poniżej -15, a na pewno przy -20  nos zamarza
mi od wewnątrz co jest trudne do wytrzymania i raz skończyło się
odmrożeniem... Oczywiście rozwiązaniem byłaby kominiarka, ale na razie
takowej nie posiadam

No i ciągle nie rozwiązany problem palców stóp, szczególnie lewej. Chyba
główny problem to podeszwy butów. Worki foliowe na butach nie dają
żadnej poprawy, zwielokrotnianie par skarpet też niewiele zmienia,
chemiczne ogrzewacze mnie jakoÅ› nie przekonujÄ… no i nie mam do nich
dostępu...

Pozdr-
-Rowerex

Ja na twarz nakładam "buffo" i jest dobrze. Rzekłbym że chwilami za gorąco. A może jest Ci zimno bo za dużo masz na dłoniach/stopach, jest za ciasno?

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-01-25 10:50:16
Autor: Rowerex
Jest tu jaki¶ cfaniak?
On 25 Sty, 18:32, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:

A mo¿e jest Ci zimno bo za du¿o masz na d³oniach/stopach, jest za ciasno?

To nie to, próbowa³em z ró¿nymi kombinacjami i nic. Moim zdaniem to
sprawa indywidualna, jednym bardziej marzn± d³onie, a innym stopy.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-25 20:46:09
Autor: SN .. AP
Jest tu jaki¶ cfaniak?
To nie to, próbowa³em z ró¿nymi kombinacjami i nic. Moim zdaniem to
sprawa indywidualna, jednym bardziej marzn± d³onie, a innym stopy.

Chyba masz racje bo wiesz co, ja w domu chodze na gole stopy caly rok (teraz tez).
Wczoraj byla u mnie ciotka i sie rozesmiala ze mnie ze laze z golymi nogami bez kapci
 po zimnch kafelkach, a ja mowie ze ja zawsze tak - ze tak reguluje cieplote ciala w domu.
Skarpetki i buty zakladam tylko jak wychodze z domu : ]
Moze dlatego mi tak cieplo w nogi na rowerze .?.
Ale dlonie to faktycznie mam o wiele mniej odporne na zimno.
Rekawice narciarskie musze miec.

Data: 2010-01-25 21:47:22
Autor: piecia aka dracorp
Jest tu jaki¶ cfaniak?
Dnia Mon, 25 Jan 2010 10:50:16 -0800, Rowerex napisał(a):

On 25 Sty, 18:32, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:

A może jest Ci zimno bo za dużo masz na dłoniach/stopach, jest za
ciasno?

To nie to, próbowałem z różnymi kombinacjami i nic. Moim zdaniem to
sprawa indywidualna, jednym bardziej marzną dłonie, a innym stopy.

Pozdr-
-Rowerex
Jak wychodzą na dwór to na początku zawsze jest mi zimno, do czasu póki nie wejdę do jakiegoś ciepłego pomieszczenia. Potem jak z powrotem wracam na mróz jest już mi ciepło w ręce i ogólnie w całe ciało. Mi się wydaje że w pierwszym momencie ciągle po prostu jestem nie rozgrzany. Nie wiem ile mam teraz w domu, ale zawsze mam temperaturę taką że mi lekkie ciarki czasem przechodzą. Jakoś wychowałem się bez kaloryferów i za bardzo za nimi nie przepadam.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-01-26 11:49:30
Autor: Coaster
Jest tu jakiÅ› cfaniak?
piecia aka dracorp wrote:
[...]

Dzis rano mialem w domu przy oknie +6 stopni ;-)

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2010-01-26 16:06:27
Autor: piecia aka dracorp
Jest tu jaki¶ cfaniak?
Dnia Tue, 26 Jan 2010 11:49:30 +0100, Coaster napisał(a):

Dzis rano mialem w domu przy oknie +6 stopni ;-)
U mnie chyba nie ma aż takiej niskiej temperatury.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-01-25 19:20:34
Autor: SN .. AP
Jest tu jaki¶ cfaniak?
A mo¿e jest Ci zimno bo za du¿o masz na d³oniach/stopach, jest za ciasno?

To jest wlasnie czesty blad ze ludzie zakladaja duzo par skarpet. A trzeba zalozyc 1
dobra zeby noga nie byla scisnieta. Dzisiaj mialem 1 pare letnich skarpet cienkich takich za kostke ale buty mialem tez za kostke przeszedlem sie
do lasu nad jezioro i zrobilem az 20km (nigdy tyle nie lazilem z kapcia) w -12 do -17 i bylo mi bardzo cieplo w nogi.
A jesli chodzi o rower to u mnie sprawdza sie skarpetka letnia dluga cienka, reklamowka na buty i byle jakie ochraniacze na buty.

Jest tu jaki¶ cfaniak?