Jest tu jaki¶ cfaniak?

Data: 2010-01-26 00:52:47
Autor: Zbrochaty
Jest tu jaki¶ cfaniak?
On 25 Sty, 08:23, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Hehe. No i kogo dzi¶ wywiało? Ja przejechałem tylko ok 4 km (ale wcze¶niej
pół godziny marzłem w autobusie). Ogólnie luz, poza dłońmi. Tak bolały od
mrozu, że my¶lałem, że nie wytrzymam. Jak dojechałem to okazało się, że w
stopy też już zaczynało być zimno, ale ból r±k podczas jazdy zagłuszył
jako¶ stopy :) Dwie pary rękawiczek, jedne zwykłe bawełniane, i na to
sealskiny wodoodporne. Ostatnio odkryłem patent w postaci foliowych
rękawiczek do macania chleba, które włożyłem między warstwy, ale jako¶
ci±gle zapominam zabrać ich ze sklepu.
Na rowerze widziałem dzi¶ jednego dziadka na składaku.
--
marcin

Jezdzilem, ale w niedziele.
welniana bielizna termiczna, 1 zwykle skarpety, gorskie trapery,
polar, kurtka narciarska, rekawice narciarskie,
kominiarka i kask narciarski.
Dystans raczej nie jest wazny, ale czas jazdy. Jezdzilem 1,5h po
lesie. Lekko spocony, aczkolwiek leciutko zaczely marznac palce u nog,
po rozruszaniu przestalo. Temp -20. Po jezdzie zimne piwo :))
Zbrochaty
PS. Wczoraj wieczorem i dzis rano widzialem goscia w czarno zoltej
kurtce z kapturem, jadacego Wislostrada. Czy to ktos z piszacych tutaj?

Jest tu jaki¶ cfaniak?