Jest tu kto jeszcze????

Data: 2009-08-29 01:02:51
Autor: plazoVic

Data: 2009-08-29 00:11:10
Autor: Antenka

Data: 2009-08-30 21:56:20
Autor: plazoVic

Data: 2009-08-30 13:31:50
Autor: Antenka
Jest tu kto jeszcze????
On 30 Sie, 21:56, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Vicek, cirpisz na insomniÄ™? :)

Sporadycznie :)

--
plazoVic

Widzę, że po weselu jesteś w doskonałej kondycji :D

Antenka

Data: 2009-08-30 22:54:39
Autor: plazoVic
Jest tu kto jeszcze????
Antenka пишет:
Widzę, że po weselu jesteś w doskonałej kondycji :D

Wesele bylo super! :) A czy przy dzieciach moglbym sobie pozwolic na marna kondycje? Czasy marnej kondycji musialy minac, ze wzgledu wlasnie na zupelnie inny charakter odpowiedzialnosci :)

Szkoda i nie szkoda, jesli wiesz co mam na mysli...

--
plazoVic

Data: 2009-08-30 14:23:50
Autor: Antenka
Jest tu kto jeszcze????
On 30 Sie, 22:54, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

na zupelnie inny charakter odpowiedzialnosci :)

Szkoda i nie szkoda, jesli wiesz co mam na mysli...

Najważniejsze, że było super - nic więcej nie chcę wiedzieć, bo znowu
mi zarzucą wścibstwo i Bóg wie jeszcze co. Dobranoc

Antenka

Data: 2009-08-29 01:12:15
Autor: MH
Jest tu kto jeszcze????