Jest uzasadnienie wyroku apelacji

Data: 2009-06-17 20:38:45
Autor: boukun
Jest uzasadnienie wyroku apelacji
w sprawie "O Żydach".

Dzisiaj dostałem, córka odebrała, jeszcze nie czytałem, zaraz zeskanuję i opublikuję.

Ponadto dostałem jakieś pisemko ze Strasburga w sprawie z Niemcami, też zapodam w osobnym wątku.

boukun

Data: 2009-06-17 20:47:16
Autor: Tzva Adonai
Jest uzasadnienie wyroku apelacji
córka odebrała

Weź ty poświęć jeden klip YT tylko jej... Serio mówię... Niech mnie pozdrowi!...

Data: 2009-06-17 21:08:44
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00001053.4a393a34newsgate.onet.pl...
córka odebrała

Weź ty poświęć jeden klip YT tylko jej... Serio mówię... Niech mnie pozdrowi!...

He, he, zbok. Teraz wyszła do koleżanki, spróbuję ją namówić. Swego czasu Dawidek skutecznie poprzez YT pozdrowił Lewandowskiego. Tak się zawstydził, że zniknął z grupy.

boukun

Data: 2009-06-17 22:31:59
Autor: sofu

> [...]

He, he, zbok. Teraz wyszła do koleżanki, spróbuję ją namówić. Swego czasu
Dawidek skutecznie poprzez YT pozdrowił Lewandowskiego. Tak się

=====

Boukun, a moze wezmiesz klocka do rodziny: niech sie ożeni z twoja corka?!
Bedziesz miał ziecia w sam raz.

sofu

Data: 2009-06-17 22:40:24
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1baj8$7tm$1node1.news.atman.pl...

> [...]

=====

Boukun, a moze wezmiesz klocka do rodziny: niech sie ożeni z twoja corka?!

Znasz go sofu? Polska to nie jakiś tam kraj islamski, tu się nie wydaje za mąż nastolatków.

boukun

Data: 2009-06-18 08:03:57
Autor: sofu

> [...]
>

> sofu

Znasz go sofu? Polska to nie jakiś tam kraj islamski, tu się nie wydaje za

-- -- -- -- -

Nie wiem ile twoja corka ma lat, ale klocek by poczekał na pewno?!
Jakie zreszta ma wyjscie to ścierwo?
Na razie za niecnie zarobione pieniadze wali w dupsko jakies kurwy za 700
zł, bo biedaka na znalezienie sobie dziewczyny "nie stac".
Mogłbyc mu dac jakas nadzieje. Przynajmniej skonczylyby sie jego ataki na
ciebie i lekcewazacy ton. Ostatecznie "tescia" nie wypada mieszac z blotem.

sofu

Data: 2009-06-17 22:12:30
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1bdqh$31r$1nemesis.news.neostrada.pl...
w sprawie "O Żydach".

Dzisiaj dostałem, córka odebrała, jeszcze nie czytałem, zaraz zeskanuję i opublikuję.

Tu jest link http://www.scribd.com/doc/16526999/Uzasadnienie-wyroku-apelacyjnego

Zainteresowanym proponuję przejść od razu do części uzasadnienia wyroku, żeby nudniejszą część nie wałkować.

boukun

Jest uzasadnienie wyroku apelacji